Nee je begrijpt het niet verkeerd, die sarcasme had ik er wel uitgepikt hahhahahaquote:Op maandag 6 februari 2006 16:01 schreef tann het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde ze het tegenovergestelde als reactie op een stukje van iemand anders....dacht ik....of begrijp ik het nu weer verkeerd..![]()
Aha, het was nav iets anders, okay, dan snap ik hetquote:Op maandag 6 februari 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien doel je op wat topics terug, maar wie zit er nú dan te doen alsof "Tanja al jáááááren moedwillig steun trekt of zo"?
En die opmerking van CarOnline over haar kinderen die ontzettend slecht behandeld worden, en waarvan ze de eerste stapjes en woordjes ook nog eens mist, die zou ik maar met een flinke korrel zout nemen. Maar goed dat kon jij niet weten.
haha en bedankt weer!! Ik snap het soms ook niet helemaal waarom er zolang over gefokt moet worden..maar ja..wie ben ik... Kga ff Josje in badje doen, tot laters!!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Aha, het was nav iets anders, okay, dan snap ik het
Jullie reactie is gewoon onredelijk en overtrokken.
Ze heeft nu een uitkering en is op zoek naar werk.
Wat is het probleem nu dan
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef milagro het volgende:
Jullie reactie is gewoon onredelijk en overtrokken.
Ze heeft nu een uitkering en is op zoek naar werk.
Wat is het probleem nu dan
over dat jarenlang steun trekken, bewust teren op de staat, belastinggeld, omdat je zo nodig bij je kind wil zijn, "neem dan geen kind!!!".quote:Op maandag 6 februari 2006 16:12 schreef Gert het volgende:
[..]Er ís helemaal geen probleem. Jammer joh.
![]()
Maar ik wil je wel ter wille zijn: citeer eens welke reactie je precies bedoelt dan, die overtrokken zou zijn?
Er is al lang gezegd dat dat offtopic is muts.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:15 schreef milagro het volgende:
[..]
over dat jarenlang steun trekken, bewust teren op de staat, belastinggeld, omdat je zo nodig bij je kind wil zijn, "neem dan geen kind!!!".
waarom wordt daar over begonnen, is toch helemaal niet terzake doende, want dat is hier helemaal niet het geval.
dat er dus bijslepen is overtrokken en onterecht
Je hoeft je dan niet aangesproken te voelen , Gertje, en toch doe je datquote:Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is al lang gezegd dat dat offtopic is muts.Ook door mij. En voor alle duidelijkheid heb ik er nog speciaal bij vermeld dat ik wel weet dat Tanja dat niet doet en dat het dus niet bedoeld is als aanval.
Maar: nice try. >:O
't Is goed hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Je hoeft je dan niet aangesproken te voelen , Gertje, en toch doe je dat
Dit gezemel is al langer aan de gang immers, en niet specifiek door jou
Kijk, dáár ben ik het dan weer vol-le-dig mee eens.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef milagro het volgende:
Oh nu ik hier toch ben ....
Golfer, wat is er met je gebeurd, man
Ben je altijd al zo'n 'starfucker' geweest
Wat een geglij, zeg .... huuuuuuuuuuh
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk, dáár ben ik het dan weer vol-le-dig mee eens.
Hopelijk weer vriendjes!quote:
hij heeft Tann op msn en webcam en daar mag je zelf conclusies aan verbindenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef milagro het volgende:
Oh nu ik hier toch ben ....
Golfer, wat is er met je gebeurd, man
Ben je altijd al zo'n 'starfucker' geweest
Wat een geglij, zeg .... huuuuuuuuuuh
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Manu82 het volgende:
hij heeft Tann op msn en webcam en daar mag je zelf conclusies aan verbinden
kheb geen webcam....weet je nog..?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij heeft Tann op msn en webcam en daar mag je zelf conclusies aan verbinden
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:was ik ook ff weer. Halloowtjes allemaal
Hoi Mandy,quote:Op maandag 6 februari 2006 17:16 schreef MandyD1985 het volgende:
hai tanja
Ik vind het gweoon niet fair dat mensen zo over je praten sommige mensen dan he. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook dingen over je hebt gezegd naar aanleiding hoe je je af entoe in het huis gedroeg. Maar nooit heb ik dingen gezegd over je buiten het huis want daar kunnen wij niet echt naar oordelen. en ieder mens maakt fouten en dat is menselijk. niemand is perfect. Ik wil ff zeggen dat ik het leuk vind dat je hier zelf stukjes schrijft. Ik ben zelf beheerder van een Roel&Dido club en we zijn altijd blij met reacties. Ik vond dido en roel dan ook top maar ook om jou heb ik vaan kromgelegen en me doodgeergerd hahahah was iig leuke tv. Ik hoop dat het nu goed met je gaat en dat ik je hier nog eens spreek(ben pas vanaf gisteren lid duss ben er nog niet zo lang:D)
tot spreeks hoop ik
groetjes Mandy
Ze moet gewoon Roel & Dido ook hierheen lokkenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:22 schreef tann het volgende:
[..]
Hoi Mandy,
Bedankt voor je stukje, ik kan gelukkig wel tegen een stootje....Als je Dido nog spreekt zeg maar ff dat ze dr mail ff moet chechu, en leuk dat je voor hun een site hebt gemaakt!![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze moet gewoon Roel & Dido ook hierheen lokken
Tanja zit op FOK , hoe goed kan het dan met je gaan hehehehehequote:Op maandag 6 februari 2006 17:26 schreef MandyD1985 het volgende:
Nou Dido en Roel zijn helaas niet veel op internet te vinden. Ze hebben namelijk geen verbinding thuis dus vandaar dat het tijdje kan duren dat ze reactie geeft op je mail. Als ik haar spreek zal ik het zeker doorgeven:D
Ze reageert wel als ze op internet is hoor...daar twijfel ik niet over.
Ja gelukkig kan je idd tegen een stootje..vind het dan ook heel tof dat je zo reageert en gewoon terug blijft komen en vooral voor de mensen die ht wel leuk vinden om met je te preaten en je waarderen om wie je bent. Ik heb bietje teruggelezen al en heb gelezen dat alles goed gaat met Joss...kheb echt gehuild toen ze ter wereld kwam...wat was dat mooi om te zien zeg...en je helemaal zien opbloeien...echt te gek. En wat vond ik het erg dat je niet met ha
ar het kamertje uit mocht. Echt slect hoor...ik vond het dan ook verstandig dat je ging vrijwillig, want dat was niet goed voor Joss.
Maar alles gaat nu goed met je toch???
Alles gaat voortreffelijk! Check maar es op www.bb-tanja.nl of www.joscelynsavanna.nl als je wat nieuwtjes en fotootjes wilt zienquote:Op maandag 6 februari 2006 17:26 schreef MandyD1985 het volgende:
Nou Dido en Roel zijn helaas niet veel op internet te vinden. Ze hebben namelijk geen verbinding thuis dus vandaar dat het tijdje kan duren dat ze reactie geeft op je mail. Als ik haar spreek zal ik het zeker doorgeven:D
Ze reageert wel als ze op internet is hoor...daar twijfel ik niet over.
Ja gelukkig kan je idd tegen een stootje..vind het dan ook heel tof dat je zo reageert en gewoon terug blijft komen en vooral voor de mensen die ht wel leuk vinden om met je te preaten en je waarderen om wie je bent. Ik heb bietje teruggelezen al en heb gelezen dat alles goed gaat met Joss...kheb echt gehuild toen ze ter wereld kwam...wat was dat mooi om te zien zeg...en je helemaal zien opbloeien...echt te gek. En wat vond ik het erg dat je niet met ha
ar het kamertje uit mocht. Echt slect hoor...ik vond het dan ook verstandig dat je ging vrijwillig, want dat was niet goed voor Joss.
Maar alles gaat nu goed met je toch???
Hmmmmmmmmmm haar huisie zag er wel netter uitquote:Op maandag 6 februari 2006 17:40 schreef cuall het volgende:
Tanja achter haar laptop, leest de reacties, en gooit alle bullshit in de prullenbak![]()
[afbeelding]
Ben je bij haar thuis geweesT?? Of heb je het over de beelden van DE10quote:Op maandag 6 februari 2006 18:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmm haar huisie zag er wel netter uit![]()
![]()
![]()
Noop niet bij der thuis geweest alhoewel het niet moeilijk moet zijn haar te vinden hehehehequote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ben je bij haar thuis geweesT?? Of heb je het over de beelden van DE10
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Noop niet bij der thuis geweest alhoewel het niet moeilijk moet zijn haar te vinden hehehehe
rustig rustig, ben geen stalker
Ja, beelden van de10
Ja hoor ik ben wel gekalmeerd hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hopelijk weer vriendjes!![]()
En onze Danielle ook weer een beetje gekalmeerd is dan komt alles weer goed!!
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:26 schreef Anitra het volgende:
over copyright gesproken, van de foto van mijn avatar ligt de copyright bij mij
Grappige fake Cuall![]()
Zullen we jou eens verplaatsen naar Het Keldertje ?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:19 schreef Mike1964 het volgende:
Kunnen we dit subforum niet beter verplaatsen naar Ouders?
Hé leuk! Die kende ik nog niet!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we jou eens verplaatsen naar Het Keldertje ?
Ik heb dubbel gelegen om die discussie van van de week over copyright, vandaar de opmerkingquote:Op maandag 6 februari 2006 20:02 schreef cuall het volgende:
[..]
oeps, ik heb gewoon de avatars genomen van de mensen die die dag aan het posten waren geweest.
Ik zal er de volgende keer : "met dank aan Anitra" bijzetten![]()
deze foto's staan niet meer online omdat ze gejat werden en heb geen scanner, kan ze morgen wel ff opzoeken en een foto van maken. Ook staan 2 foto's in het boek van the rising tour uitgebracht door Nederlandse fans.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:41 schreef milagro het volgende:
doe eens een linkje, Anitra, als je hebt/wil van die foto's
Waarschijnlijk wel maaaaaaaaaaaaaaaaar ik zal er niet zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef MandyD1985 het volgende:
tanja is er nog niet vanavond he...hopelijk komt ze nog ff lagns:D
Tip: voor je op invoeren klikt even nakijken wat je getypt hebt en er Nederlands van maken.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef MandyD1985 het volgende:
welterusten alvast..kben nog lan gniet moe haha dus kijk nog af en toe ff;)
groetjes
Milagroquote:Op maandag 6 februari 2006 20:41 schreef milagro het volgende:
doe eens een linkje, Anitra, als je hebt/wil van die foto's
Ze is zo te zien wel laat in de middag geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef MandyD1985 het volgende:
tanja is er nog niet vanavond he...hopelijk komt ze nog ff lagns:D
Dat is wel erg privequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef MandyD1985 het volgende:
ik ben benieuwd of ze nog zal komen vanavond
Ja, Tan is toch een soort Sinterklaas hè. :-)quote:
Gelukkig heeft ze niet zo'n baart en zo'n staf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Ja, Tan is toch een soort Sinterklaas hè. :-)
Altijd spannend of hij op bezoek komt of niet. :-)
hahahahaha
Beetje zielig ook, Jos als Zwarte Piet...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze niet zo'n baart en zo'n staf.
en we zingenquote:
Wow knap én intelligent.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef tann het volgende:
wijgeren
Coos, ben je ook fan geworden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
en we zingen
en we springen
en we zijn zo blij
want er zijn.........![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:20 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Wow knap én knap intelligent.
Jaloers omdat beide termen niet op jou slaanquote:
Lijkt me een plausibele verklaringquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Jaloers omdat beide termen niet op jou slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |