abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34793607
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:04 schreef Gert het volgende:
Ik word onpasselijk van het gemak waarmee hier wordt verkondigd dat het príma is om als moeder jarenlang op kosten van de gemeenschap te leven. Neem dan géén kind. Je doet het voor je éigen plezier. Wat is dat nou voor onzin, dat de maatschappij dan vervolgens jarenlang voor de kosten kan opdraaien.
Zo gemakkelijk den ik er niet over hoor, ligt allemaal aan de situatie waarin iemand verkeerd, sommigen hebben gewoon die mogelijkheid niet ook al zouden ze willen ,het werk ligt niet meer voor het oprapen ...
ben allang blij dat ik werk heb en hoop het ook te houden ...
en dat iemand ervoor kiest om voor hun baby'tje thuis te blijven omdat ze dacht niet zwanger te kunnen geraken en dat toch nog zwanger wordt en er dan voor kiest 100% voor hun kindje te zorgen daar kan ik me wel iets bij voorstellen, gebeurd niet maar zou mij dat overkomen dacht ik ook zwaar na of ik wel of niet zou blijven werken, zoals ik nu denk wel maar ....i dont know

" Neem dan geen kind" is wel een makkelijk uitspraak, moet iemand die graag een kindje wil het verlangen maar laten varen omdat ze dan waarschijnlijk niet meer zou kunnen werken ??? onzin, weet niet of jij ook kindjes hebt Gert, het niet hebben van een kindje doet zeer hoor !!!! verlangen blijft altijd en als je wel zwanger kunt geraken en het verlangen is er dan doe je dat toch ?? dan ga je toch een gezinnetje stichten ??

Dit is een welles nietus situatie en men komt toch nooit op een lijn terecht
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_34793670
dit was toch een "Tanja" topic??? we dwalen af
pi_34793751
** gaat ff potje catannen ** heb geen zin meer in babypraat
pi_34793823
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:01 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ooooooooooooooo wacht ff, thuiszorg is niet alleen een plee schoonmaken hoor !!! ( je komt nu ion mijn werkvlak ) je moest es weten hoeveel problemen wij tegen komen je bent er maatschappelijk werker bij, en kinderen meeneemen??? geloof niet dat en mijn baas en mijn clienten dat accepteren en gelijk hebben ze, zie wel dat je thuiszorgmedewerkers onderwardeerd maar gooi dat dan maar op onwetenheid, ga er maar es een jaartje in werken dan kom je wel op je reactie terug
En jij dacht dat ik als huishoudkundige dat niet wist???? Sarcasme...heet zoiets...mss weet ik wel meer dan ji!!i
~*~Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt beter !~*~
pi_34793907
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:26 schreef s10eke het volgende:

[..]

En jij dacht dat ik als huishoudkundige dat niet wist???? Sarcasme...heet zoiets...mss weet ik wel meer dan ji!!i
Ow ongetwijfeld, heb alleen maar spinazieacademie diploma
pi_34794761
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:26 schreef s10eke het volgende:

[..]

ach, tis maar van wel werk je houd en wat je opleidingsniveau is....kzoek toch maar ff door voor wat er bij mn opleiding past, al zou ik 80 uur in de week plees gaan schrobben, komt het nog niet eens in de buurt van de helft van mn oude salaris......hm.......dan toch maar op mn rug??
pi_34794831
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:29 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ow ongetwijfeld, heb alleen maar spinazieacademie diploma
trek et je niet aan, BOEIE
pi_34794903
Hey Tanja,
Ik wil je toch even zeggen ondanks dat veel mensen over je hebben lopen zeuren maar ik vond en vind je nog steeds een top wijf!!! Vind het echt super om hier stukjes van je terug te lezen hoe het met je gaat.

Maar laat je niet gek maken Tanja!!!
pi_34795194
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:56 schreef tann het volgende:

[..]

ach, tis maar van wel werk je houd en wat je opleidingsniveau is....kzoek toch maar ff door voor wat er bij mn opleiding past, al zou ik 80 uur in de week plees gaan schrobben, komt het nog niet eens in de buurt van de helft van mn oude salaris......hm.......dan toch maar op mn rug??
doe maar niet krijg je veel teveel Fokkers als klanten
Goedemiddag meid k'ga ff Oprah kijken, dat doe je als je 40 bent hehehehehehehe
pi_34795231
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:58 schreef tann het volgende:

[..]

trek et je niet aan, BOEIE
Doe ik ook niet hoor en dat BOEIE van je he?? je wordt bedankt !! is stopwoordje geworden hehehhehee net als achter elk zin " echt" te zeggen ( zei Dido vaak ) hmmmmmmmmm zou ik dan toch teveel BB hebben gekeken op internet???
pi_34795277
Je ging toch rechten studeren Tanja?
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_34795863
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:11 schreef ioor het volgende:
Dat kan ook op je rug.
pi_34795958
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:26 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Wat een belachelijke reactie zeg.
Ik ben ook moeder en heb altijd nog gewerkt. Ik werk part-time en mocht het zo uitkomen, dan werk ik full-time. Ben ontzettend blij dat ik mijn kinders kan dumpen in het kinderdagverblijf en tegenwoordig bij de oppasmoeder. Hoewel ze daar ontzettend slecht behandeld worden en alleen daar maar eerste stapjes zetten en praten maar dat terzijde.
Waarom zou iemand die alleen is en een kindje heeft niet moeten werken? Ik vind dat helemaal geen rare gedachte hoor. Je mankeert toch nix? Nou als je alleen bent én je hebt een kind zal je toch te eten moeten hebben, en dat betekend: Werken voor je geld!
Wat is daar vreemd aan?

Ik hoop dat je dochter wat ruimdenkender wordt dan jij ondanks dat je je dochter gevormd hebt naar jouw maatstaven.
uuuuh, dat vet gedrukte mag je even uitleggen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34796307
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef Pooh_1981 het volgende:
Hey Tanja,
Ik wil je toch even zeggen ondanks dat veel mensen over je hebben lopen zeuren maar ik vond en vind je nog steeds een top wijf!!! Vind het echt super om hier stukjes van je terug te lezen hoe het met je gaat.

Maar laat je niet gek maken Tanja!!!
Dank je Pooh! enk laat me zeker niet gek maken! haha komt ie weer BOEIE (maar moet nog steeds zeggen dat ze in sommige dingen gelijk hadden in vorige topics)
pi_34796347
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:08 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

doe maar niet krijg je veel teveel Fokkers als klanten
Goedemiddag meid k'ga ff Oprah kijken, dat doe je als je 40 bent hehehehehehehe
ach als ze maar betalen.... als ik nu ga zeggen dat ik die ga weigeren krijg weer een discussie over het wijgeren van werk
pi_34796575
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:11 schreef ioor het volgende:
Hoi Ioor, tis nog steeds mn bedoeling om rechten te gaan studeren, ik begin in augustus, partime job probeer ik te combineren met de studie in de vrije dagen als ik weer werk gevonden dan, het is een deeltijd opleiding dus ik hoef niet naar college elke dag. Maar ik moet dat nog ff goed uitzoeken allemaal, want nu Jos er is weet ik dat dat niet zo makkelijk gaat.Maar het is een feit dat ik goed kan leren en zie het zo voor me mn neus als Jos slaapt in de boeken te stoppen. Kheb ook ff info gevraagd bij de LOI enzo, want zij hebben ook hbo rechten in hun pakket en wil daar het fijne ff van weten...wordt vervolgd
pi_34796617
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef milagro het volgende:

[..]

uuuuh, dat vet gedrukte mag je even uitleggen
snap je die niet????
pi_34796648
er wordt hier net gedaan alsof Tanja al sinds jaaaaaaaaaaren moedwillig steun trekt of zo.
ze krijgt een uitkering waar iedereen in Nederland recht op heeft, en ze is op zoek naar werk.

als ik die post hierboven ergens lees, dan zie ik liever een Tanja, dan een werkende moeder die haar kinderen ergens 'dumpt' waar ze 'ontzettend slecht behandeld worden'.

het moge geen geheim zijn dat ik niet wegliep met Tanja maar het is hier wel erg slaan om het slaan, terwijl het tegelijkertijd nergens op slaat.

ze is toch op zoek naar werk? mag dat ms even duren? of word je geacht binnen 3 maanden gepast werk te vinden zo niet ben je een asociale profiteur?
pi_34796692
Tann spreek je nog veel mensen? of heb je het nog steeds helemaal gehad met ze? Ik spreek Roel zo nu en dan eens via msn das wel een goei gozer! (vind Ik ). Ik heb veel terug zitten lezen maar het werd me echt teveel maar las wel dat je contact had met menno en lieske... hoe is het leven daarmee?
pi_34796700
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef milagro het volgende:
er wordt hier net gedaan alsof Tanja al sinds jaaaaaaaaaaren moedwillig steun trekt of zo.
ze krijgt een uitkering waar iedereen in Nederland recht op heeft, en ze is op zoek naar werk.

als ik die post hierboven ergens lees, dan zie ik liever een Tanja, dan een werkende moeder die haar kinderen ergens 'dumpt' waar ze 'ontzettend slecht behandeld worden'.

het moge geen geheim zijn dat ik niet wegliep met Tanja maar het is hier wel erg slaan om het slaan, terwijl het tegelijkertijd nergens op slaat.

ze is toch op zoek naar werk? mag dat ms even duren? of word je geacht binnen 3 maanden gepast werk te vinden zo niet ben je een asociale profiteur?
dank je Milagro!!!!!!
pi_34796736
hmmmmmmmm heb mijn avater ook maar es geplaatst tis net alsof ik pikkie zwart ben in mijn gezicht is mijn haar hoor is ook wel heeeeeeeeeeeeeel klein 60 bij 60 pixels
pi_34796805
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:53 schreef tann het volgende:

[..]

snap je die niet????
nee

wie laat zijn kinderen nu achter daar waar ze 'ontzettend slecht behandeld worden'

of ik moet het verkeerd begrijpen wat daar staat, kan ook
pi_34796837
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:55 schreef Pooh_1981 het volgende:
Tann spreek je nog veel mensen? of heb je het nog steeds helemaal gehad met ze? Ik spreek Roel zo nu en dan eens via msn das wel een goei gozer! (vind Ik ). Ik heb veel terug zitten lezen maar het werd me echt teveel maar las wel dat je contact had met menno en lieske... hoe is het leven daarmee?
??? Waar ken je Roel dan van? Ik spreek alleen Menno geregeld, af en toe Linda en Chan op MSN en Lies had me laatst gebeld maar kon helaas haar oproep niet aanemen want ik zat in de auto. Wel heb ik Dido laatst gemaild want iemand vertelde iets over haar op internet wat ik niet zo tof vond voor haar.....
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 16:00:23 #74
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34796853
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef milagro het volgende:

Misschien doel je op wat topics terug, maar wie zit er nú dan te doen alsof "Tanja al jáááááren moedwillig steun trekt of zo"?

En die opmerking van CarOnline over haar kinderen die ontzettend slecht behandeld worden, en waarvan ze de eerste stapjes en woordjes ook nog eens mist, die zou ik maar met een flinke korrel zout nemen. Maar goed dat kon jij niet weten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_34796898
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:59 schreef milagro het volgende:

[..]

nee

wie laat zijn kinderen nu achter daar waar ze 'ontzettend slecht behandeld worden'

of ik moet het verkeerd begrijpen wat daar staat, kan ook
volgens mij bedoelde ze het tegenovergestelde als reactie op een stukje van iemand anders....dacht ik....of begrijp ik het nu weer verkeerd..
pi_34797040
Ik ken Roel alleen via msn...hihi...heb zijn emailadres opgezocht en toegevoegd en nou chatten we wel eens ...heb ik bij jou ook geprobeerd maar kon geen mail vinden helaas... misschien hadden we elkaar dan al wel leren kennen via msn maar helaas. Knuf aan Jos ik ga ff Atwt kijken.
pi_34797045
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:01 schreef tann het volgende:

[..]

volgens mij bedoelde ze het tegenovergestelde als reactie op een stukje van iemand anders....dacht ik....of begrijp ik het nu weer verkeerd..
Nee je begrijpt het niet verkeerd, die sarcasme had ik er wel uitgepikt hahhahaha
pi_34797144
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Misschien doel je op wat topics terug, maar wie zit er nú dan te doen alsof "Tanja al jáááááren moedwillig steun trekt of zo"?

En die opmerking van CarOnline over haar kinderen die ontzettend slecht behandeld worden, en waarvan ze de eerste stapjes en woordjes ook nog eens mist, die zou ik maar met een flinke korrel zout nemen. Maar goed dat kon jij niet weten.
Aha, het was nav iets anders, okay, dan snap ik het

Jullie reactie is gewoon onredelijk en overtrokken.
Ze heeft nu een uitkering en is op zoek naar werk.
Wat is het probleem nu dan
pi_34797317
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef milagro het volgende:

[..]

Aha, het was nav iets anders, okay, dan snap ik het

haha en bedankt weer!! Ik snap het soms ook niet helemaal waarom er zolang over gefokt moet worden..maar ja..wie ben ik... Kga ff Josje in badje doen, tot laters!!
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 16:12:55 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34797352
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef milagro het volgende:
Er ís ook helemaal geen probleem. Jammer joh.
Maar ik wil je wel ter wille zijn: citeer eens welke reactie je precies bedoelt dan, die overtrokken zou zijn?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 16:12:55 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34797353
dubbel
pi_34797447
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Er ís helemaal geen probleem. Jammer joh.
Maar ik wil je wel ter wille zijn: citeer eens welke reactie je precies bedoelt dan, die overtrokken zou zijn?
over dat jarenlang steun trekken, bewust teren op de staat, belastinggeld, omdat je zo nodig bij je kind wil zijn, "neem dan geen kind!!!".

waarom wordt daar over begonnen, is toch helemaal niet terzake doende, want dat is hier helemaal niet het geval.

dat er dus bijslepen is overtrokken en onterecht
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 16:19:27 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34797587
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:15 schreef milagro het volgende:

[..]

over dat jarenlang steun trekken, bewust teren op de staat, belastinggeld, omdat je zo nodig bij je kind wil zijn, "neem dan geen kind!!!".

waarom wordt daar over begonnen, is toch helemaal niet terzake doende, want dat is hier helemaal niet het geval.

dat er dus bijslepen is overtrokken en onterecht
Er is al lang gezegd dat dat offtopic is muts. Ook door mij. En voor alle duidelijkheid heb ik er nog speciaal bij vermeld dat ik wel weet dat Tanja dat niet doet en dat het dus niet bedoeld is als aanval.
Maar: nice try. >:O
pi_34797677
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Er is al lang gezegd dat dat offtopic is muts. Ook door mij. En voor alle duidelijkheid heb ik er nog speciaal bij vermeld dat ik wel weet dat Tanja dat niet doet en dat het dus niet bedoeld is als aanval.
Maar: nice try. >:O
Je hoeft je dan niet aangesproken te voelen , Gertje, en toch doe je dat
Dit gezemel is al langer aan de gang immers, en niet specifiek door jou
pi_34797813
Oh nu ik hier toch ben ....

Golfer, wat is er met je gebeurd, man
Ben je altijd al zo'n 'starfucker' geweest
Wat een geglij, zeg .... huuuuuuuuuuh
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 16:27:43 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34797921
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef milagro het volgende:

[..]

Je hoeft je dan niet aangesproken te voelen , Gertje, en toch doe je dat
Dit gezemel is al langer aan de gang immers, en niet specifiek door jou
't Is goed hoor.
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 16:28:15 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34797948
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef milagro het volgende:

Kijk, dáár ben ik het dan weer vol-le-dig mee eens.
pi_34797973
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Kijk, dáár ben ik het dan weer vol-le-dig mee eens.
vriendjes weer
pi_34798531
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef milagro het volgende:

[..]

vriendjes weer
Hopelijk weer vriendjes!
En onze Danielle ook weer een beetje gekalmeerd is dan komt alles weer goed!!
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 16:44:28 #90
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34798599
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef milagro het volgende:

hij heeft Tann op msn en webcam en daar mag je zelf conclusies aan verbinden
Some memories are best forgotten
Room 23
  maandag 6 februari 2006 @ 16:46:23 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34798674
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Manu82 het volgende:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34799155
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Manu82 het volgende:

[..]

kheb geen webcam....weet je nog..?
pi_34799188
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Golfer
pi_34799521
Pooh_1981 jemig hoe ziek kan je zijn?
Zomaar adressen opzoeken en dan toevoegen.
Vroeger wachte we braaf op een uitnodiging van de tegenpartij, waar is die goeie ouwe tijd gebleven?
pi_34799529
was ik ook ff weer. Halloowtjes allemaal
  maandag 6 februari 2006 @ 17:08:39 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34799582
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:58 schreef tann het volgende:

Golfer
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34799815
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
was ik ook ff weer. Halloowtjes allemaal
LS
pi_34799890
hai tanja
Ik vind het gweoon niet fair dat mensen zo over je praten sommige mensen dan he. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook dingen over je hebt gezegd naar aanleiding hoe je je af entoe in het huis gedroeg. Maar nooit heb ik dingen gezegd over je buiten het huis want daar kunnen wij niet echt naar oordelen. en ieder mens maakt fouten en dat is menselijk. niemand is perfect. Ik wil ff zeggen dat ik het leuk vind dat je hier zelf stukjes schrijft. Ik ben zelf beheerder van een Roel&Dido club en we zijn altijd blij met reacties. Ik vond dido en roel dan ook top maar ook om jou heb ik vaan kromgelegen en me doodgeergerd hahahah was iig leuke tv. Ik hoop dat het nu goed met je gaat en dat ik je hier nog eens spreek(ben pas vanaf gisteren lid duss ben er nog niet zo lang:D)
tot spreeks hoop ik
groetjes Mandy
pi_34800162
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:16 schreef MandyD1985 het volgende:
hai tanja
Ik vind het gweoon niet fair dat mensen zo over je praten sommige mensen dan he. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook dingen over je hebt gezegd naar aanleiding hoe je je af entoe in het huis gedroeg. Maar nooit heb ik dingen gezegd over je buiten het huis want daar kunnen wij niet echt naar oordelen. en ieder mens maakt fouten en dat is menselijk. niemand is perfect. Ik wil ff zeggen dat ik het leuk vind dat je hier zelf stukjes schrijft. Ik ben zelf beheerder van een Roel&Dido club en we zijn altijd blij met reacties. Ik vond dido en roel dan ook top maar ook om jou heb ik vaan kromgelegen en me doodgeergerd hahahah was iig leuke tv. Ik hoop dat het nu goed met je gaat en dat ik je hier nog eens spreek(ben pas vanaf gisteren lid duss ben er nog niet zo lang:D)
tot spreeks hoop ik
groetjes Mandy
Hoi Mandy,

Bedankt voor je stukje, ik kan gelukkig wel tegen een stootje....Als je Dido nog spreekt zeg maar ff dat ze dr mail ff moet chechu, en leuk dat je voor hun een site hebt gemaakt!
pi_34800276
Nou Dido en Roel zijn helaas niet veel op internet te vinden. Ze hebben namelijk geen verbinding thuis dus vandaar dat het tijdje kan duren dat ze reactie geeft op je mail. Als ik haar spreek zal ik het zeker doorgeven:D
Ze reageert wel als ze op internet is hoor...daar twijfel ik niet over.
Ja gelukkig kan je idd tegen een stootje..vind het dan ook heel tof dat je zo reageert en gewoon terug blijft komen en vooral voor de mensen die ht wel leuk vinden om met je te preaten en je waarderen om wie je bent. Ik heb bietje teruggelezen al en heb gelezen dat alles goed gaat met Joss...kheb echt gehuild toen ze ter wereld kwam...wat was dat mooi om te zien zeg...en je helemaal zien opbloeien...echt te gek. En wat vond ik het erg dat je niet met ha
ar het kamertje uit mocht. Echt slect hoor...ik vond het dan ook verstandig dat je ging vrijwillig, want dat was niet goed voor Joss.
Maar alles gaat nu goed met je toch???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')