Zou best wel eens kunnen! Toen hield het op een spel te zijn en werd het voor de hoteliers eigenlijk gewoon een baan!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:49 schreef Kaat38 het volgende:
ga ik maar even speculeren, ik had het idee dat Bart baalde vanaf het moment dat er werd besloten niet meer te nomineren.
De mail wordt gescanned door de redactie en dan overgezet naar een andere mailbox.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:05 schreef Manu82 het volgende:
dat emailadres daar rechts is anders dan wij hebben, wie kan dat lezen???
Worden die niet gewoon doorgestuurd?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
De mail wordt gescanned door de redactie en dan overgezet naar een andere mailbox.
Daar staat "Bewoners Hotel Big Brother". De redactie zal, na screening, zelf de emails doorsturen naar de bewoners! Wat je stuurt naar bewoners@endemol.tv komt dus eerst bij de redactie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:05 schreef Manu82 het volgende:
dat emailadres daar rechts is anders dan wij hebben, wie kan dat lezen???
Bart was oke zeker die BingoAvond deed hij heel erg leuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:40 schreef Jumparound het volgende:
tja, die reden laat ik me niet overuit
flauw he?Nee, dat laat ik lekker aan hem over om te vertellen (als hij dat wil)
Volgens mij veranderen de titels niet!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:07 schreef Kaat38 het volgende:
maar de titels veranderen dan toch niet? ofwel....grrr...zo herken ik mijn eigen mail natuurlijk niet!
Nee hoor daarom duurt het ook zo lang voor de mail doorkomtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Worden die niet gewoon doorgestuurd?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:10 schreef demins het volgende:
[..]
Daar staat "Bewoners Hotel Big Brother". De redactie zal, na screening, zelf de emails doorsturen naar de bewoners! Wat je stuurt naar bewoners@endemol.tv komt dus eerst bij de redactie.
Denk ik...
Das mooi dus als ik geluk heb zie ik mijn mail nog voorbijkomenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:11 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij veranderen de titels niet!
Ik denk het wel! Er staan er een paar die doorgestuurd zijn en de rest lijken me mailtjes van de redactie aan de bewoners over praktische zaken! Een leuke vind ik "Spullen van Gert (deel 53?)".quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Worden die niet gewoon doorgestuurd?
Ja dat begreep ik ook niet van Theo?? Beetje misselijk natuurlijk zo natrappen als hij zelf geen verweer er op kan gevenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bart was oke zeker die BingoAvond deed hij heel erg leuk.
Ik denk dat het iets met Bart en Theo (Truus) te maken heeft.
Maar het is wel jammer dat hij is vertrokken en de schop na van Truus vond ik heel erg.
Bart deed erg veel voor HBB
Mooi werk, dan gaat daar zo een mailtje heen voor moniquequote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:14 schreef BONG4002 het volgende:
Emailadres wat daar staat is volgens mij: bhbb2006end@gmail.com
Die had ik namelijk ooit gepost helemaal in het begin maar kon het niet meer terugvinden
Dat zou dus het DIRECTE adres zijn om de bewoners te bereiken (waarschijnlijk zonder filter)
Oja, BEW
ik begrijp het wel, heb in de eerste week al gezegd dat ik me daar ook aan irriteerde, maar was misschien netter geweest om het niet te zeggen, maar dan moet Bart maar niet op zo'n manier weggaan!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook niet van Theo?? Beetje misselijk natuurlijk zo natrappen als hij zelf geen verweer er op kan geven![]()
Een flinke dosis geluk zal je zeker nodig hebben! Er staat waarschijnlijk niet continu een camera op het beeldscherm gericht en al helemaal onwaarschijnlijk is het dat een stream volledig aan die beelden gewijd is...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Das mooi dus als ik geluk heb zie ik mijn mail nog voorbijkomen![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef Kaat38 het volgende:
bhbb2006end@gmail.com
geweldig! staat nu in mijn adressenboek![]()
e-mail gestuurd ben benieuwd met 2x etend Violaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:14 schreef BONG4002 het volgende:
Emailadres wat daar staat is volgens mij: bhbb2006end@gmail.com
Die had ik namelijk ooit gepost helemaal in het begin maar kon het niet meer terugvinden
Dat zou dus het DIRECTE adres zijn om de bewoners te bereiken (waarschijnlijk zonder filter)
Oja, BEW
Waaraan? Theo zei dat hij die Bart helemaal niet zo zo vond, hem niet zo veel vond doen en stiekum blij was dat hij weg was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik begrijp het wel, heb in de eerste week al gezegd dat ik me daar ook aan irriteerde, maar was misschien netter geweest om het niet te zeggen, maar dan moet Bart maar niet op zo'n manier weggaan!
G-mail heeft ook een eigen Spamfilter weet ik van iemand die het gebruikt dus dat zou nog roet in het eten kunnen gooien, maar denk wel dat het zonder tussenkomst van de redactie gaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
e-mail gestuurd ben benieuwd met 2x etend Viola
Wat stond er precies in die e-mail?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
e-mail gestuurd ben benieuwd met 2x etend Viola
niet veel wou eerst testen of het werkte.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:28 schreef demins het volgende:
[..]
Wat stond er precies in die e-mail?
Het lijkt erop dat ze niet aankomenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:32 schreef frizti het volgende:
Ik heb mijn beroemde (lees beruchte) cap ook gemailed met als titel lieve viola.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:33 schreef Manu82 het volgende:
ik heb ook maar een mailtje gestuurd, maar die was wel aardig
Ik heb Monique gevraagd of ze wil trouwen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:33 schreef Manu82 het volgende:
ik heb ook maar een mailtje gestuurd, maar die was wel aardig
Ik heb Monique gevraagd of ze wil trouwen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |