Je had beter kunnen vragen of ze met jou wil trouwen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:33 schreef Manu82 het volgende:
ik heb ook maar een mailtje gestuurd, maar die was wel aardig
Ik heb Monique gevraagd of ze wil trouwen![]()
![]()
![]()
ach als ze maar wat zegt voor de streams straks vind ik alles primaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:41 schreef demins het volgende:
[..]
Je had beter kunnen vragen of ze met jou wil trouwen!![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:57 schreef Mabelle het volgende:
Ik vind John en Monique altijd wel leuk maf samen![]()
quote:
Ik heb prima geslapen hoor Jij ook?quote:
Absoluutquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik heb prima geslapen hoor Jij ook?![]()
Goedenmorgen schatje.quote:
bewoners@endemol.nlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:16 schreef teamlead het volgende:
er komen mooie dames met lang blond haar voor massages
Waar kunnen we boeken?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:15 schreef Jumparound het volgende:
totaal offtopic, maar wel vrolijk
dansende mensen bij de poort als viool er uit gaat
[afbeelding]
met dank aan gert
Komen er ook nog lekkere massagespierbonken voor de dames??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:16 schreef teamlead het volgende:
er komen mooie dames met lang blond haar voor massages
Waar kunnen we boeken?
Jullie hebben Ferry en Johnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:19 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Komen er ook nog lekkere massagespierbonken voor de dames??![]()
je moet gewoon meteen naar een supervisor vragen, tenminste doe ik wel altijd!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:21 schreef demins het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
Weer een half uur met die *** NUON aan de telefoon gehangen!!!!!!!!!!!!!!
1 juli 2004 (zegge tweeduizendenvier) ben ik verhuisd, nog steeds krijg ik aanmaningen om de rekening op het oude adres te betalen... Een correcte eindafrekening hebben ze nog niet kunnen maken. De laatste eindafrekening liep door tot de meterstand in augustus 2005! En nou moet ik weer van alles faxen, wat ik al eerder heb opgestuurd in 2004 en dan "komt het allemaal in orde". Dat is zo'n beetje de verplichte afscheidsgroet daar in het callcenter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klopt.... maar de eerste die je vervolgens aan de lijn krijgt is 9 van de 10 keer géén supervisor....(tis redelijk gebruikelijk in callcenters om dan een collega met iets meer ervaring die toevallig niets te doen heeft als supervisor te laten optreden....). Dus altijd meteen naar de functie vragen... vinden ze niet leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je moet gewoon meteen naar een supervisor vragen, tenminste doe ik wel altijd!
Dus ik word daar gewoon de helft van de tijd beneptquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt.... maar de eerste die je vervolgens aan de lijn krijgt is 9 van de 10 keer géén supervisor....(tis redelijk gebruikelijk in callcenters om dan een collega met iets meer ervaring die toevallig niets te doen heeft als supervisor te laten optreden....). Dus altijd meteen naar de functie vragen... vinden ze niet leuk
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus ik word daar gewoon de helft van de tijd benept![]()
Heb alleen het probleem gehad bij tiscali, en zou best kunnen dat ik gewoon iemand anders kreeg, de eerste keer toen ik belde had ik een of andere pakistaan aan de telefoon die mij zijn supervisor niet wilde geven daarna belde ik weer en kreeg ik haar wel, alhoewel ik ook wel moet zeggen dat ze het wel een stuk beter uitlegde......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Supervisors houden er niet van de telefoon aan te nemen.... (ik ben er zo een)
Maar om de een of andere reden trappen klanten er altijd in als ze een andere agent aan de telefoon krijgen die precies hetzelfde zegt als de eerste
Je moet http://str3.talpa.tv/live3 en http://str3.talpa.tv/live6 gebruiken, die zijn niet doodquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:34 schreef teamlead het volgende:
even on-topic: stream 1 en 4 zijn dood bij mij...
die doen het bij mij ook primaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je moet http://str3.talpa.tv/live3 en http://str3.talpa.tv/live6 gebruiken, die zijn niet dood
Kan idd ook, maar zelf kijk ik ze het liefst gewoon apart in de WM player zelfquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:40 schreef frizti het volgende:
http://bb.florisd.nl/?host=talpa&show=cams
Suc6quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef teamlead het volgende:
ik ga even aan de slag met mijn pc (ff formatteren enzo...)tot laters
Succes en tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef teamlead het volgende:
ik ga even aan de slag met mijn pc (ff formatteren enzo...)tot laters
Ze is toch ziek had ik begrepen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef Manu82 het volgende:
slapen blijkbaar!!
Dat had ik niet meegekregen, in dat geval is het wel te rechtvaardigen dat ze even gaat slapenquote:
nee, heb voor het eerst in 2 weken weer eens streams aan staan en ben niet goed in sv's schrijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:48 schreef frizti het volgende:
Manu is bezig zijn post aantal te verhogen?
Ik dacht al die zit in het verkeerde topic te schrijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, heb voor het eerst in 2 weken weer eens streams aan staan en ben niet goed in sv's schrijven
nu de blindenstok er nog bij en alles is compleet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:46 schreef Manu82 het volgende:
Viola doet haar zonnebril weer op
Tot straks.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef Snaptnix het volgende:
Ga me maar weer eens nuttig maken hier. Tot later
Is Truus (theo) er niet vandaag wel lekker rustig zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:53 schreef Manu82 het volgende:
Monique en Ferry zijn volgens mij alle zaken van Bart aan het door nemen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef Snaptnix het volgende:
Ga me maar weer eens nuttig maken hier. Tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |