ik stop wel danquote:Op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
Sommige mensen zouden ze moeten verbieden te posten.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
quote:
Geef eens een voorbeeld.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:45 schreef MandyD1985 het volgende:
humor is leuk maar het kan soms te ver gaan
quote:
had je mod moeten blijven, had je er wat aan kunnen doenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
Vaste verbinding met haar.quote:
Aah gelukkig ben jij er nogquote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef Anitra het volgende:
Hey ik heb niet eens gepost de afgelopen 3 dagen, hoe kan er dan iemand last van hebben
Van mij zouden enge glijers zoals jij mogen stoppen met posten, maar ja dat zit er zeker niet in hè?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Van mij zouden enge glijers zoals jij mogen stoppen met posten, maar ja dat zit er zeker niet in hè?
Uh oh, daar heb je ze al.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:09 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Als de servers dalijk in de fik staan, geven "we" jou de schuld.
![]()
![]()
[..]
Van mij zouden enge glijers zoals jij mogen stoppen met posten, maar ja dat zit er zeker niet in hè?
[..]
Zo slim is ie nou ook weer nietquote:Op maandag 6 februari 2006 00:15 schreef MandyD1985 het volgende:
diegene die nu verbinding heeft met tanja vraag of ze toch nog ff terugkomt want er zijn mensen die het wel leukk vinden met haar te kletsen???
xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |