Ze moet gewoon Roel & Dido ook hierheen lokkenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:22 schreef tann het volgende:
[..]
Hoi Mandy,
Bedankt voor je stukje, ik kan gelukkig wel tegen een stootje....Als je Dido nog spreekt zeg maar ff dat ze dr mail ff moet chechu, en leuk dat je voor hun een site hebt gemaakt!![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze moet gewoon Roel & Dido ook hierheen lokken
Tanja zit op FOK , hoe goed kan het dan met je gaan hehehehehequote:Op maandag 6 februari 2006 17:26 schreef MandyD1985 het volgende:
Nou Dido en Roel zijn helaas niet veel op internet te vinden. Ze hebben namelijk geen verbinding thuis dus vandaar dat het tijdje kan duren dat ze reactie geeft op je mail. Als ik haar spreek zal ik het zeker doorgeven:D
Ze reageert wel als ze op internet is hoor...daar twijfel ik niet over.
Ja gelukkig kan je idd tegen een stootje..vind het dan ook heel tof dat je zo reageert en gewoon terug blijft komen en vooral voor de mensen die ht wel leuk vinden om met je te preaten en je waarderen om wie je bent. Ik heb bietje teruggelezen al en heb gelezen dat alles goed gaat met Joss...kheb echt gehuild toen ze ter wereld kwam...wat was dat mooi om te zien zeg...en je helemaal zien opbloeien...echt te gek. En wat vond ik het erg dat je niet met ha
ar het kamertje uit mocht. Echt slect hoor...ik vond het dan ook verstandig dat je ging vrijwillig, want dat was niet goed voor Joss.
Maar alles gaat nu goed met je toch???
Alles gaat voortreffelijk! Check maar es op www.bb-tanja.nl of www.joscelynsavanna.nl als je wat nieuwtjes en fotootjes wilt zienquote:Op maandag 6 februari 2006 17:26 schreef MandyD1985 het volgende:
Nou Dido en Roel zijn helaas niet veel op internet te vinden. Ze hebben namelijk geen verbinding thuis dus vandaar dat het tijdje kan duren dat ze reactie geeft op je mail. Als ik haar spreek zal ik het zeker doorgeven:D
Ze reageert wel als ze op internet is hoor...daar twijfel ik niet over.
Ja gelukkig kan je idd tegen een stootje..vind het dan ook heel tof dat je zo reageert en gewoon terug blijft komen en vooral voor de mensen die ht wel leuk vinden om met je te preaten en je waarderen om wie je bent. Ik heb bietje teruggelezen al en heb gelezen dat alles goed gaat met Joss...kheb echt gehuild toen ze ter wereld kwam...wat was dat mooi om te zien zeg...en je helemaal zien opbloeien...echt te gek. En wat vond ik het erg dat je niet met ha
ar het kamertje uit mocht. Echt slect hoor...ik vond het dan ook verstandig dat je ging vrijwillig, want dat was niet goed voor Joss.
Maar alles gaat nu goed met je toch???
Hmmmmmmmmmm haar huisie zag er wel netter uitquote:Op maandag 6 februari 2006 17:40 schreef cuall het volgende:
Tanja achter haar laptop, leest de reacties, en gooit alle bullshit in de prullenbak![]()
[afbeelding]
Ben je bij haar thuis geweesT?? Of heb je het over de beelden van DE10quote:Op maandag 6 februari 2006 18:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmm haar huisie zag er wel netter uit![]()
![]()
![]()
Noop niet bij der thuis geweest alhoewel het niet moeilijk moet zijn haar te vinden hehehehequote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ben je bij haar thuis geweesT?? Of heb je het over de beelden van DE10
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Noop niet bij der thuis geweest alhoewel het niet moeilijk moet zijn haar te vinden hehehehe
rustig rustig, ben geen stalker
Ja, beelden van de10
Ja hoor ik ben wel gekalmeerd hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hopelijk weer vriendjes!![]()
En onze Danielle ook weer een beetje gekalmeerd is dan komt alles weer goed!!
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:26 schreef Anitra het volgende:
over copyright gesproken, van de foto van mijn avatar ligt de copyright bij mij
Grappige fake Cuall![]()
Zullen we jou eens verplaatsen naar Het Keldertje ?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:19 schreef Mike1964 het volgende:
Kunnen we dit subforum niet beter verplaatsen naar Ouders?
Hé leuk! Die kende ik nog niet!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we jou eens verplaatsen naar Het Keldertje ?
Ik heb dubbel gelegen om die discussie van van de week over copyright, vandaar de opmerkingquote:Op maandag 6 februari 2006 20:02 schreef cuall het volgende:
[..]
oeps, ik heb gewoon de avatars genomen van de mensen die die dag aan het posten waren geweest.
Ik zal er de volgende keer : "met dank aan Anitra" bijzetten![]()
deze foto's staan niet meer online omdat ze gejat werden en heb geen scanner, kan ze morgen wel ff opzoeken en een foto van maken. Ook staan 2 foto's in het boek van the rising tour uitgebracht door Nederlandse fans.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:41 schreef milagro het volgende:
doe eens een linkje, Anitra, als je hebt/wil van die foto's
Waarschijnlijk wel maaaaaaaaaaaaaaaaar ik zal er niet zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef MandyD1985 het volgende:
tanja is er nog niet vanavond he...hopelijk komt ze nog ff lagns:D
Tip: voor je op invoeren klikt even nakijken wat je getypt hebt en er Nederlands van maken.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef MandyD1985 het volgende:
welterusten alvast..kben nog lan gniet moe haha dus kijk nog af en toe ff;)
groetjes
Milagroquote:Op maandag 6 februari 2006 20:41 schreef milagro het volgende:
doe eens een linkje, Anitra, als je hebt/wil van die foto's
Ze is zo te zien wel laat in de middag geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef MandyD1985 het volgende:
tanja is er nog niet vanavond he...hopelijk komt ze nog ff lagns:D
Dat is wel erg privequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef MandyD1985 het volgende:
ik ben benieuwd of ze nog zal komen vanavond
Ja, Tan is toch een soort Sinterklaas hè. :-)quote:
Gelukkig heeft ze niet zo'n baart en zo'n staf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Ja, Tan is toch een soort Sinterklaas hè. :-)
Altijd spannend of hij op bezoek komt of niet. :-)
hahahahaha
Beetje zielig ook, Jos als Zwarte Piet...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze niet zo'n baart en zo'n staf.
en we zingenquote:
Wow knap én intelligent.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef tann het volgende:
wijgeren
Coos, ben je ook fan geworden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
en we zingen
en we springen
en we zijn zo blij
want er zijn.........![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:20 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Wow knap én knap intelligent.
Jaloers omdat beide termen niet op jou slaanquote:
Lijkt me een plausibele verklaringquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Jaloers omdat beide termen niet op jou slaan
Ga maar slapen, die komt niet meerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:15 schreef APK het volgende:
Hé Coos, de kunst staat gewoon op DVD hoor. Daar hebben wij geen pakhuis voor nodig.
Maar nu weer over Tan.![]()
Wat heb je gegeten vanavond?![]()
Dan kan ze het later vandaag nog wel vertellen.quote:
Hoop doet levenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kan ze het later vandaag nog wel vertellen.![]()
Wat nâh wij?? Wij APK??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:15 schreef APK het volgende:
Hé Coos, de kunst staat gewoon op DVD hoor. Daar hebben wij geen pakhuis voor nodig.
quote:p maandag 6 februari 2006 15:11 schreef ioor het volgende:
Je ging toch rechten studeren Tanja?
Ben je geil of wil je een boekjequote:
Ja want ze leest alles terug...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
aha okeequote:Op maandag 6 februari 2006 19:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Noop niet bij der thuis geweest alhoewel het niet moeilijk moet zijn haar te vinden hehehehe
rustig rustig, ben geen stalker
Ja, beelden van de10
alles weer gezellig!!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:01 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ja hoor ik ben wel gekalmeerd hoorheb lekker gepoetst vanmiddag en met Naomi geverfd (leuk item voor de veiling van HBB is mooier dan de schilderijen van Viooltje
)
Werd alleen beetje p*ssig als men zegt dat een moeder maar een paar maanden thuis mag blijven na de bevalling en dan moet gaan werken
Maar goed einde discussie hahaha onee ik moest dandoen
![]()
sommige mensen willen alles zwart op wit zien, maar als ze het willen uitzoeken prima. Elke eigenaar van het tourboek (Rising High) kan zo na gaan welke foto's van mij zijn. De namen staan vermeld nl en de orginelen zijn bij de gene die het boek in elkaar gezet heeft. Voor mensen die het uit willen zoeken of die foto echt van mij is raad ik ze aan een mailtje te sturen naar be.true@hetnet.nl en vraag dan naar Anitra van 't Hoenderdaal. Pagina nummers van mijn foto's zijn 72 en 75. Die van pagina 75 is degene van mijn avatarquote:
Wie is Bruce eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:31 schreef Anitra het volgende:
[..]
sommige mensen willen alles zwart op wit zien, maar als ze het willen uitzoeken prima. Elke eigenaar van het tourboek (Rising High) kan zo na gaan welke foto's van mij zijn. De namen staan vermeld nl en de orginelen zijn bij de gene die het boek in elkaar gezet heeft. Voor mensen die het uit willen zoeken of die foto echt van mij is raad ik ze aan een mailtje te sturen naar be.true@hetnet.nl en vraag dan naar Anitra van 't Hoenderdaal. Pagina nummers van mijn foto's zijn 72 en 75. Die van pagina 75 is degene van mijn avatar
Meneer springsteenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie is Bruce eigenlijk?
Leuke foto btw
Tip: voor je op invoeren klikt even nakijken wat je getypt hebt en er Nederlands van maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze niet zo'n baart en zo'n staf.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:29 schreef demins het volgende:
[..]
Tip: voor je op invoeren klikt even nakijken wat je getypt hebt en er Nederlands van maken.
Ik heb gekeken voor dat boek, maar het is niet meer te krijgen zag ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:31 schreef Anitra het volgende:
[..]
sommige mensen willen alles zwart op wit zien, maar als ze het willen uitzoeken prima. Elke eigenaar van het tourboek (Rising High) kan zo na gaan welke foto's van mij zijn. De namen staan vermeld nl en de orginelen zijn bij de gene die het boek in elkaar gezet heeft. Voor mensen die het uit willen zoeken of die foto echt van mij is raad ik ze aan een mailtje te sturen naar be.true@hetnet.nl en vraag dan naar Anitra van 't Hoenderdaal. Pagina nummers van mijn foto's zijn 72 en 75. Die van pagina 75 is degene van mijn avatar
Hahahahaha mee eens, zit ze bij Bart te snuffelen de stiekemerdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:52 schreef Manu82 het volgende:
Hey Tann, je moet ook in je eigen topic blijven posten als je hier rondzwerft
Wat krijgen we nou???????quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:52 schreef Manu82 het volgende:
neem toch niet alles zo serieusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou???????
Kom op zeg, leuk als ze net als jij en ik toch gewoon meekletst?
Alleen maar gezellig!!!!
Kom op hoor Tan! Laat je nie kisten hoor: BOEIE!![]()
Was maar grapjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou???????
Kom op zeg, leuk als ze net als jij en ik toch gewoon meekletst?
Alleen maar gezellig!!!!
Kom op hoor Tan! Laat je nie kisten hoor: BOEIE!![]()
Euh ik had het tegen Milagro, ik weet bij god niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:31 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik zie idd dat de laatste exemplaren voor de buitenlanders zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb gekeken voor dat boek, maar het is niet meer te krijgen zag ik
jammer, ik vind je avatar erg mooi en had graag het origineel gezien
het ging mij niet om een en ander te checken, hoor, maar dat begreep je al
en ik weet weer niet waar jouwquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh ik had het tegen Milagro, ik weet bij god niet waar je het over hebt
Ik ben al 2x uitgebreid op posts van je ingegaan wb Tanja, maar ik sta in je negeer modus ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:29 schreef milagro het volgende:
[..]
en ik weet weer niet waar jouwop sloeg
en thanks, Anitra
jaja sorry, was niet de bedoeling op fok te gaan maar ik was nogal geshockeerd van bart zn vertrek en dat moest er ff ui, ben er vanavond weer hopelijk, als Jos et toelaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:52 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:32 schreef tann het volgende:
[..]
jaja sorry, was niet de bedoeling op fok te gaan maar ik was nogal geshockeerd van bart zn vertrek en dat moest er ff ui, ben er vanavond weer hopelijk, als Jos et toelaat![]()
Ik vind eigenlijk niet dat je dat zo plat kunt zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
vond de actie van bart wel te vatten, wel had hij beter ff tijd kunnen maken om wat mensen gedag te zeggen, vond het vooral voor bonnie en ferri klote! (om het maar plat te zeggen)
Staat een klein filmpje ( bij Talpa ) waarin hij dat uitlegd Kaat, als je dat ziet en hoort begrijp je hem wel denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
vond de actie van bart wel te vatten, wel had hij beter ff tijd kunnen maken om wat mensen gedag te zeggen, vond het vooral voor bonnie en ferri klote! (om het maar plat te zeggen)
Heb ik gezien/gehoord maar aangezien hij gisteren al wist dat hij wegging had hij misschien de moeite kunnen nemen om wat mensen dit alvast privé te vertellen, sommigen zijn erg geschrokken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Staat een klein filmpje ( bij Talpa ) waarin hij dat uitlegd Kaat, als je dat ziet en hoort begrijp je hem wel denk ik
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Staat een klein filmpje ( bij Talpa ) waarin hij dat uitlegd Kaat, als je dat ziet en hoort begrijp je hem wel denk ik
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
INFOFLASH
Je kan HIER een kort interview met Bart zien waarom ie het huis heeft verlaten!
Laat hem maar ff, hij heeft zo'n lekker avater, leuk om tegenaan te kijkenquote:
nou , dan zal ik nu maar reageren op deze post van je.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben al 2x uitgebreid op posts van je ingegaan wb Tanja, maar ik sta in je negeer modus ofzo![]()
Daar moest ik ff van![]()
Yep, dat bedoelde ik exact met: ik begrijp het, maar voor bv bonnie en ferri blijf ik deze manier lullig vinden!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laat hem maar ff, hij heeft zo'n lekker avater, leuk om tegenaan te kijken
Bart houdt denk ik niet van afscheid en als hij er gisteren over begonnen was hadden ze toch geprobeerd hem tegen te houden en net als wat Bart zelf al zei " binnekant van mijn mond kapot gebeten" Bart is nogal een flapuit en zegt wat ie denkt maar in HBB kan dat niet want je hebt een project om aan te denken....ja ik begrijp hem volkomen
en ik tik vrolijk mee, hahahhaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:46 schreef Annelies-G het volgende:
zit ik in Tanja topic te tikken over Bart hahahaahaha zweef overal en weet soms niet meer in welk topic ik nu reageer LOL...leeftijd.....![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:45 schreef milagro het volgende:
[..]
nou , dan zal ik nu maar reageren op deze post van je.
zo, bij deze en dus klaar
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nou ik ben best knap hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Jaloers omdat beide termen niet op jou slaan
heerlijk hoor Bart in deze topic, ga gerust verderquote:
Eerder een overeenkomst, het begin, en het resultaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:01 schreef Shirley het volgende:
Ach, hij was de eerste BB'er ter wereld die live lag te krikken. What's the difference?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |