Ik zie idd dat de laatste exemplaren voor de buitenlanders zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb gekeken voor dat boek, maar het is niet meer te krijgen zag ik
jammer, ik vind je avatar erg mooi en had graag het origineel gezien
het ging mij niet om een en ander te checken, hoor, maar dat begreep je al
en ik weet weer niet waar jouwquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh ik had het tegen Milagro, ik weet bij god niet waar je het over hebt
Ik ben al 2x uitgebreid op posts van je ingegaan wb Tanja, maar ik sta in je negeer modus ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:29 schreef milagro het volgende:
[..]
en ik weet weer niet waar jouwop sloeg
en thanks, Anitra
jaja sorry, was niet de bedoeling op fok te gaan maar ik was nogal geshockeerd van bart zn vertrek en dat moest er ff ui, ben er vanavond weer hopelijk, als Jos et toelaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:52 schreef Manu82 het volgende:
Hey Tann, je moet ook in je eigen topic blijven posten als je hier rondzwerft
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:32 schreef tann het volgende:
[..]
jaja sorry, was niet de bedoeling op fok te gaan maar ik was nogal geshockeerd van bart zn vertrek en dat moest er ff ui, ben er vanavond weer hopelijk, als Jos et toelaat![]()
Ik vind eigenlijk niet dat je dat zo plat kunt zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
vond de actie van bart wel te vatten, wel had hij beter ff tijd kunnen maken om wat mensen gedag te zeggen, vond het vooral voor bonnie en ferri klote! (om het maar plat te zeggen)
Staat een klein filmpje ( bij Talpa ) waarin hij dat uitlegd Kaat, als je dat ziet en hoort begrijp je hem wel denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
vond de actie van bart wel te vatten, wel had hij beter ff tijd kunnen maken om wat mensen gedag te zeggen, vond het vooral voor bonnie en ferri klote! (om het maar plat te zeggen)
Heb ik gezien/gehoord maar aangezien hij gisteren al wist dat hij wegging had hij misschien de moeite kunnen nemen om wat mensen dit alvast privé te vertellen, sommigen zijn erg geschrokken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Staat een klein filmpje ( bij Talpa ) waarin hij dat uitlegd Kaat, als je dat ziet en hoort begrijp je hem wel denk ik
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Staat een klein filmpje ( bij Talpa ) waarin hij dat uitlegd Kaat, als je dat ziet en hoort begrijp je hem wel denk ik
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
INFOFLASH
Je kan HIER een kort interview met Bart zien waarom ie het huis heeft verlaten!
Laat hem maar ff, hij heeft zo'n lekker avater, leuk om tegenaan te kijkenquote:
nou , dan zal ik nu maar reageren op deze post van je.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben al 2x uitgebreid op posts van je ingegaan wb Tanja, maar ik sta in je negeer modus ofzo![]()
Daar moest ik ff van![]()
Yep, dat bedoelde ik exact met: ik begrijp het, maar voor bv bonnie en ferri blijf ik deze manier lullig vinden!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laat hem maar ff, hij heeft zo'n lekker avater, leuk om tegenaan te kijken
Bart houdt denk ik niet van afscheid en als hij er gisteren over begonnen was hadden ze toch geprobeerd hem tegen te houden en net als wat Bart zelf al zei " binnekant van mijn mond kapot gebeten" Bart is nogal een flapuit en zegt wat ie denkt maar in HBB kan dat niet want je hebt een project om aan te denken....ja ik begrijp hem volkomen
en ik tik vrolijk mee, hahahhaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:46 schreef Annelies-G het volgende:
zit ik in Tanja topic te tikken over Bart hahahaahaha zweef overal en weet soms niet meer in welk topic ik nu reageer LOL...leeftijd.....![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:45 schreef milagro het volgende:
[..]
nou , dan zal ik nu maar reageren op deze post van je.
zo, bij deze en dus klaar
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kan ze het later vandaag nog wel vertellen.![]()
Nou ik ben best knap hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Jaloers omdat beide termen niet op jou slaan
heerlijk hoor Bart in deze topic, ga gerust verderquote:
Eerder een overeenkomst, het begin, en het resultaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:01 schreef Shirley het volgende:
Ach, hij was de eerste BB'er ter wereld die live lag te krikken. What's the difference?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |