abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2006 @ 15:30:17 #1
128220 Peter6000
pi_34681920
De meest succesvolle topicreeks wat betreft BB5-bewoners krijgt hier het vervolg in deeltje 12

Voorgaande delen

Tanja
Tanja deel II
Tanja, deel 3
Tanja - deel 4.
Tanja - deel 5
[BB5] Tanja - deel 6
[BB5] Tanja - deel 7
[BB5] Tanja - deel 8
[BB5] Tanja deel 9
Tanjatopic deel 10
Tanja - deel 11

Tanja fansite

http://www.bb-tanja.nl

Tanja heeft zichzelf inmiddels geregistreerd op Fok, onder de naam: tann
Ze komt regelmatig in dit topic
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2006 @ 15:31:39 #2
128220 Peter6000
pi_34681970
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef tann het volgende:
he peter, ff voor dat ik ga roken, hoe kwam je aan die fotoos van rooie rinus en pe daalemmer?
Volgens mij van de site van omroep Groningen, of anders via Google - afbeeldingen zoeken
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:32:31 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34681995
Tann: In het begin van BB is er door APK ontmaskerd dat bij de voorfilmpjes tijdens de kick-off-uitzending Ralph een hoger selectienummer dan jij had. Terwijl er voor jou werd gezegd door Talpa: "de selectie is rond, we zoeken alleen nog een zwangere deelnemer!" Ralph dacht toen vast niet: "Snel me nog even opgeven voor BB!" .
Duidelijk was dus dat Ralph gevraagd is, tis nog bij RTL Boulevard gekomen geloof ik.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_34682045
Hee Tanja, Leuk dat je FOK! gevonden hebt.
Goed dat je hier zelf eens wat terug kan zeggen op dingen die over je gezegd zijn!

Je hebt al eens gezegd dat de bewoners je, zeker nadat je uit het huis was, erg tegengevallen zijn.
Wie heeft je het meest teleurgesteld?

Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld het dekseltje niet op de boter doen even heel naar is, maar dat gaat wel snel weer over (waarmee ik Nathalie overigens niet wil verdedigen...tis gewoon een voorbeeld)
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:34:54 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_34682066
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:32 schreef Falco het volgende:
Tann: In het begin van BB is er door APK ontmaskerd dat bij de voorfilmpjes tijdens de kick-off-uitzending Ralph een hoger selectienummer dan jij had. Terwijl er voor jou werd gezegd door Talpa: "de selectie is rond, we zoeken alleen nog een zwangere deelnemer!" Ralph dacht toen vast niet: "Snel me nog even opgeven voor BB!" .
Duidelijk was dus dat Ralph gevraagd is, tis nog bij RTL Boulevard gekomen geloof ik.
Exactemundo.

En dat ik af en toe niet meteen antwoord geef: Ik ben aan het werk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34682121
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:32 schreef Falco het volgende:
joh dat wist ik niet, scherp gezien met die nummers, zo zie je dus maar
pi_34682181
Deeltje 12 alweer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34682188
Tann, hebben jullie trouwens nog wel eens iets gehad uit het huis? De foto's bv.
Menno zou toen graag zo'n tric trac spel hebben. Of is alles gewoon bij Talpa in de container gegaan.
pi_34682285
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef Fiorenza het volgende:
Hee Tanja, Leuk dat je FOK! gevonden hebt.
Goed dat je hier zelf eens wat terug kan zeggen op dingen die over je gezegd zijn!

Je hebt al eens gezegd dat de bewoners je, zeker nadat je uit het huis was, erg tegengevallen zijn.
Wie heeft je het meest teleurgesteld?

Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld het dekseltje niet op de boter doen even heel naar is, maar dat gaat wel snel weer over (waarmee ik Nathalie overigens niet wil verdedigen...tis gewoon een voorbeeld)
in wie ik het meest teleurgesteld was, toch wel ff Ing toen na de bevalling, maar das al weer over hoor, ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn, dido had ik voor het licht steeds aan doen bijvoorbeeld als ik lag te slapen want ik was erg moe de laatste weken, of rikkert die van me won met triktrak, joost omdat hij met zn vingers in de chocoladepasta zat enz enz. ik wou dit volhouden, lieske heeft een nieuwe kans gekregen omdat ik haar toch om persoonlijke redenen had genomineerd, en ik het niet tof vond hoe iedereen haar in een hoekje zette ondanks dat ik het eerst niet met haar kon vinden, die stond bij mij dus later als laatste en ik kan je niet zeggen hoe ongelovelijk veel respect ik voor die meid heb gekregen!!!!
pi_34682358
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef crazymamma het volgende:
Tann, hebben jullie trouwens nog wel eens iets gehad uit het huis? De foto's bv.
Menno zou toen graag zo'n tric trac spel hebben. Of is alles gewoon bij Talpa in de container gegaan.
kweet et niet van de andere bewoner, ik had wel de kinderkamer gekregen waar ik heel blij mee was, ik had ook alles al maar dat geeft niet, de comode en spiegel bewaar ik voor Jos later, de andere dingen geef ik ooit weg als ik iemand tegen het lijf loop die in net zoon *** situatie zit als ik toen die tijd
pi_34682374
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:38 schreef golfer het volgende:
Deeltje 12 alweer.
golver
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:46:08 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34682435
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:44 schreef tann het volgende:

golver
Hoi meissie!
Het is golfer
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34682453
Ik blijf zeggen dat Ing het nomineren van jouw goed bedoelde. Ik begrijl jouw gevoelwel maar zij dacht op dat moment dat dat voor jouw en Jos het beste was. Haar tranen waren echt.
MissJ. is een manier van leven...
pi_34682458
Lies heeft zich idd knap staande gehouden in he huis als 19-jarige. Ze had wel een aantal irritante gewoontes, maar was een van weinigen die de confrontatie aan durfde te gaan en ook nog haar standpunt bleef verdedigen.
pi_34682459
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoi meissie!
Het is golfer
oeps......lange nacht gehad.....
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:46:56 #16
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34682460
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef tann het volgende:

[..]

in wie ik het meest teleurgesteld was, toch wel ff Ing toen na de bevalling, maar das al weer over hoor, ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn, dido had ik voor het licht steeds aan doen bijvoorbeeld als ik lag te slapen want ik was erg moe de laatste weken, of rikkert die van me won met triktrak, joost omdat hij met zn vingers in de chocoladepasta zat enz enz. ik wou dit volhouden, lieske heeft een nieuwe kans gekregen omdat ik haar toch om persoonlijke redenen had genomineerd, en ik het niet tof vond hoe iedereen haar in een hoekje zette ondanks dat ik het eerst niet met haar kon vinden, die stond bij mij dus later als laatste en ik kan je niet zeggen hoe ongelovelijk veel respect ik voor die meid heb gekregen!!!!
Bij die extra nominatie, die jij live in de uitzending mocht doen, dacht iedereen dat je Lieske toen zou nomineren. Bleek het Nathalie te worden .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:47:48 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_34682483
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:36 schreef tann het volgende:

joh dat wist ik niet, scherp gezien met die nummers, zo zie je dus maar

Ralph=Leugenaar!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34682516
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:46 schreef Falco het volgende:

[..]

Bij die extra nominatie, die jij live in de uitzending mocht doen, dacht iedereen dat je Lieske toen zou nomineren. Bleek het Nathalie te worden .
pi_34682558
quote:
o god die fotoo.......
pi_34682566
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Peter6000 het volgende:

Rica was toen trouwens ook positief, nu ik het zo teruglees
En ik dan Peter?

Goeiemiddag Tann
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:51:12 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34682593
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:46 schreef tann het volgende:

oeps......lange nacht gehad.....
Laat doorgegaan met Menno?
Poef.....gone! ©golfer
pi_34682621
zeg mensen ik brei er een eind aan, moet ff met de hond lopen en dan naar mn ouders voor een hapje eten, ik kom vanavond wel weer ff
pi_34682644
En dag Tann
pi_34682650
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Laat doorgegaan met Menno?
nee hoor viel mee, ik werd ook steeds gestoord op msn

grapje
pi_34682671
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:52 schreef Anitra het volgende:
En dag Tann
sorry anitra, ben je er vanavond?? uurtje of 23?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')