abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 23:41:49 #1
128220 Peter6000
pi_34779767
De meest succesvolle topicreeks wat betreft BB5-bewoners krijgt hier het vervolg in deeltje 15

Voorgaande delen

01, 02 , 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14

Tanja fansite

http://www.bb-tanja.nl

Tanja heeft zichzelf inmiddels geregistreerd op Fok, onder de naam: tann
Ze komt regelmatig in dit topic, het is dan mogelijk haar vragen te stellen, maar als Tan aangeeft liever ergens niet eindeloos op in te gaan, respecteren we dat hier
  zondag 5 februari 2006 @ 23:43:54 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34779840
Sommige mensen zouden ze moeten verbieden te posten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 23:45:00 #3
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34779890
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
ik stop wel dan
al weet ik niet of ik iets verkeerd heb gezegd
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_34779910
quote:
over wie heb je het golfer?
pi_34779917
humor is leuk maar het kan soms te ver gaan
  zondag 5 februari 2006 @ 23:46:48 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34779955
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:45 schreef cuall het volgende:

over wie heb je het golfer?

Tanja weet wel over wie ik het heb.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 5 februari 2006 @ 23:50:56 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_34780086
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:45 schreef MandyD1985 het volgende:
humor is leuk maar het kan soms te ver gaan
Geef eens een voorbeeld.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34780440
k ben er hier nog niet zo lang en was gewoon alles terug aant lezen en dan komen soms grove dingen naar boven..vind ik jammer en als tanja ergens niet meer over wilt praten gaat het maar door en door...
maar goed hopelijk spreken we tanja snel weer:D
groetjes
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 00:03:01 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34780458
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:50 schreef APK het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld.

edit:
Laten we dat nou maar niet doen...

[ Bericht 17% gewijzigd door teamlead op 06-02-2006 11:08:04 (:')) ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_34780487
quote:
had je mod moeten blijven, had je er wat aan kunnen doen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_34780499
Wie is Tanja?
pi_34780509
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Ow heb je weer een lijntje
  maandag 6 februari 2006 @ 00:05:11 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34780541
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:04 schreef PC eend het volgende:

Ow heb je weer een lijntje
Vaste verbinding met haar.
Poef.....gone! ©golfer
pi_34780562
Hey ik heb niet eens gepost de afgelopen 3 dagen, hoe kan er dan iemand last van hebben
pi_34780565
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Vaste verbinding met haar.
Ik wil ook
pi_34780595
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef Anitra het volgende:
Hey ik heb niet eens gepost de afgelopen 3 dagen, hoe kan er dan iemand last van hebben
Aah gelukkig ben jij er nog
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 00:06:56 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34780604
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
Van mij zouden enge glijers zoals jij mogen stoppen met posten, maar ja dat zit er zeker niet in hè?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 6 februari 2006 @ 00:09:08 #18
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_34780696
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:03 schreef Gert het volgende:

[..]
Als de servers dalijk in de fik staan, geven \"we\" jou de schuld.

[ Bericht 12% gewijzigd door teamlead op 06-02-2006 11:08:53 (:') link naar afbeelding in quote verwijderd) ]
The world is a stage and each must play a part.
pi_34780802
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Van mij zouden enge glijers zoals jij mogen stoppen met posten, maar ja dat zit er zeker niet in hè?
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 00:14:41 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34780895
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:09 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Als de servers dalijk in de fik staan, geven "we" jou de schuld.
Uh oh, daar heb je ze al.

pi_34780928
diegene die nu verbinding heeft met tanja vraag of ze toch nog ff terugkomt want er zijn mensen die het wel leukk vinden met haar te kletsen???
xx
pi_34780941
quote:

[..]

maandag 6 februari 2006 @ 00:17:11 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34780982
quote:
[..]

Ik ook van jou.
Poef.....gone! ©golfer
pi_34780992
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:15 schreef MandyD1985 het volgende:
diegene die nu verbinding heeft met tanja vraag of ze toch nog ff terugkomt want er zijn mensen die het wel leukk vinden met haar te kletsen???
xx
Zo slim is ie nou ook weer niet
pi_34781069
njah tanja hopelijk kom je snel weer langs want ik zou het leuk vinden eens te klesten
groetjes
pi_34781108
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:20 schreef MandyD1985 het volgende:
njah tanja hopelijk kom je snel weer langs want ik zou het leuk vinden eens te klesten
groetjes
Ik moet nog ff teruglezen, maar als APK weer niet bezig is geweest heb ik er alle vertrouwen in
pi_34781274
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef PC eend het volgende:

[..]

Aah gelukkig ben jij er nog
Ik kwam ff spieken
pi_34781418
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:27 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik kwam ff spieken
Mag hoor, jij vooral
Maar wel ontopic het is hier geen slowchat
  maandag 6 februari 2006 @ 00:57:16 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_34782046
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:21 schreef PC eend het volgende:

Ik moet nog ff teruglezen, maar als APK weer niet bezig is geweest heb ik er alle vertrouwen in
Tan en ik kunnen prima met elkaar opschieten hoor.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34782155
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:57 schreef APK het volgende:

[..]

Tan en ik kunnen prima met elkaar opschieten hoor.
Probeer je me jaloers te maken ofzo
Pas jij maar op mannetje, ik heb haar mail, als je zo doorgaat stuur ik haar de fok voor noobs in 13 delen....
Ik weet zeker dat ze voor het eerste deel uit heeft, ze verder is dan de mods hier
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 februari 2006 @ 01:07:28 #31
862 Arcee
Look closer
pi_34782323
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
De meest succesvolle topicreeks wat betreft BB5-bewoners krijgt hier het vervolg in deeltje 15

Voorgaande delen

01, 02 , 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14

Tanja fansite

http://www.bb-tanja.nl

Hé cool, da's mijn cap.

Staat ze leuk op.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34786851
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hé cool, da\'s mijn cap.

Staat ze leuk op.
Leuk hoor
pi_34789656

deze vind ik zooooooooooooo mooi

En voor de copyright zeurders, heb hem er voor jullie afgehaald, kunnen jullie ook weer rustig slapen :p :p
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_34790142
Ik wil op 1 ding reageren!
@ Gert.
Jij heb zelf zeker geen kinderen? Anders maak je zo'n opmerking niet van dat een moeder alleen de eerste maanden na een bevalling thuis mag blijven en daarna moet gaan werken.
Welke moeder zet in godsnaam kinderen op de wereld om ze dan vervolgens door een ander op te laten voeden omdat "andere" mensen menen dat een moeder MOET gaan werken?
Ik vind het zielig dan als jij wel kinderen heb en jouw kinderen worden gebracht naar een creche of opvang omdat vader EN moeder zonodig moeten gaan werken.
Ik heb er bewust voor gekozen om thuis te zijn bij mijn dochter, en gelukkig ben ik diegene geweest waar ze haar eerste woordjes tegen gezegd heeft en als eerste mama ipv tegen iemand op een dagverblijf.
En de eerste stapjes, maar goed ik zie het anders , Mensen die vanaf het begin hun kinderen maar wegbrengen in een kindercreche of opvang zijn in mijn ogen niet toe aan kinderen want ze schuiven de verantwoordelijkheid af op andere.
Dan heb je gewoon geen tijd voor je eigen kinderen , nou dat vind ik vele malen erger dan een moeder die van de bijstand trekt omdat ze de eerste 2 jaar bij haar kind wil zijn , want dat zijn de belangrijkste jaren waarin een kind gevormd word, en ik ben blij dat ik mijn dochter gevormd heb naar mijn maatstaven ipv de maatstaven van een totaal vreemde van een opvang.
En nee ik heb geen bijstand gehad voordat er daar weer commentaar op komt.

Maar wat veel erger is dan een moeder die bijstand heeft met een baby zijn al die mensen zonder kinderen of al grotere kinderen die naar school gaan die niet werken omdat ze te lui zijn om te werken , maar wel menen recht te hebben op een ww of bijstand, mensen die geen reet uitvoeren elke dag zulke mensen zijn proviteurs van de samenleving.
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
  maandag 6 februari 2006 @ 12:12:55 #35
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_34790153
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Uh oh, daar heb je ze al.

[afbeelding]
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_34790614
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:12 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik wil op 1 ding reageren!
@ Gert.
Jij heb zelf zeker geen kinderen? Anders maak je zo'n opmerking niet van dat een moeder alleen de eerste maanden na een bevalling thuis mag blijven en daarna moet gaan werken.
Welke moeder zet in godsnaam kinderen op de wereld om ze dan vervolgens door een ander op te laten voeden omdat "andere" mensen menen dat een moeder MOET gaan werken?
Ik vind het zielig dan als jij wel kinderen heb en jouw kinderen worden gebracht naar een creche of opvang omdat vader EN moeder zonodig moeten gaan werken.
Ik heb er bewust voor gekozen om thuis te zijn bij mijn dochter, en gelukkig ben ik diegene geweest waar ze haar eerste woordjes tegen gezegd heeft en als eerste mama ipv tegen iemand op een dagverblijf.
En de eerste stapjes, maar goed ik zie het anders , Mensen die vanaf het begin hun kinderen maar wegbrengen in een kindercreche of opvang zijn in mijn ogen niet toe aan kinderen want ze schuiven de verantwoordelijkheid af op andere.
Dan heb je gewoon geen tijd voor je eigen kinderen , nou dat vind ik vele malen erger dan een moeder die van de bijstand trekt omdat ze de eerste 2 jaar bij haar kind wil zijn , want dat zijn de belangrijkste jaren waarin een kind gevormd word, en ik ben blij dat ik mijn dochter gevormd heb naar mijn maatstaven ipv de maatstaven van een totaal vreemde van een opvang.
En nee ik heb geen bijstand gehad voordat er daar weer commentaar op komt.

Maar wat veel erger is dan een moeder die bijstand heeft met een baby zijn al die mensen zonder kinderen of al grotere kinderen die naar school gaan die niet werken omdat ze te lui zijn om te werken , maar wel menen recht te hebben op een ww of bijstand, mensen die geen reet uitvoeren elke dag zulke mensen zijn proviteurs van de samenleving.
Wat een belachelijke reactie zeg.
Ik ben ook moeder en heb altijd nog gewerkt. Ik werk part-time en mocht het zo uitkomen, dan werk ik full-time. Ben ontzettend blij dat ik mijn kinders kan dumpen in het kinderdagverblijf en tegenwoordig bij de oppasmoeder. Hoewel ze daar ontzettend slecht behandeld worden en alleen daar maar eerste stapjes zetten en praten maar dat terzijde.
Waarom zou iemand die alleen is en een kindje heeft niet moeten werken? Ik vind dat helemaal geen rare gedachte hoor. Je mankeert toch nix? Nou als je alleen bent én je hebt een kind zal je toch te eten moeten hebben, en dat betekend: Werken voor je geld!
Wat is daar vreemd aan?

Ik hoop dat je dochter wat ruimdenkender wordt dan jij ondanks dat je je dochter gevormd hebt naar jouw maatstaven.
Screw them.
We're going home.
pi_34791038
ja er zijn mensen die hun carriere belangrijker vinden dan de kinderen , sorry is mijn mening.
Mijn dochter is goed opgevoed hoor , ik heb bewust de keuze gemaakt, en als je er voor kiest om toch te werken kies jij daarvoor , maar om maar te zeggen dat alle moeders met babys MOETEN gaan werken BULLSHIT.

Laat die mensen die te lui zijn om te werken zonder kinderen en alleen maar steun trekken omdat ze menen dat ze daar recht op hebben laat die maar gaan werken.

En ik ben blij met mijn keuze dat ik er de eerste jaren geweest ben voor mijn dochter, en dat ik het grootste gedeelte van de opvoeding NIET aan andere overgelaten heb.
Waarom zou ik iemand moeten gaan betalen voor de opvoeding van mijn kinderen?????
Nee ik ben de moeder ik heb ervoor gekozen en ik heb mijn dochter opgevoed en niet een ander.
Maar dat is in jouw ogen dus slecht, dan word een kind niet ruimdenkend opgevoed , laat me toch niet lachen hahahaha

Maar wees blij joh dat jij je carriere belangrijker vind dan het zelf opvoeden van je kind.
Dat is het laatste wat ik erover gezegd heb, het word toch een discissie van ja en nee.
en meningen verschillen , en ik erger me meer aan die mensen die gewoon niet willen werken en lui op hun reet zitten thuis dan aan een moeder die thuis bij haar baby is en bijstand heeft.
En tegenwoordig moet je wel een fulltime baan hebben wil je de kinderopvang kunnen betalen , nou dank je de koekoek , ik ga niet werken zodat ik mijn dochter door een ander laat opvoeden en daar ook nog voor moet betalen en ik dus in principe werk voor de kinderopvang.
Maar goed ik heb geen uitkering dus val gerust over me heen dat ik hiervoor kies, ik teer niet op jullie zak
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_34791155
Ik wilde dat ik dat had kunnen doen toen de mijne klein waren...wees blij dat je kan werken en er goede opvang is voor de kinderen..

En voor thuiszorg extra leren???Iedereen kan de plee schoonmaken hoor..als je dan je kind meeneemt dan zijn de oudjes best bereid om er op te passen...Probleem opgelost...
~*~Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt beter !~*~
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 12:47:44 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34791214
Dank je, CarOnline.

En ik bedoelde inderdaad: alleenstaande moeders. Want moeders die een partner hebben die geld binnenbrengt, die leven niet van belastinggeld.

En nee Tanja, het is duidelijk dat jij helemaal niet van plan bent om bijstandsmoeder te worden, dus het is geen aanval.
  maandag 6 februari 2006 @ 12:48:20 #40
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_34791231
leuke discussie zo
Ik vind dat als je wilt werken dat ook gesteund moet worden, maar ls je de eerste paar jaar thuis wilt blijven (tot laten we zeggen de basis school) dat ook geen probleem mag zijn)

Maardat ook moeders moeten deelnemen aan het arbeidsproces... ja, ik vind van wel
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 12:55:24 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34791439
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:12 schreef Jumparound het volgende:

[..]

"Jumparound"
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 13:00:11 #42
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34791569
ik wil ook kinderen!

Wie solliciteerd als oppasmoeder?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_34791606
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:45 schreef s10eke het volgende:
Ik wilde dat ik dat had kunnen doen toen de mijne klein waren...wees blij dat je kan werken en er goede opvang is voor de kinderen..

En voor thuiszorg extra leren???Iedereen kan de plee schoonmaken hoor..als je dan je kind meeneemt dan zijn de oudjes best bereid om er op te passen...Probleem opgelost...
Ooooooooooooooo wacht ff, thuiszorg is niet alleen een plee schoonmaken hoor !!! ( je komt nu ion mijn werkvlak ) je moest es weten hoeveel problemen wij tegen komen je bent er maatschappelijk werker bij, en kinderen meeneemen??? geloof niet dat en mijn baas en mijn clienten dat accepteren en gelijk hebben ze, zie wel dat je thuiszorgmedewerkers onderwardeerd maar gooi dat dan maar op onwetenheid, ga er maar es een jaartje in werken dan kom je wel op je reactie terug
pi_34791629
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:47 schreef Gert het volgende:
Dank je, CarOnline.
Ja sorry
Maar soms moet dat even
Screw them.
We're going home.
pi_34791637
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:00 schreef Manu82 het volgende:
ik wil ook kinderen!

Wie solliciteerd als oppasmoeder?
Ik wil ook kinderen maar goed wij hebben niks te willen, kinder krijgen is een wonder .....en helaas mag ik dat wondertje nooit krijgen maar ben wel oppasmoeder en kan ook zo mijn ei kwijt hehehehehehe
pi_34791756
Juist Jumparound , maar schijnbaar vinden sommige mensen dat een moeder alleen de eerste maanden maar thuis mogen blijven en daarna moeten werken ,
Mijn dochter gaat binnen kort naar de basisschool en ook ik ga dan weer werken , maar tot die tijd blijf ik thuis bij mijn dochter.
En dat mijn partner nou een inkomen heeft wil niet zeggen dat wij ruim bij kas zitten echt niet , ook ik moet elk dubbeltje (10 eurocent) omdraaien, maar waarom zou een moeder die geen uitkering wel thuis mogen blijven voor haar kind , maar een alleen staande moeder met bijstand niet?
dat vind ik gewoon onzin.
En ik zeg ook niet dat moeders niet deel hoeven te nemen aan het arbeidsproces , maar als een moeder kiest om bij haar kind te zijn de 1e jaren dan moet daar geen probleem van gemaakt worden.
Ik snap juist niet dat er daar een probleem van gemaakt word, maar dat ze het van iemand anders die in de bijstand of ww zit die gewoon niet wil werken dat dat de normaalste zaak van de wereld is.
en ik heb het gezien bij mijn schoonzus die zonodig wilde werken ipv voor haar kinderen zorgen, dat haar kinderen meer trokken naar de mensen van de kinderopvang en gewoon niet luisterde naar de ouders en dat ze mama zeggen tegen de oma's ipv tegen de ouders zelf , nou sorry daar pas ik voor
pi_34791847
Nou annelies ook mijn dochter is een wondertje.
Ook ik kon geen kinderen krijgen , maar wonder boven wonder raakte ik zwanger toen ik 32 was,
ziekenhuis snapt nog steeds niet hoe het kan, maar ben er superblij mee en ja misschien is dat bij mij wel de reden dat ik heel bewust kies om thuis te blijven voor haar, en ongeacht dat ik het daardoor financieel minder heb
pi_34792029
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:11 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nou annelies ook mijn dochter is een wondertje.
Ook ik kon geen kinderen krijgen , maar wonder boven wonder raakte ik zwanger toen ik 32 was,
ziekenhuis snapt nog steeds niet hoe het kan, maar ben er superblij mee en ja misschien is dat bij mij wel de reden dat ik heel bewust kies om thuis te blijven voor haar, en ongeacht dat ik het daardoor financieel minder heb
Kijk, dan kan ik mij dat heel goed voorstellen dat je dan 100% van je kindje wilt genieten
Hardstikke gaaf meid !
Ben nu 40 dus het hoeft voor mij nu niet meer zo, ga mijn nichtje wel verwennen die is nu 5 maan den een paar weekies verpest ik die wel, maak der een verwend kindje van hahahahahahahaha
pi_34792365
Genieten doe ik ook zeker hoor Annelies , en ja misschien verwen ik Naomi ook wel teveel, maar ik ben blij dat ik mijn keuze gemaakt heb, ik heb de keuze heel bewust gemaakt net na de bevalling, klinkt misschien heel cru , maar ik had Naomi bijna verloren tijdens de bevalling en dan ga je er anders over nadenken, en dan is het geld wat je verdient helemaal niet belangrijk op dat moment dat komt dan wel weer als ze naar school gaat, en ik geef eerlijk toe dat als ik een alleenstaande moeder was met een bijstand dat ik die keuze dan ook gemaakt had

Ach en kindjes mogen verwend worden als ze bij opa's en oma's zijn en tantes vind ik ahahaha Als Naomi weleens naar mijn vader gaat word ze ook verwend , dat is niet erg, thuis gelden altijd andere regeltjes dan bij opa's oma's en tantes enzo
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 14:04:22 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34793180
Ik word onpasselijk van het gemak waarmee hier wordt verkondigd dat het príma is om als moeder jarenlang op kosten van de gemeenschap te leven. Neem dan géén kind. Je doet het voor je éigen plezier. Wat is dat nou voor onzin, dat de maatschappij dan vervolgens jarenlang voor de kosten kan opdraaien.
pi_34793607
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:04 schreef Gert het volgende:
Ik word onpasselijk van het gemak waarmee hier wordt verkondigd dat het príma is om als moeder jarenlang op kosten van de gemeenschap te leven. Neem dan géén kind. Je doet het voor je éigen plezier. Wat is dat nou voor onzin, dat de maatschappij dan vervolgens jarenlang voor de kosten kan opdraaien.
Zo gemakkelijk den ik er niet over hoor, ligt allemaal aan de situatie waarin iemand verkeerd, sommigen hebben gewoon die mogelijkheid niet ook al zouden ze willen ,het werk ligt niet meer voor het oprapen ...
ben allang blij dat ik werk heb en hoop het ook te houden ...
en dat iemand ervoor kiest om voor hun baby'tje thuis te blijven omdat ze dacht niet zwanger te kunnen geraken en dat toch nog zwanger wordt en er dan voor kiest 100% voor hun kindje te zorgen daar kan ik me wel iets bij voorstellen, gebeurd niet maar zou mij dat overkomen dacht ik ook zwaar na of ik wel of niet zou blijven werken, zoals ik nu denk wel maar ....i dont know

" Neem dan geen kind" is wel een makkelijk uitspraak, moet iemand die graag een kindje wil het verlangen maar laten varen omdat ze dan waarschijnlijk niet meer zou kunnen werken ??? onzin, weet niet of jij ook kindjes hebt Gert, het niet hebben van een kindje doet zeer hoor !!!! verlangen blijft altijd en als je wel zwanger kunt geraken en het verlangen is er dan doe je dat toch ?? dan ga je toch een gezinnetje stichten ??

Dit is een welles nietus situatie en men komt toch nooit op een lijn terecht
pi_34793670
dit was toch een "Tanja" topic??? we dwalen af
pi_34793751
** gaat ff potje catannen ** heb geen zin meer in babypraat
pi_34793823
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:01 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ooooooooooooooo wacht ff, thuiszorg is niet alleen een plee schoonmaken hoor !!! ( je komt nu ion mijn werkvlak ) je moest es weten hoeveel problemen wij tegen komen je bent er maatschappelijk werker bij, en kinderen meeneemen??? geloof niet dat en mijn baas en mijn clienten dat accepteren en gelijk hebben ze, zie wel dat je thuiszorgmedewerkers onderwardeerd maar gooi dat dan maar op onwetenheid, ga er maar es een jaartje in werken dan kom je wel op je reactie terug
En jij dacht dat ik als huishoudkundige dat niet wist???? Sarcasme...heet zoiets...mss weet ik wel meer dan ji!!i
~*~Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt beter !~*~
pi_34793907
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:26 schreef s10eke het volgende:

[..]

En jij dacht dat ik als huishoudkundige dat niet wist???? Sarcasme...heet zoiets...mss weet ik wel meer dan ji!!i
Ow ongetwijfeld, heb alleen maar spinazieacademie diploma
pi_34794761
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:26 schreef s10eke het volgende:

[..]

ach, tis maar van wel werk je houd en wat je opleidingsniveau is....kzoek toch maar ff door voor wat er bij mn opleiding past, al zou ik 80 uur in de week plees gaan schrobben, komt het nog niet eens in de buurt van de helft van mn oude salaris......hm.......dan toch maar op mn rug??
pi_34794831
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:29 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ow ongetwijfeld, heb alleen maar spinazieacademie diploma
trek et je niet aan, BOEIE
pi_34794903
Hey Tanja,
Ik wil je toch even zeggen ondanks dat veel mensen over je hebben lopen zeuren maar ik vond en vind je nog steeds een top wijf!!! Vind het echt super om hier stukjes van je terug te lezen hoe het met je gaat.

Maar laat je niet gek maken Tanja!!!
pi_34795194
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:56 schreef tann het volgende:

[..]

ach, tis maar van wel werk je houd en wat je opleidingsniveau is....kzoek toch maar ff door voor wat er bij mn opleiding past, al zou ik 80 uur in de week plees gaan schrobben, komt het nog niet eens in de buurt van de helft van mn oude salaris......hm.......dan toch maar op mn rug??
doe maar niet krijg je veel teveel Fokkers als klanten
Goedemiddag meid k'ga ff Oprah kijken, dat doe je als je 40 bent hehehehehehehe
pi_34795231
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:58 schreef tann het volgende:

[..]

trek et je niet aan, BOEIE
Doe ik ook niet hoor en dat BOEIE van je he?? je wordt bedankt !! is stopwoordje geworden hehehhehee net als achter elk zin " echt" te zeggen ( zei Dido vaak ) hmmmmmmmmm zou ik dan toch teveel BB hebben gekeken op internet???
pi_34795277
Je ging toch rechten studeren Tanja?
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_34795863
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:11 schreef ioor het volgende:
Dat kan ook op je rug.
pi_34795958
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:26 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Wat een belachelijke reactie zeg.
Ik ben ook moeder en heb altijd nog gewerkt. Ik werk part-time en mocht het zo uitkomen, dan werk ik full-time. Ben ontzettend blij dat ik mijn kinders kan dumpen in het kinderdagverblijf en tegenwoordig bij de oppasmoeder. Hoewel ze daar ontzettend slecht behandeld worden en alleen daar maar eerste stapjes zetten en praten maar dat terzijde.
Waarom zou iemand die alleen is en een kindje heeft niet moeten werken? Ik vind dat helemaal geen rare gedachte hoor. Je mankeert toch nix? Nou als je alleen bent én je hebt een kind zal je toch te eten moeten hebben, en dat betekend: Werken voor je geld!
Wat is daar vreemd aan?

Ik hoop dat je dochter wat ruimdenkender wordt dan jij ondanks dat je je dochter gevormd hebt naar jouw maatstaven.
uuuuh, dat vet gedrukte mag je even uitleggen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34796307
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef Pooh_1981 het volgende:
Hey Tanja,
Ik wil je toch even zeggen ondanks dat veel mensen over je hebben lopen zeuren maar ik vond en vind je nog steeds een top wijf!!! Vind het echt super om hier stukjes van je terug te lezen hoe het met je gaat.

Maar laat je niet gek maken Tanja!!!
Dank je Pooh! enk laat me zeker niet gek maken! haha komt ie weer BOEIE (maar moet nog steeds zeggen dat ze in sommige dingen gelijk hadden in vorige topics)
pi_34796347
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:08 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

doe maar niet krijg je veel teveel Fokkers als klanten
Goedemiddag meid k'ga ff Oprah kijken, dat doe je als je 40 bent hehehehehehehe
ach als ze maar betalen.... als ik nu ga zeggen dat ik die ga weigeren krijg weer een discussie over het wijgeren van werk
pi_34796575
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:11 schreef ioor het volgende:
Hoi Ioor, tis nog steeds mn bedoeling om rechten te gaan studeren, ik begin in augustus, partime job probeer ik te combineren met de studie in de vrije dagen als ik weer werk gevonden dan, het is een deeltijd opleiding dus ik hoef niet naar college elke dag. Maar ik moet dat nog ff goed uitzoeken allemaal, want nu Jos er is weet ik dat dat niet zo makkelijk gaat.Maar het is een feit dat ik goed kan leren en zie het zo voor me mn neus als Jos slaapt in de boeken te stoppen. Kheb ook ff info gevraagd bij de LOI enzo, want zij hebben ook hbo rechten in hun pakket en wil daar het fijne ff van weten...wordt vervolgd
pi_34796617
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef milagro het volgende:

[..]

uuuuh, dat vet gedrukte mag je even uitleggen
snap je die niet????
pi_34796648
er wordt hier net gedaan alsof Tanja al sinds jaaaaaaaaaaren moedwillig steun trekt of zo.
ze krijgt een uitkering waar iedereen in Nederland recht op heeft, en ze is op zoek naar werk.

als ik die post hierboven ergens lees, dan zie ik liever een Tanja, dan een werkende moeder die haar kinderen ergens 'dumpt' waar ze 'ontzettend slecht behandeld worden'.

het moge geen geheim zijn dat ik niet wegliep met Tanja maar het is hier wel erg slaan om het slaan, terwijl het tegelijkertijd nergens op slaat.

ze is toch op zoek naar werk? mag dat ms even duren? of word je geacht binnen 3 maanden gepast werk te vinden zo niet ben je een asociale profiteur?
pi_34796692
Tann spreek je nog veel mensen? of heb je het nog steeds helemaal gehad met ze? Ik spreek Roel zo nu en dan eens via msn das wel een goei gozer! (vind Ik ). Ik heb veel terug zitten lezen maar het werd me echt teveel maar las wel dat je contact had met menno en lieske... hoe is het leven daarmee?
pi_34796700
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef milagro het volgende:
er wordt hier net gedaan alsof Tanja al sinds jaaaaaaaaaaren moedwillig steun trekt of zo.
ze krijgt een uitkering waar iedereen in Nederland recht op heeft, en ze is op zoek naar werk.

als ik die post hierboven ergens lees, dan zie ik liever een Tanja, dan een werkende moeder die haar kinderen ergens 'dumpt' waar ze 'ontzettend slecht behandeld worden'.

het moge geen geheim zijn dat ik niet wegliep met Tanja maar het is hier wel erg slaan om het slaan, terwijl het tegelijkertijd nergens op slaat.

ze is toch op zoek naar werk? mag dat ms even duren? of word je geacht binnen 3 maanden gepast werk te vinden zo niet ben je een asociale profiteur?
dank je Milagro!!!!!!
pi_34796736
hmmmmmmmm heb mijn avater ook maar es geplaatst tis net alsof ik pikkie zwart ben in mijn gezicht is mijn haar hoor is ook wel heeeeeeeeeeeeeel klein 60 bij 60 pixels
pi_34796805
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:53 schreef tann het volgende:

[..]

snap je die niet????
nee

wie laat zijn kinderen nu achter daar waar ze 'ontzettend slecht behandeld worden'

of ik moet het verkeerd begrijpen wat daar staat, kan ook
pi_34796837
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:55 schreef Pooh_1981 het volgende:
Tann spreek je nog veel mensen? of heb je het nog steeds helemaal gehad met ze? Ik spreek Roel zo nu en dan eens via msn das wel een goei gozer! (vind Ik ). Ik heb veel terug zitten lezen maar het werd me echt teveel maar las wel dat je contact had met menno en lieske... hoe is het leven daarmee?
??? Waar ken je Roel dan van? Ik spreek alleen Menno geregeld, af en toe Linda en Chan op MSN en Lies had me laatst gebeld maar kon helaas haar oproep niet aanemen want ik zat in de auto. Wel heb ik Dido laatst gemaild want iemand vertelde iets over haar op internet wat ik niet zo tof vond voor haar.....
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 16:00:23 #74
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34796853
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef milagro het volgende:

Misschien doel je op wat topics terug, maar wie zit er nú dan te doen alsof "Tanja al jáááááren moedwillig steun trekt of zo"?

En die opmerking van CarOnline over haar kinderen die ontzettend slecht behandeld worden, en waarvan ze de eerste stapjes en woordjes ook nog eens mist, die zou ik maar met een flinke korrel zout nemen. Maar goed dat kon jij niet weten.
pi_34796898
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:59 schreef milagro het volgende:

[..]

nee

wie laat zijn kinderen nu achter daar waar ze 'ontzettend slecht behandeld worden'

of ik moet het verkeerd begrijpen wat daar staat, kan ook
volgens mij bedoelde ze het tegenovergestelde als reactie op een stukje van iemand anders....dacht ik....of begrijp ik het nu weer verkeerd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')