Valt hier nog mee, had ik niet verwacht eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Behalve als het over bankstellen, mavo-mutsen of zeekoeien gaat.![]()
Goed van jequote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef tann het volgende:
[..]
gevonden, begin er handigheid in te krijgen
![]()
Na 300 reacties sluit zo een topic vanzelf en moet er een nieuwe gemaakt wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
Nog zo'n ding wat je even moet weten: APK noemt iedereen mavo-mutsquote:Op maandag 30 januari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
APK bankstel is me inmiddels uitgelegd, maar mavo mutsen..??? er zaten toch alleen mensen met een hogere opleiding?
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
Dat klopt Tann, maar APK drukt het gemiddelde een beetje.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
APK bankstel is me inmiddels uitgelegd, maar mavo mutsen..??? er zaten toch alleen mensen met een hogere opleiding?
Jij hebt toch gelezen wat er allemaal over je geschreven is?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
Klik even **HIER**quote:Op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef Djovah het volgende:
duurde weer even, maar keb het ook weer gevonden............sjonge............wie heeft de gebruiksaanwijzing van deze site???![]()
??? en wat is OP btwquote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Valt hier nog mee, had ik niet verwacht eigenlijk![]()
Ik denk dat bijna niemand het gelooft ofzo
Openings Postquote:
haha ok danquote:Op maandag 30 januari 2006 01:11 schreef doka het volgende:
[..]
Nog zo'n ding wat je even moet weten: APK noemt iedereen mavo-muts
ik was een vraag vergeten in de vorige topic?? kdenk dat ik die gemist heb...quote:Op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef Djovah het volgende:
duurde weer even, maar keb het ook weer gevonden............sjonge............wie heeft de gebruiksaanwijzing van deze site???![]()
niet alles, wel idd dat men andere gedachten over mij hadden met mn opleiding, maar dat boeide me allemaal niet zo, kwil wel es wetewn of zei ook 3 jaar in 1 jaar doien en slagen.....quote:Op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt toch gelezen wat er allemaal over je geschreven is?![]()
Je type diploma niet gehaald destijds ?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef tann het volgende:
[..]
niet alles, wel idd dat men andere gedachten over mij hadden met mn opleiding, maar dat boeide me allemaal niet zo, kwil wel es wetewn of zei ook 3 jaar in 1 jaar doien en slagen.....
www.joscelynsavanna.nl of bb-tanja.nl maar ik ben bezig met nieuwe fotoos uitzoeken voor beide sites, dus hou ze in de gatenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef Djovah het volgende:
TAN...........heb jij nog ergens een site waar jouw Jos te bewonderen is? Ik bedoel dan meer foto's van nu?
Ik was bang dat je meer shit over je heen zou krijgen hier, maar het valt mee, dus daarom denk ik dat de meeste nog niet denken dat jij Tanja bentquote:
ik neuk helemaal niet meer, ben erg naief en om niet weer zo dom te zijn heeft de verloskundige me uit voor zorg dicht genaaid op een klein gleufje na voor de ongesteldheidstoestanden, *****quote:Op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef tong80 het volgende:
Neuk je nog steeds onbeschermd met negers ?
Ga je bek poetsen.......quote:Op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef tong80 het volgende:
Neuk je nog steeds onbeschermd met negers ?
Is toch een normale vraagquote:Op maandag 30 januari 2006 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ga je bek poetsen.......
ik kijk later wel ff, maar staat me niet meer bij sorry, heb heeeeel veel kaartjes gehadquote:Op maandag 30 januari 2006 01:20 schreef Djovah het volgende:
maak nie uit tan..........tis ook zo ingewikkeld, hihi.........ging over die wenskaarten geloof ik........wij hadden vanaf vakantie jou die kaart toegestuurd met mn dochter in t zwembad. Misschien herrinner je het nog, zo niet,kan je altijd even aanwippen bij : http://spaces.msn.com/viopiedjo. We hadden daar ook tv met sateliet en volgde bb op de voet en ja hoor, daar was eindelijk kleine Jos.
Ik ben inmiddels omquote:Op maandag 30 januari 2006 01:22 schreef PC eend het volgende:
Fokkers hebben de fansite ook gevonden en vragen daar ook al of jij het nou echt bent
Dat bedoel ik, er zijn niet alleen hogeropgeleiden hierquote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef tann het volgende:
[..]
niet alles, wel idd dat men andere gedachten over mij hadden met mn opleiding, maar dat boeide me allemaal niet zo, kwil wel es wetewn of zei ook 3 jaar in 1 jaar doien en slagen.....
Tongquote:Op maandag 30 januari 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
Dat je kindje gehandicapt zou kunnen worden door jouw nicotine behoefte stuitte me tegen de borst. Ben je het met me eens ?
Jij wou toch wat strakkerquote:Op maandag 30 januari 2006 01:24 schreef tann het volgende:
[..]
ik neuk helemaal niet meer, ben erg naief en om niet weer zo dom te zijn heeft de verloskundige me uit voor zorg dicht genaaid op een klein gleufje na voor de ongesteldheidstoestanden, *****
sorry voor de type fouten, heb jos voor me liggen drinken typ met 1 vingerquote:Op maandag 30 januari 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je type diploma niet gehaald destijds ?
Wat ? Ik verwoord gewoon standpunten die iedereen op Fok postte terwijl zij in het huis zat. Nu kan ik de vragen direct stellen.quote:
Tja, dat is FOK!, gewoon negeren is altijd het beste, dan is het zo KLAARquote:Op maandag 30 januari 2006 01:27 schreef Djovah het volgende:
geweldig hoor al die kaarten. Wat een vreemde lui zitten hier toch soms vreemde vragen te stellen zeg!!!![]()
Pas op voor een ban, ze is nu userquote:Op maandag 30 januari 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
Dat je kindje gehandicapt zou kunnen worden door jouw nicotine behoefte stuitte me tegen de borst. Ben je het met me eens ?
niks van mee gekregen, heb alleen maar leuke reacties gehad, jammer he dat me dat niks doet wat je zegtquote:Op maandag 30 januari 2006 01:22 schreef tong80 het volgende:
Wat vind je ervan dat het hele Nederlandse volk blij was dat je eruit ging ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |