Valt hier nog mee, had ik niet verwacht eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Behalve als het over bankstellen, mavo-mutsen of zeekoeien gaat.![]()
Goed van jequote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef tann het volgende:
[..]
gevonden, begin er handigheid in te krijgen
![]()
Na 300 reacties sluit zo een topic vanzelf en moet er een nieuwe gemaakt wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
Nog zo'n ding wat je even moet weten: APK noemt iedereen mavo-mutsquote:Op maandag 30 januari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
APK bankstel is me inmiddels uitgelegd, maar mavo mutsen..??? er zaten toch alleen mensen met een hogere opleiding?
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
Dat klopt Tann, maar APK drukt het gemiddelde een beetje.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
APK bankstel is me inmiddels uitgelegd, maar mavo mutsen..??? er zaten toch alleen mensen met een hogere opleiding?
Jij hebt toch gelezen wat er allemaal over je geschreven is?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
Klik even **HIER**quote:Op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef Djovah het volgende:
duurde weer even, maar keb het ook weer gevonden............sjonge............wie heeft de gebruiksaanwijzing van deze site???![]()
??? en wat is OP btwquote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Valt hier nog mee, had ik niet verwacht eigenlijk![]()
Ik denk dat bijna niemand het gelooft ofzo
Openings Postquote:
haha ok danquote:Op maandag 30 januari 2006 01:11 schreef doka het volgende:
[..]
Nog zo'n ding wat je even moet weten: APK noemt iedereen mavo-muts
ik was een vraag vergeten in de vorige topic?? kdenk dat ik die gemist heb...quote:Op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef Djovah het volgende:
duurde weer even, maar keb het ook weer gevonden............sjonge............wie heeft de gebruiksaanwijzing van deze site???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |