Alles een keer proberen hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:22 schreef Anitra het volgende:
Iedereen het topic kwijt?
En een Tanja topic geopend door Stereotomy
wennen hoor, ben er pas de 2edag....niet erg eenvoudig deze site, maar........oefening baart kunstquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:22 schreef Anitra het volgende:
Iedereen het topic kwijt?
En een Tanja topic geopend door Stereotomy
over een paar dagen ben je het allemaal gewend.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:24 schreef Djovah het volgende:
[..]
wennen hoor, ben er pas de 2edag....niet erg eenvoudig deze site, maar........oefening baart kunst![]()
Aldoende leert menquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:24 schreef Djovah het volgende:
[..]
wennen hoor, ben er pas de 2edag....niet erg eenvoudig deze site, maar........oefening baart kunst![]()
nee dat had ik nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:23 schreef regenworm het volgende:
Tan toen je een paar dagen in het tuinhuis zat kon je daar precies volgen wat er in het huis gebeurde.
Eigenlijk zo iets wat er met Ingrid is gebeurd.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
Tanja?
Heb je je achteraf gezien niet enorm uitgebuit gevoeld door Hummie en de redaktie van BB-5, dat je persé moest bevallen in dat huis, terwijl je al op een eerder tijdstip aangegeven had er uit te willen stappen?
Oké, natuurlijk ben je er vrijwillig en met volle verstand (hoop ik) in gegaan, maar gezien een aantal ontwikkelingen (verklappen van geslacht o.a.) heb je dan achteraf niet spijt dat je toch t/m de geboorte van jouw dochtertje gebleven bent, i.p.v. er uit te stappem?
Weliswaar met af en toe een vloek, maar bedankt, hihiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Aldoende leert men
Het gaat je goed af iig
ik had BB daarvoor niet misbruikt, wel gebruikt,lees maar in mn 1e intervieuws waarom ik het huis in wilde, kwerd gek van verdriet thuis!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
En ik maar denken dat Tanja BB5 had misbruikt om uit haar nare thuisomgeving te kunnen stappen
Dan mag BB5 er toch wel iets voor terugkrijgen
Heb je de hele nacht gevolgd met Roel toen je tot 5 uur 's ochtends op de bank zat te zeuren dat je zwangerschap nu toch echt verpest was. Achteraf toch een van de meest bijblijvende stream momenten van BB5, nog bedankt daarvoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:28 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
, maar ze hebben me niet meer overgehaald dan de andere BBers om te blijven voor de bevalling, twas mn moeder die me overhaalde ivm mn vader,lang verhaal
kat, het is goed tochquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:27 schreef katja31 het volgende:
apk ben je er ik wil als nog mijn verontschuldeging aan bieden voor dat ik je bericht verkeerd heb begrepen sorry sorry sorry
wat roep je rob hahahahahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:29 schreef Djovah het volgende:
[..]
Weliswaar met af en toe een vloek, maar bedankt, hihi
Dit neemt toch iedere twijfel weg! Of niet dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:14 schreef tann het volgende:
[..]
veel eten was die dag niet meer houdbaar, en ik wist dat ik het diezelfde dag niet meer zou eten ivm maagzuur, vooral dat bordje rijst met vershimmelde bloemkool en kippeboute die overdatum waren en bruine pap bananen waar ik nog iets van probeerde te maken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |