ik stop wel danquote:Op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
Sommige mensen zouden ze moeten verbieden te posten.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
quote:
Geef eens een voorbeeld.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:45 schreef MandyD1985 het volgende:
humor is leuk maar het kan soms te ver gaan
quote:
had je mod moeten blijven, had je er wat aan kunnen doenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
Vaste verbinding met haar.quote:
Aah gelukkig ben jij er nogquote:Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef Anitra het volgende:
Hey ik heb niet eens gepost de afgelopen 3 dagen, hoe kan er dan iemand last van hebben
Van mij zouden enge glijers zoals jij mogen stoppen met posten, maar ja dat zit er zeker niet in hè?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Van mij zouden enge glijers zoals jij mogen stoppen met posten, maar ja dat zit er zeker niet in hè?
Uh oh, daar heb je ze al.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:09 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Als de servers dalijk in de fik staan, geven "we" jou de schuld.
![]()
![]()
[..]
Van mij zouden enge glijers zoals jij mogen stoppen met posten, maar ja dat zit er zeker niet in hè?
[..]
Zo slim is ie nou ook weer nietquote:Op maandag 6 februari 2006 00:15 schreef MandyD1985 het volgende:
diegene die nu verbinding heeft met tanja vraag of ze toch nog ff terugkomt want er zijn mensen die het wel leukk vinden met haar te kletsen???
xx
Ik moet nog ff teruglezen, maar als APK weer niet bezig is geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 00:20 schreef MandyD1985 het volgende:
njah tanja hopelijk kom je snel weer langs want ik zou het leuk vinden eens te klesten
groetjes
Mag hoor, jij vooralquote:
Tan en ik kunnen prima met elkaar opschieten hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:21 schreef PC eend het volgende:
Ik moet nog ff teruglezen, maar als APK weer niet bezig is geweestheb ik er alle vertrouwen in
Probeer je me jaloers te maken ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Tan en ik kunnen prima met elkaar opschieten hoor.![]()
Hé cool, da's mijn cap.quote:
Leuk hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 01:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hé cool, da\'s mijn cap.
Staat ze leuk op.
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh oh, daar heb je ze al.
[afbeelding]
Wat een belachelijke reactie zeg.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:12 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik wil op 1 ding reageren!
@ Gert.
Jij heb zelf zeker geen kinderen? Anders maak je zo'n opmerking niet van dat een moeder alleen de eerste maanden na een bevalling thuis mag blijven en daarna moet gaan werken.
Welke moeder zet in godsnaam kinderen op de wereld om ze dan vervolgens door een ander op te laten voeden omdat "andere" mensen menen dat een moeder MOET gaan werken?
Ik vind het zielig dan als jij wel kinderen heb en jouw kinderen worden gebracht naar een creche of opvang omdat vader EN moeder zonodig moeten gaan werken.
Ik heb er bewust voor gekozen om thuis te zijn bij mijn dochter, en gelukkig ben ik diegene geweest waar ze haar eerste woordjes tegen gezegd heeft en als eerste mama ipv tegen iemand op een dagverblijf.
En de eerste stapjes, maar goed ik zie het anders , Mensen die vanaf het begin hun kinderen maar wegbrengen in een kindercreche of opvang zijn in mijn ogen niet toe aan kinderen want ze schuiven de verantwoordelijkheid af op andere.
Dan heb je gewoon geen tijd voor je eigen kinderen , nou dat vind ik vele malen erger dan een moeder die van de bijstand trekt omdat ze de eerste 2 jaar bij haar kind wil zijn , want dat zijn de belangrijkste jaren waarin een kind gevormd word, en ik ben blij dat ik mijn dochter gevormd heb naar mijn maatstaven ipv de maatstaven van een totaal vreemde van een opvang.
En nee ik heb geen bijstand gehad voordat er daar weer commentaar op komt.
Maar wat veel erger is dan een moeder die bijstand heeft met een baby zijn al die mensen zonder kinderen of al grotere kinderen die naar school gaan die niet werken omdat ze te lui zijn om te werken , maar wel menen recht te hebben op een ww of bijstand, mensen die geen reet uitvoeren elke dag zulke mensen zijn proviteurs van de samenleving.
"Jumparound"quote:
Ooooooooooooooo wacht ff, thuiszorg is niet alleen een plee schoonmaken hoor !!! ( je komt nu ion mijn werkvlak ) je moest es weten hoeveel problemen wij tegen komen je bent er maatschappelijk werker bij, en kinderen meeneemen??? geloof niet dat en mijn baas en mijn clienten dat accepteren en gelijk hebben ze, zie wel dat je thuiszorgmedewerkers onderwardeerd maar gooi dat dan maar op onwetenheid, ga er maar es een jaartje in werken dan kom je wel op je reactie terugquote:Op maandag 6 februari 2006 12:45 schreef s10eke het volgende:
Ik wilde dat ik dat had kunnen doen toen de mijne klein waren...wees blij dat je kan werken en er goede opvang is voor de kinderen..
En voor thuiszorg extra leren???Iedereen kan de plee schoonmaken hoor..als je dan je kind meeneemt dan zijn de oudjes best bereid om er op te passen...Probleem opgelost...
Ik wil ook kinderen maar goed wij hebben niks te willen, kinder krijgen is een wonder .....en helaas mag ik dat wondertje nooit krijgen maar ben wel oppasmoeder en kan ook zo mijn ei kwijt hehehehehehequote:Op maandag 6 februari 2006 13:00 schreef Manu82 het volgende:
ik wil ook kinderen!
Wie solliciteerd als oppasmoeder?
Kijk, dan kan ik mij dat heel goed voorstellen dat je dan 100% van je kindje wilt genietenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:11 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nou annelies ook mijn dochter is een wondertje.
Ook ik kon geen kinderen krijgen , maar wonder boven wonder raakte ik zwanger toen ik 32 was,
ziekenhuis snapt nog steeds niet hoe het kan, maar ben er superblij mee en ja misschien is dat bij mij wel de reden dat ik heel bewust kies om thuis te blijven voor haar, en ongeacht dat ik het daardoor financieel minder heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |