Die moest Motor Experience opnemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is Truus (theo) er niet vandaag wel lekker rustig zo.
tot straksquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef Snaptnix het volgende:
Ga me maar weer eens nuttig maken hier. Tot later
Is dat wel de waarheid talpa en waarheid dat gaat niet echt samen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
INFOFLASH
Je kan HIER een kort interview met Bart zien waarom ie het huis heeft verlaten!
Laat hem maar een ongeluk krijgn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef frizti het volgende:
[..]
Die moest Motor Experience opnemen.
Ik denk dat Bart wel een beetje liet doorschemeren hoe hij ervoor staat, beter iets dan niets zeg ik maarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is dat wel de waarheid talpa en waarheid dat gaat niet echt samen.
maar het is mij nog steeds niet duidelijk waarom hij blijft vaag.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart wel een beetje liet doorschemeren hoe hij ervoor staat, beter iets dan niets zeg ik maarHij had ook helemaal geen interview kunnen geven natuurlijk
Kort maar krachtig, en heel duidelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
INFOFLASH
Je kan HIER een kort interview met Bart zien waarom ie het huis heeft verlaten!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, en heel duidelijk![]()
Goeiemiddag![]()
![]()
Hij zat de hele binnenkant van zijn bek kapot te bijten, komt er op neer dat hij zich aan veel dingen ergerde.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar het is mij nog steeds niet duidelijk waarom hij blijft vaag.
Idd, toch goed dat hij zijn zelfbeheersing goed onder controle had voordat de bom echt zou exploderenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij zat de hele binnenkant van zijn bek kapot te bijten, komt er op neer dat hij zich aan veel dingen ergerde.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, en heel duidelijk![]()
Goeiemiddag![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:09 schreef Jumparound het volgende:
of moest inhouden om er niet over te praten
Jij kent hem het beste hé,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:09 schreef Jumparound het volgende:
of moest inhouden om er niet over te praten
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry ramt er anders ook redelijk op los trouwens![]()
Ligt dus gewoon aan het toetsenbord
Viool slaapt, Theo en Frank zijn buitenshuis.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:16 schreef White_Pearl het volgende:
waar is iedereen eigenlijkzie er maar weinig.
Thx,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool slaapt, Theo en Frank zijn buitenshuis.
hij typt wel met 10 vingersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry ramt er anders ook redelijk op los trouwens![]()
Ligt dus gewoon aan het toetsenbord
Lijkt me toch niet zo probleem?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:25 schreef Manu82 het volgende:
gvd dikke vette tyfuszooi
Krijg net een baan aangeboden voor 15000 pound pa en groeimogelijkheden, komt hij er op het laatst mee aan dat ik dan wel permanent hier moet blijven![]()
![]()
![]()
Het screenen door de redaktie heeft zijn tijd nodig schijnbaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:28 schreef Manu82 het volgende:
Ingeborg heeft een mailtje gestuurd gisteravond en die hebben ze ook nog niet gekregen
1 of andere mongool heeft bedacht dat je je studie moet af ronden binnen 10 jaar dus kan hier niet eerst 5 jaar gaan werken en dan nog even m'n studie afrondenquote:
Dan wordt het inderdaad een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1 of andere mongool heeft bedacht dat je je studie moet af ronden binnen 10 jaar dus kan hier niet eerst 5 jaar gaan werken en dan nog even m'n studie afronden
ja, ik vind het gewoon echt kut, maar moet in principe toch ooit weer terug naar NL geloof ik, zegt m'n vriendin, anders was ik hier zowieso geblevenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Dan wordt het inderdaad een heel ander verhaal.
Ik zou niet graag voor die keuze staan.
Doeg doegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:40 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben er vandoor, ik ga hier eens even wat nuttigs doen![]()
Dag allemaal tot later![]()
Het is overdag altijd heel erg stil hier hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
Ben ik een dagje vrij laat iedereen mij hier in de steek
Nog eventjes wel jaquote:
Overdag is het altijd erg rustig alleen de nacht is druk bezochtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
Ben ik een dagje vrij laat iedereen mij hier in de steek
Ze zijn al een paar weken goed bezig alleen worden ze door de redactie tegengewerkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:02 schreef Manu82 het volgende:
je kunt alles zeggen, maar ze zijn nu wel goed bezig vind ik, en Ferry doet het best goed
Kan niet volgens Truus deed bart niet zoveel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:03 schreef Manu82 het volgende:
Ferry heeft veel van Bartje geleerd moet ik zeggen
Truus vind ik vrij redelijk, ok het is een idioot, maar hij doet wel z'n best.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze zijn al een paar weken goed bezig alleen worden ze door de redactie tegengewerkt.
En die Truus vind ik helemaal niks een diarree aan woorden en verder een wc papiertje erover heen.
ik kijk nooit naar GTST dus ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Truus vind ik vrij redelijk, ok het is een idioot, maar hij doet wel z'n best.
Wat betreft de redactie begrijp ik alleen 1 ding niet: waarom mogen ze in godsnaam geen normale producten in beeld hebben? Bij GTST zie je toch ook 5 keer per aflevering pringles? Misschien is het nu een ander product maar vorig jaar was dat zowieso!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:10 schreef BONG4002 het volgende:
Ik sluit hem nu eventjes af
Moet helaas ff weg dus ben er rond 15:58 ergens weer
Doeg bye
Maar heeft Threus dat niet doorgekregen van Chiel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan niet volgens Truus deed bart niet zoveel.
De opmerkingen van Henk vallen helemaal in het niets met die van Truus![]()
![]()
Mentale Truus heeft gezegd dat hij de oordelen van andere BigBoss niet zou meenemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:29 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar heeft Threus dat niet doorgekregen van Chiel.
Chiel had nl geen hoge pet op van Bart.
Ik heb Chiel tenminste 'n keer uit horen vallen richting Bart dat Bart op 3 vragen van Chiel deze negatief had moeten beantwoorden.
Ik denk dat Bart dat ook wel aanvoelde dat hij niet lekker lag bij Chiel, itt Mickey en Henk door wie hij hun rechter hand werd genoemd.
Weet ik niet, wilde liever nog even Monique horenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef bunnyma het volgende:
Wie is dat vrouwtje dat nu binnen is?
Weet het al:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef bunnyma het volgende:
geen flauw ideequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef bunnyma het volgende:
Bart heeft genoeg gedaan idd, en heb de streams afgelopen week niet meer gevolgd dus weet niks van Chiel debielquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef Jumparound het volgende:
Naja, Theo heeft ook recht op zn mening... Als hji vind dat bart niet zoveel gedaan heeft...
Ik denk dat de streamers daar wel andere ideeen over zullen hebben
Viola wordt straks afgebeuld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Weet het al:
Charissa ---de danseres.
Remco is de danser.
Mening geven is oke alleen moet je wel de waarheid zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:39 schreef Jumparound het volgende:
Naja, Theo heeft ook recht op zn mening... Als hji vind dat bart niet zoveel gedaan heeft...
Ik denk dat de streamers daar wel andere ideeen over zullen hebben
Die zal vanavond wel weer steunen en kreunen dat ze zoveel heeft gedaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en ze ligt nog in haar bed!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Die heeft er vanavond geen kracht meer voor!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Die zal vanavond wel weer steunen en kreunen dat ze zoveel heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |