Wat hij zegt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Er liepen ook nog andere verhaallijnen tijdens BB5, die zouden onmogelijk gevolgd kunnen worden als de streams steeds uit moesten als Tanja met baby door het beeld liep natuurlijk....
We hebben uren naar beelden moeten kijken vanuit een slaapkamer, tig keer waren de streams op de tuin gericht, dan had Tanja toch wel 10 minuten ff door het huis kunnen wandelen terwijl de rest zat te wachten in de slaapkamer op een opdracht of het zoveelste afscheidsdinertje?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Er liepen ook nog andere verhaallijnen tijdens BB5, die zouden onmogelijk gevolgd kunnen worden als de streams steeds uit moesten als Tanja met baby door het beeld liep natuurlijk....
Ach, het was toch al de grote Buik&Baby show ipv Big Brother, dan had dit er vast ook nog wel bijgekundquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Er gebeurden al flink wat belachelijke dingen tijdens BB5. Maar als ze ook nog de streams gingen stoppen omdat de baby in de woonkamer moest, dan was wat mij betreft helemaal het absolute dieptepunt bereikt
Het had me niet verbaasd inderdaad als ze het wél hadden gedaan. Tijdens deze BB was alles mogelijk. Maar het was wel duidelijk dat Tanja in het huis MOEST bevallen (een aantal bewoners dachten in het begin zelfs dat ze niet op haar móchten stemmen volgens mij) en dat ze na de bevalling een beetje had afgedaan. Wat ik persoonlijk prettig vond, want toen kregen de andere bewoners eindelijk ook wat meer aandacht in de live shows enzo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach, het was toch al de grote Buik&Baby show ipv Big Brother, dan had dit er vast ook nog wel bijgekund![]()
Nee, het gaat om het principe dat je als BB-deelnemer BEKEKEN wordt. Daarom heet het programma ook Big Brother.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
We hebben uren naar beelden moeten kijken vanuit een slaapkamer, tig keer waren de streams op de tuin gericht, dan had Tanja toch wel 10 minuten ff door het huis kunnen wandelen terwijl de rest zat te wachten in de slaapkamer op een opdracht of het zoveelste afscheidsdinertje?
Het gaat om het principe dat het dus wel kan, dat word ermee bedoelt.
Ik denk als toetje vanillevla.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ben best wel benieuwd wat Tan vanavond gegeten heeft
Hoorde dat ze op woensdagavond meestal bij haar ouders gaat eten![]()
Maar dat kunnen we Tan niet kwalijk nemen, toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Het had me niet verbaasd inderdaad als ze het wél hadden gedaan. Tijdens deze BB was alles mogelijk. Maar het was wel duidelijk dat Tanja in het huis MOEST bevallen (een aantal bewoners dachten in het begin zelfs dat ze niet op haar móchten stemmen volgens mij) en dat ze na de bevalling een beetje had afgedaan. Wat ik persoonlijk prettig vond, want toen kregen de andere bewoners eindelijk ook wat meer aandacht in de live shows enzo.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach, het was toch al de grote Buik&Baby show ipv Big Brother, dan had dit er vast ook nog wel bijgekund![]()
Stel je voor dat er dan juist iets belangrijks gebeurt. Dat risico gaan ze echt NOOIT lopen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef crazymamma het volgende:
Toch werden de streams ook bij BB5 geregeld weggedraaid, bv in de badkamer of als er over bepaalde onderwerpen werd gesproken (politiek). Dat had dus ook bij Jos gekunnen.
En dit meen je ook nog he??quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Vast geen magnetron-maaltijd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Zeker niet.. en dat heb ik ook altijd gezegd. Dat deze BB voor een groot deel verknald is door de zwangerschap, lag helemaal niet aan Tanja. Was helemaal de schuld van Hummie en aanhang.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dat kunnen we Tan niet kwalijk nemen, toch?
Knap hoor, denk je ook aan de rest van de schijf van 5quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
2 ons groente en 2 stuks fruit per dag, 80 procent weet het, 20 procent eet het![]()
3x raden van wie dit citaat afkomstig is.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker niet.. en dat heb ik ook altijd gezegd. Dat deze BB voor een groot deel verknald is door de zwangerschap, lag helemaal niet aan Tanja. Was helemaal de schuld van Hummie en aanhang.
En de reden waarom Tanja niet bekeken mocht worden was de arbeidsinspectie voor Joscelyn! En als je net moeder bent geworden wil je de hele dag naar je kindje kijken, het vast houden, het kroelen, verzorgen en vooral heel veel genieten van dat kleine wondertje dat in de wieg ligt. Logisch dat Tanja bij haar dochter wou blijven en als ze dan door het huis ging wandelen dat ze haar eigenlijk ook vast wou hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, het gaat om het principe dat je als BB-deelnemer BEKEKEN wordt. Daarom heet het programma ook Big Brother.Bij HBB ligt dat wat anders, omdat je BN-ers, ook al zijn ze van B-allooi, niet zo gek krijgt om zich dag en nacht te laten filmen.
Om mezelf even aan te vullen... De bewoners weten dan dus ook dat de camera's zijn weggedraaid, dus Roel kon dan ongestoord zijn tong in Dido's mond schuiven... enz enz enz.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel je voor dat er dan juist iets belangrijks gebeurt. Dat risico gaan ze echt NOOIT lopen!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
3x raden van wie dit citaat afkomstig is.
Daarom ligt dat dus ook niet aan Tanja. Maar aan BB. Grooste fout die ze ooit gemaakt hebben, een zwangere vrouw in het huis. Zolang Tanja er was, was het gewoon geen BB...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
En de reden waarom Tanja niet bekeken mocht worden was de arbeidsinspectie voor Joscelyn! En als je net moeder bent geworden wil je de hele dag naar je kindje kijken, het vast houden, het kroelen, verzorgen en vooral heel veel genieten van dat kleine wondertje dat in de wieg ligt. Logisch dat Tanja bij haar dochter wou blijven en als ze dan door het huis ging wandelen dat ze haar eigenlijk ook vast wou hebben.
Ik heb ook met mijn zoontje door het huis gelopen van: kijk eens dit is dat en allemaal verhaaltjes erbij vertellen, dat hoort bij het moederschap, het zo dicht mogelijk bij je kindje willen zijn!!
Daar zullen de makers helaas anders over denken, want de kijkcijfers vlogen ineens ver boven het miljoen, rond de bevalling. Dus hou je hart maar vast voor BB6: die terminale patiënt waar Hummie het over had, komt er nog ook.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker niet.. en dat heb ik ook altijd gezegd. Dat deze BB voor een groot deel verknald is door de zwangerschap, lag helemaal niet aan Tanja. Was helemaal de schuld van Hummie en aanhang.
Ik weet het. Voor ik het opzocht had ik nog 1 ander in gedachten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
3x raden van wie dit citaat afkomstig is.
Daar stoorde ik me ook aan ja, en met HBB is het nog vele malen ergerquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:04 schreef crazymamma het volgende:
Ik vond ook dat het slecht in beeld is gebracht allemaal. In het begin was het "de grote Tanja show", wat Tanja overigens niet kwalijk te nemen is, dat lag in handen van de regie. Later kregen we de Dido en Roel show. Ontwikkelingen tussen andere bewoners waren op dat moment echt ondergeschikt.
Dat probeer ik dus te zeggen, had je dat niet eerder kunnen roepenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daarom ligt dat dus ook niet aan Tanja. Maar aan BB.
Maar ze kan wél koken.quote:
quote:Anders komt er toch geen voer op tafel!
En toen Tanja eruit was zakten ze voor de rest van de duur van het programma in.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zullen de makers helaas anders over denken, want de kijkcijfers vlogen ineens ver boven het miljoen, rond de bevalling.
Ik snap ook wel waarom ze het gedaan hebben. Dat het wel redelijk zou scoren, was wel te verwachten. Alleen hebben ze er een groot deel van de fanatieke BB aanhangers alles behalve een plezier mee gedaan. Alleen hadden ze vast gehoopt dat ze die vele kijkers ook in het begin en ná de zwangerschap zouden hebben. Helaas voor BB schoot het alleen rondom de bevalling even omhoog en toen waren ze ze weer kwijt. Echt goed gewerkt heeft het dus niet denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zullen de makers helaas anders over denken, want de kijkcijfers vlogen ineens ver boven het miljoen, rond de bevalling. Dus hou je hart maar vast voor BB6: die terminale patiënt waar Hummie het over had, komt er nog ook.
Nou daar had ze ook helemaal gelijk inquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:08 schreef crazymamma het volgende:
Lieske had toen nog zo'n mooie opmerking, iets in de geest van: wij kunnen onze zenders wel af doen want wij zijn toch maar figuranten.
En daar had ze triest genoeg volkomen gelijk inquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:08 schreef crazymamma het volgende:
Lieske had toen nog zo'n mooie opmerking, iets in de geest van: wij kunnen onze zenders wel af doen want wij zijn toch maar figuranten.
En neem af en toe een Balans dagquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Knap hoor, denk je ook aan de rest van de schijf van 5![]()
Je overdrijft hoor. De cijfers waren behoorlijk constant, zowel voor als na de bevalling. Alleen in de korte periode rond de daadwerkelijke bevalling schoten ze even enorm omhoog. En dat is natuurlijk cashen met de reclameblokken, dus het zou me niet verbazen als ze opnieuw gaan proberen een soortgelijke stunt uit te halen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:08 schreef Rica het volgende:
[..]
En toen Tanja eruit was zakten ze voor de rest van de duur van het programma in.
(Was heel leuk om op de weblog elke keer de excusses daarvoor te lezen, "Er was een voetbalwedstrijd", "Maandag zijn de cijfers altijd slecht", "Het was mooi weer" etc.)
he ! vedorie dacht lieske toen .....de hele dag voor niks gejammerd en gemauwd !!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:08 schreef crazymamma het volgende:
Wat een gelul zeg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef golfer het volgende:
Wat Hummie, volgens mij niet verwacht had, is dat Tanja, na haar bevalling toch nog steeds dusdanig omstreden/populair zou zijn dat haar gedroomde winnaar Joost gevaar liep en daarom moesten er wat trucjes uit de kast gehaald worden om Tanja het huis uit te krijgen.
Mijn inziens wel. Ik heb daarna zelf ook amper meer gekeken. De rest van de bewoners waren gewoon niet erg interessant. Ik vond ze erg lui en nep en ze hadden het allemaal nogal achter de ellebogen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:13 schreef crazymamma het volgende:
Dat het programma inkakte was niet te wijten aan het vertrek van Tanja mijn inziens.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Ze hadden het "gemeen en onvoorspelbaar" veel meer uit moeten buiten. Bewoners moeten confronteren met uitspraken over elkaar bv. De weekopdrachten stelden ook niet veel meer voor en waren vaak maar een paar dagen.
Nou dat geloof ik ook niet, Hummie ging het meer om de kijkcijfers.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg.
Waarom zou Hummie er wat op tegen gehad hebben als Tanja de kijkcijfers was blijven opkrikken met haar aanwezigheid? Omdat ze zo van Joost hield?![]()
De 'roddeltheorie via talpa' van Tanja gelezen dat Joost misschien een eigen programma krijgt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef Gert het volgende:
Wat een gelul zeg.
Waarom zou Hummie er wat op tegen gehad hebben als Tanja de kijkcijfers was blijven opkrikken met haar aanwezigheid? Omdat ze zo van Joost hield?![]()
Waaronder ene APK, die maar terug blijft komen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:46 schreef APK het volgende:
Jezus, wat een volk heeft Tanja in haar kielzog meegetrokken.![]()
Als Hummie echt plannen met Joost heeft, dan had het echt niet uitgemaakt of hij nou eerste of tweede was geworden. Dus daar geloof ik niet in.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef golfer het volgende:
Wat Hummie, volgens mij niet verwacht had, is dat Tanja, na haar bevalling toch nog steeds dusdanig omstreden/populair zou zijn dat haar gedroomde winnaar Joost gevaar liep en daarom moesten er wat trucjes uit de kast gehaald worden om Tanja het huis uit te krijgen.
En daarbij komt dat ie in de uitzending altijd vaak in beeld wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
De 'roddeltheorie via talpa' van Tanja gelezen dat Joost misschien een eigen programma krijgt?
Joost-promotietime?
mee eens, niemand die hun bek eigenlijk durfde open te trekken daar in het huis bang om te worden genomineerdquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Mijn inziens wel. Ik heb daarna zelf ook amper meer gekeken. De rest van de bewoners waren gewoon niet erg interessant. Ik vond ze erg lui en nep en ze hadden het allemaal nogal achter de ellebogen.
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
Elk programma gaat om de kijkcijfers, daar staat het mee of valt het mee, het zou bij BB5 niet veel anders geweest zijn. Maar ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat Joost iets speciaals had in de ogen van BBquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik ook niet, Hummie ging het meer om de kijkcijfers.
Heb je een volgend "stalk-slachtoffer" gevonden Peterquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Rica, je bent een intelligente vrouw
Buiten de piek van de bevalling scheelde het zo'n 100.000 kijkers. Pas tegen het einde trokken ze weer ongeveer het eerdere gemoddelde.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Je overdrijft hoor. De cijfers waren behoorlijk constant, zowel voor als na de bevalling. Alleen in de korte periode rond de daadwerkelijke bevalling schoten ze even enorm omhoog. En dat is natuurlijk cashen met de reclameblokken, dus het zou me niet verbazen als ze opnieuw gaan proberen een soortgelijke stunt uit te halen.
Dat is een gevolg van het feit dat hij gewonnen heeft en (dus) dat hij gewaardeerd wordt door de kijkers.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
De 'roddeltheorie via talpa' van Tanja gelezen dat Joost misschien een eigen programma krijgt?
Joost-promotietime?
Welke ik nog steeds geweldig vond! De sfeer in de studio was zeer goed tijdens en na deze actiequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef crazymamma het volgende:
De exit van Menno had een veel grotere impact dan het vertrek van Tanja. De discussie die daarna is losgebarsten...............De uitzending daarna zijn de kijkcijfers echt gekelderd. Van lieverlee is het toen wel weer bijgetrokken, maar ze hebben hem niet voor niets terug laten komen voor zijn revanche-aktie.
Jij niet nee. Persoonlijk vond ik het wel prettig dat het hele gedoe met dat kind afgelopen was, dat had al meer dan genoeg het hele programma gedomineerd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Mijn inziens wel. Ik heb daarna zelf ook amper meer gekeken.
Maar.... wat zou ze nou gegeten hebben?quote:
Niet toen hij geband was.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:21 schreef TanjaFan het volgende:
Waaronder ene APK, die maar terug blijft komen...
Dat ze het hele programma besloot te gaan negeren en zich afzonderde in het kamertje vond ik anders ook behoorlijk bizar. Maar goed, zoals ze zelf al zei had ze zo ongeveer de pest aan iedereen in het huis, dus dat zal de reden zijn geweest. Menno had ook de pest aan velen in het huis, maar hij had die mogelijkheid niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij niet nee. Persoonlijk vond ik het wel prettig dat het hele gedoe met dat kind afgelopen was, dat had al meer dan genoeg het hele programma gedomineerd.
Tanja zelf was best een interessante bewoner, maar dat écht bizarre, mega-asociale gedrag wat haar boeiend maakte was eigenlijk ook wel voorbij nadat de hormonenstorm was gaan liggen.
Iets lekkersquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:26 schreef Gert het volgende:
Maar.... wat zou ze nou gegeten hebben?
Nu Tanja nog en de boel is compleetquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja leuk dat ik er ben hé, scheelt een stuk in de feestvreugde![]()
Ik bedoelde het niet ironisch hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:27 schreef crazymamma het volgende:
Valt toch wel mee Peter, ik heb het wel eens erger meegemaakt hoor.
Die komt zo ook nog even buurten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Nu Tanja nog en de boel is compleet
Denk dat ze wacht totdat jij naar je bed toe bentquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Zou op zich ook wel leuk zijn als Tan nog komt natuurlijk
Het is ook een beetje vreemd om een hekel te hebben aan mensen die je alleen via internet en TV meemaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
mee eens, niemand die hun bek eigenlijk durfde open te trekken daar in het huis bang om te worden genomineerd
Heb niet echt een hekel aan iemand gehad in het huis, wel geergerd, ook aan Tanja maar niet alleen aan haar ook heb ik me geergerd aan Chantal en Nathalie , maar daarom hoeven het nog geen slecht mensen te zijn , niet elk deksel past op een potje
Ik loop al wat langer mee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:21 schreef TanjaFan het volgende:
Waaronder ene APK, die maar terug blijft komen...
Grappig ja, ooit was ik daar met lurken begonnen, tot ik FOK! ontdekte natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Er hangt hier echt een mediawatchers sfeertje
We waren anders wel een vluchthaven voor jou toen je het hiet niet meer trok Scannie............quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Never ending storyquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik loop al wat langer mee.![]()
hihihi :-)
Natuurlijk, jij springt heel gezellig op en neer op Viool!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja leuk dat ik er ben hé, scheelt een stuk in de feestvreugde![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Het was ook helemaal niet negatief bedoeld hoor. Het was meer een verwijzing naar opmerkingen die eerder hier op fok gemaakt zijn over mwquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:34 schreef crazymamma het volgende:
[..]
We waren anders wel een vluchthaven voor jou toen je het hiet niet meer trok Scannie............
Heb ik even niet meegekregen, val er een beetje tussen......quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was ook helemaal niet negatief bedoeld hoor. Het was meer een verwijzing naar opmerkingen die eerder hier op fok gemaakt zijn over mw
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij springt heel gezellig op en neer op Viool!!!!![]()
Ze hebben ook een HBB forum hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:39 schreef crazymamma het volgende:
De buren (MW) hebben het hele BB5 forum al afgesloten dus daar valt niet veel meer te discuseren.
Waar zit dat knopje dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Peter heeft mij in de negeermodus staan![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:40 schreef PC eend het volgende:
Is ze er al?![]()
Anders ga ik niet teruglezen
nee die staat klaar in de adoratie modusquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
jij reageert tenminste nog op mijn gevoel voor humor
![]()
Peter heeft mij in de negeermodus staan![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
nee die staat klaar in de adoratie modus![]()
Heb je het al gezien, stelt geen r**t voor.........quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben ook een HBB forum hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |