Waarschijnlijk wel maaaaaaaaaaaaaaaaar ik zal er niet zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef MandyD1985 het volgende:
tanja is er nog niet vanavond he...hopelijk komt ze nog ff lagns:D
Tip: voor je op invoeren klikt even nakijken wat je getypt hebt en er Nederlands van maken.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef MandyD1985 het volgende:
welterusten alvast..kben nog lan gniet moe haha dus kijk nog af en toe ff;)
groetjes
Milagroquote:Op maandag 6 februari 2006 20:41 schreef milagro het volgende:
doe eens een linkje, Anitra, als je hebt/wil van die foto's
Ze is zo te zien wel laat in de middag geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef MandyD1985 het volgende:
tanja is er nog niet vanavond he...hopelijk komt ze nog ff lagns:D
Dat is wel erg privequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef MandyD1985 het volgende:
ik ben benieuwd of ze nog zal komen vanavond
Ja, Tan is toch een soort Sinterklaas hè. :-)quote:
Gelukkig heeft ze niet zo'n baart en zo'n staf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Ja, Tan is toch een soort Sinterklaas hè. :-)
Altijd spannend of hij op bezoek komt of niet. :-)
hahahahaha
Beetje zielig ook, Jos als Zwarte Piet...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze niet zo'n baart en zo'n staf.
en we zingenquote:
Wow knap én intelligent.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef tann het volgende:
wijgeren
Coos, ben je ook fan geworden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
en we zingen
en we springen
en we zijn zo blij
want er zijn.........![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:20 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Wow knap én knap intelligent.
Jaloers omdat beide termen niet op jou slaanquote:
Lijkt me een plausibele verklaringquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Jaloers omdat beide termen niet op jou slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |