Suc6quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef teamlead het volgende:
ik ga even aan de slag met mijn pc (ff formatteren enzo...)tot laters
Succes en tot laterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef teamlead het volgende:
ik ga even aan de slag met mijn pc (ff formatteren enzo...)tot laters
Ze is toch ziek had ik begrepen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef Manu82 het volgende:
slapen blijkbaar!!
Dat had ik niet meegekregen, in dat geval is het wel te rechtvaardigen dat ze even gaat slapenquote:
nee, heb voor het eerst in 2 weken weer eens streams aan staan en ben niet goed in sv's schrijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:48 schreef frizti het volgende:
Manu is bezig zijn post aantal te verhogen?
Ik dacht al die zit in het verkeerde topic te schrijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, heb voor het eerst in 2 weken weer eens streams aan staan en ben niet goed in sv's schrijven
nu de blindenstok er nog bij en alles is compleet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:46 schreef Manu82 het volgende:
Viola doet haar zonnebril weer op
Tot straks.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef Snaptnix het volgende:
Ga me maar weer eens nuttig maken hier. Tot later
Is Truus (theo) er niet vandaag wel lekker rustig zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:53 schreef Manu82 het volgende:
Monique en Ferry zijn volgens mij alle zaken van Bart aan het door nemen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef Snaptnix het volgende:
Die moest Motor Experience opnemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is Truus (theo) er niet vandaag wel lekker rustig zo.
tot straksquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:57 schreef Snaptnix het volgende:
Is dat wel de waarheid talpa en waarheid dat gaat niet echt samen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
INFOFLASH
Je kan HIER een kort interview met Bart zien waarom ie het huis heeft verlaten!
Laat hem maar een ongeluk krijgn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef frizti het volgende:
[..]
Die moest Motor Experience opnemen.
Ik denk dat Bart wel een beetje liet doorschemeren hoe hij ervoor staat, beter iets dan niets zeg ik maarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is dat wel de waarheid talpa en waarheid dat gaat niet echt samen.
maar het is mij nog steeds niet duidelijk waarom hij blijft vaag.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart wel een beetje liet doorschemeren hoe hij ervoor staat, beter iets dan niets zeg ik maarHij had ook helemaal geen interview kunnen geven natuurlijk
Kort maar krachtig, en heel duidelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef BONG4002 het volgende:
INFOFLASH
Je kan HIER een kort interview met Bart zien waarom ie het huis heeft verlaten!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, en heel duidelijk![]()
Goeiemiddag![]()
![]()
Hij zat de hele binnenkant van zijn bek kapot te bijten, komt er op neer dat hij zich aan veel dingen ergerde.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar het is mij nog steeds niet duidelijk waarom hij blijft vaag.
Idd, toch goed dat hij zijn zelfbeheersing goed onder controle had voordat de bom echt zou exploderenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij zat de hele binnenkant van zijn bek kapot te bijten, komt er op neer dat hij zich aan veel dingen ergerde.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, en heel duidelijk![]()
Goeiemiddag![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:09 schreef Jumparound het volgende:
of moest inhouden om er niet over te praten
Jij kent hem het beste hé,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:09 schreef Jumparound het volgende:
of moest inhouden om er niet over te praten
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry ramt er anders ook redelijk op los trouwens![]()
Ligt dus gewoon aan het toetsenbord
Viool slaapt, Theo en Frank zijn buitenshuis.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:16 schreef White_Pearl het volgende:
waar is iedereen eigenlijkzie er maar weinig.
Thx,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool slaapt, Theo en Frank zijn buitenshuis.
hij typt wel met 10 vingersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry ramt er anders ook redelijk op los trouwens![]()
Ligt dus gewoon aan het toetsenbord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |