Volgens mij van de site van omroep Groningen, of anders via Google - afbeeldingen zoekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef tann het volgende:
he peter, ff voor dat ik ga roken, hoe kwam je aan die fotoos van rooie rinus en pe daalemmer?
Exactemundo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:32 schreef Falco het volgende:
Tann: In het begin van BB is er door APK ontmaskerd dat bij de voorfilmpjes tijdens de kick-off-uitzending Ralph een hoger selectienummer dan jij had. Terwijl er voor jou werd gezegd door Talpa: "de selectie is rond, we zoeken alleen nog een zwangere deelnemer!" Ralph dacht toen vast niet: "Snel me nog even opgeven voor BB!".
Duidelijk was dus dat Ralph gevraagd is, tis nog bij RTL Boulevard gekomen geloof ik.
joh dat wist ik niet, scherp gezien met die nummers, zo zie je dus maarquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:32 schreef Falco het volgende:
Tann: In het begin van BB is er door APK ontmaskerd dat bij de voorfilmpjes tijdens de kick-off-uitzending Ralph een hoger selectienummer dan jij had. Terwijl er voor jou werd gezegd door Talpa: "de selectie is rond, we zoeken alleen nog een zwangere deelnemer!" Ralph dacht toen vast niet: "Snel me nog even opgeven voor BB!".
Duidelijk was dus dat Ralph gevraagd is, tis nog bij RTL Boulevard gekomen geloof ik.
in wie ik het meest teleurgesteld was, toch wel ff Ing toen na de bevalling, maar das al weer over hoor, ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn, dido had ik voor het licht steeds aan doen bijvoorbeeld als ik lag te slapen want ik was erg moe de laatste weken, of rikkert die van me won met triktrak, joost omdat hij met zn vingers in de chocoladepasta zat enz enz. ik wou dit volhouden, lieske heeft een nieuwe kans gekregen omdat ik haar toch om persoonlijke redenen had genomineerd, en ik het niet tof vond hoe iedereen haar in een hoekje zette ondanks dat ik het eerst niet met haar kon vinden, die stond bij mij dus later als laatste en ik kan je niet zeggen hoe ongelovelijk veel respect ik voor die meid heb gekregen!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef Fiorenza het volgende:
Hee Tanja, Leuk dat je FOK! gevonden hebt.
Goed dat je hier zelf eens wat terug kan zeggen op dingen die over je gezegd zijn!
Je hebt al eens gezegd dat de bewoners je, zeker nadat je uit het huis was, erg tegengevallen zijn.
Wie heeft je het meest teleurgesteld?
Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld het dekseltje niet op de boter doen even heel naar is, maar dat gaat wel snel weer over(waarmee ik Nathalie
overigens niet wil verdedigen...tis gewoon een voorbeeld)
kweet et niet van de andere bewoner, ik had wel de kinderkamer gekregen waar ik heel blij mee was, ik had ook alles al maar dat geeft niet, de comode en spiegel bewaar ik voor Jos later, de andere dingen geef ik ooit weg als ik iemand tegen het lijf loop die in net zoon *** situatie zit als ik toen die tijdquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef crazymamma het volgende:
Tann, hebben jullie trouwens nog wel eens iets gehad uit het huis? De foto's bv.
Menno zou toen graag zo'n tric trac spel hebben. Of is alles gewoon bij Talpa in de container gegaan.
Hoi meissie!quote:
Bij die extra nominatie, die jij live in de uitzending mocht doen, dacht iedereen dat je Lieske toen zou nomineren. Bleek het Nathalie te wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef tann het volgende:
[..]
in wie ik het meest teleurgesteld was, toch wel ff Ing toen na de bevalling, maar das al weer over hoor, ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn, dido had ik voor het licht steeds aan doen bijvoorbeeld als ik lag te slapen want ik was erg moe de laatste weken, of rikkert die van me won met triktrak, joost omdat hij met zn vingers in de chocoladepasta zat enz enz. ik wou dit volhouden, lieske heeft een nieuwe kans gekregen omdat ik haar toch om persoonlijke redenen had genomineerd, en ik het niet tof vond hoe iedereen haar in een hoekje zette ondanks dat ik het eerst niet met haar kon vinden, die stond bij mij dus later als laatste en ik kan je niet zeggen hoe ongelovelijk veel respect ik voor die meid heb gekregen!!!!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:36 schreef tann het volgende:
joh dat wist ik niet, scherp gezien met die nummers, zo zie je dus maar![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Bij die extra nominatie, die jij live in de uitzending mocht doen, dacht iedereen dat je Lieske toen zou nomineren. Bleek het Nathalie te worden.
o god die fotoo.......quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ralph=Leugenaar!![]()
En ik dan Peter?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Peter6000 het volgende:
Rica was toen trouwens ook positief, nu ik het zo teruglees
Laat doorgegaan met Menno?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |