Heb ik al uitgelegd, passagiers keken heel raar op dus we zijn opgehouden, (op de smart staat op elke zijde RET Rotterdam.)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hebben jullie het dan nog gedaan in die smart???![]()
Ik heb liever dat ze haar rug breekt tijdens het dansen (beetje milder kan ook) als ze maar op pleurtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
klonk ff of ze je jaardags taart op wilde bunkeren, of op zn minst een hoek dr uit![]()
![]()
is van Henk J. Frau Holt
![]()
geh he he ik las net de Yolande show, moioie act voor jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze haar rug breekt tijdens het dansen (beetje milder kan ook) als ze maar op pleurt![]()
![]()
Het is steeds meer de Vioollshow![]()
We mochten smsen en dat heeft nl ook gedaan of niet meer hoe dan ook fiool moet dansenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze haar rug breekt tijdens het dansen (beetje milder kan ook) als ze maar op pleurt![]()
![]()
Het is steeds meer de Vioollshow![]()
Jij hebt ook al een lees brilletje nodig, ik heb hem wel maar wil er niet aanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
geh he he ik las net de Yolande show, moioie act voor je![]()
Een keer trek je de conclusie, zien zonder bril is een illusiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt ook al een lees brilletje nodig, ik heb hem wel maar wil er niet aan![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt ons verhoor gehoort, en ons blij gemaaktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We mochten smsen en dat heeft nl ook gedaan of niet meer hoe dan ook fiool moet dansen![]()
Die is van Het Goede Doelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Een keer trek je de conclusie,
doe me best, al me ideetjes hoor ik van talpa niet weer maar jullie nog altijd, doe ik toch iets goedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt ons verhoor gehoort, en ons blij gemaakt![]()
![]()
richting Aalsmeer
![]()
Een keer trek je de conclusie, alles behalve fiool is geen ilusie,quote:
Juistquote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Een keer trek je de conclusie, alles behalve fiool is geen ilusie,
Jezus, eng dit . .quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:59 schreef demins het volgende:
Henk gefeliciteerd, Yolande gefeliciteerd met Henk, Goedemorgen MissJ., Goedemorgen Manu!
Zo vroeg ben ik er nog nooit bij geweest...
Je vond het toch een voordeel om uit te kunnen slapen... Vast het ritme waar je in zatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:01 schreef Manu82 het volgende:de ochtendploeg word versterkt
![]()
![]()
Wel op het moment dat ik weer geen werk heb maarja
Je mag gewoon Demins blijven zeggen, hoor! Maar beangstigend vind ik het ook wel! Dit moet geen gewoonte worden...quote:
Nou ik ben gister nogal om half tien in slaap gevallen op de bank en daarna midden in de nacht naar bed gekropen dus heb nog relatief uitgeslapenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:07 schreef demins het volgende:
[..]
Je vond het toch een voordeel om uit te kunnen slapen... Vast het ritme waar je in zat![]()
Valt het tegen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:15 schreef regenworm het volgende:
Demins jij bent vroeg op dat is even wennen voor Regenworm
Mental Theo is cool, ik heb nog een cd van hem thuis liggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:17 schreef regenworm het volgende:
Mentale Truus is nog niet wakker nog even genieten van de rust.
Truus cool nee helemaal niet na een uurtje werd ik al moe van dat slappe gelul.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mental Theo is cool, ik heb nog een cd van hem thuis liggen![]()
![]()
![]()
Uw infame pogingen om mij in diskrediet te brengen, schieten mij in het verkeerde keelgat!quote:
Hey Jumparound, wat is gebeurd? Je ziet er niet blij uit! Heb je Bart al gesproken?quote:
Wat was de reden dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:36 schreef Jumparound het volgende:
ja, ben blij voor bart
Vind het alleen lullig als er achter zn rug geluld wordt... hij heeft zich wel 100% ingezet
naja, achter de scheremen moet ook nog van alles gebeuren dus ik ben bang dat we nog niet helemaal van hem af zijn
Zn reden om weg te gaan was iig 100% terrecht...
Mag je vertellen wat de reden was? Voor mij, en ik dacht voor de meesten hier, is dat onduidelijk gebleven!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:36 schreef Jumparound het volgende:
ja, ben blij voor bart
Vind het alleen lullig als er achter zn rug geluld wordt... hij heeft zich wel 100% ingezet
naja, achter de scheremen moet ook nog van alles gebeuren dus ik ben bang dat we nog niet helemaal van hem af zijn
Zn reden om weg te gaan was iig 100% terrecht...
ga je nog vragen of hij zin heeft om hier een keer langs te komen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:40 schreef Jumparound het volgende:
tja, die reden laat ik me niet overuit
flauw he?Nee, dat laat ik lekker aan hem over om te vertellen (als hij dat wil)
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:45 schreef Jumparound het volgende:
dat ga ik zeker nog wel vragen
ik stuur hem wel een mailtje straks...
Niet flauw hoor! Althans, zolang ik de reden niet ken weet ik ook niet of het flauw van je is om hem niet te vertellenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:40 schreef Jumparound het volgende:
tja, die reden laat ik me niet overuit
flauw he?Nee, dat laat ik lekker aan hem over om te vertellen (als hij dat wil)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |