Ja Tann, suikeroompje moeten we warm houden.quote:
Heb je spuit 1187 weer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tuurlijk, dat is dus de echte Tanja, laat me niet lachen...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tuurlijk, dat is dus de echte Tanja, laat me niet lachen...
Maar dat "ouwe" accepteer je dus wel??quote:
nee lees ff terug dan, ben er morgen weer, khou je niet voor de gekquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je zit ons gewoon te naaien hè?
Ach ja, als je plots op een topic klikt wat loopt........quote:
De moderators hiero waren minder gecharmeerd.quote:
Joh, dit is tijdverspilling.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:42 schreef tann het volgende:
[..]
nee lees ff terug dan, ben er morgen weer, khou je niet voor de geken nu ga ik echt echt
![]()
![]()
Daar ben ik te stoned voor, overtuig me maar met bewijzen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:42 schreef tann het volgende:
[..]
nee lees ff terug dan, ben er morgen weer, khou je niet voor de geken nu ga ik echt echt
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
De moderators hiero waren minder gecharmeerd.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:42 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarvan??quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar ben ik te stoned voor
nee niet weer, heb ik 2 dagen lang moeten doen, beter gezegd nacht...ik ben er morgen weer, ergens in de middag, kletsen we dan ff verder kee?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar ben ik te stoned voor, overtuig me maar met bewijzen...![]()
Ok, respect...quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:44 schreef tann het volgende:
[..]
nee niet weer, heb ik 2 dagen lang moeten doen, beter gezegd nacht...ik ben er morgen weer, ergens in de middag, kletsen we dan ff verder kee?![]()
Ik was al bang dat ik je niet meer zou zienquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:44 schreef tann het volgende:
[..]
nee niet weer, heb ik 2 dagen lang moeten doen, beter gezegd nacht...ik ben er morgen weer, ergens in de middag, kletsen we dan ff verder kee?![]()
Tante Anniequote:Op donderdag 9 februari 2006 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar ik ben ook net tante geworden dus ik weet wat het is om eh..... tante te zijn
quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik je niet meer zou zien![]()
![]()
Hij welquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Hoe kan je iemand nou zien op Fok?
die vat ik niet maar leg me dat morgen maar ff uit......quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar ik ben ook net tante geworden dus ik weet wat het is om eh..... tante te zijn
En nu wil ik keiharde bewijzen!
M'n broer en m'n schoonzus hebben 29 januari een jochie op de wereld gezet, Kevin...quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:47 schreef tann het volgende:
[..]
die vat ik niet maar leg me dat morgen maar ff uit......![]()
![]()
Nee...je ben een Annie. Hoe het ook zij..quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Annie?
Ik ben tante ilona hoor...![]()
Ja, En Bep.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, dus een Annie is een ander woord voor Miep of Anita neem ik aan?
Ook al ben zijn we geen homo, ik kan je wel zoenenquote:
Omdat ik zeg dat ze het is.... KLAAR En nu opzouten, zeikerdquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar ben ik te stoned voor, overtuig me maar met bewijzen...![]()
Ik heb geen TV-West, bestaat dat echtquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, En Bep.
Heb je toevallig TV-West??
Daar is morgen "Bep het Medium" om 19.40.
Héérlijk!! Vorige week voor het eerst gezien.
Een "platte Leidse" die in contact met gene zijde staat,![]()
Of ben ik nu offtopic??![]()
en wat gaat dat kosten dan, zo'n consult??quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
ik kan namelijk heel goed voorspellen waar de leukste feestjes zijn...
LekkerSimpel, je moet alles gewoon met een korreltje ZOUT nemen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat ze het is.... KLAAR En nu opzouten, zeikerd
Dat vind ik toch ook wel weer overdrevenquote:
Een korreltje zout...quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
en wat gaat dat kosten dan, zo'n consult??![]()
Maar als vrouw van boven de 35 ook weer niet teveel zout want dat houdt vocht vast.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
je moet alles gewoon met een korreltje ZOUT nemen...![]()
Sinds de entree van Suikeroompje ben ik al van slag.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
En nu vat ik het dus echt niet, ben volledig de weg kwijt en wou dat ik vanavond minder gedronken had, beter dat we morgen doodgaan![]()
Zo laat nog? O, aan het oogsten zeker.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Sinds de entree van Suikeroompje ben ik al van slag.![]()
weltrusten nachtbrakers. Ik haal nog even een biertje bij de buurman (die is aan het werk)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
De kip is in de aanbieding bij de Appie.
Wel een beetje opletten hè. Tanja heeft gisteren kip gegeten, en wij volgen een dag later.quote:
* Manu82 gaat zo even een halal kippetje halenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten hè. Tanja heeft gisteren kip gegeten, en wij volgen een dag later.
de bloemkool is trouwens wel duur overal.![]()
Wow lekker simpel, je hebt een primeur !!! hetzelfde gegeten als Tanja dat is wel een plaatsje in de Story waardquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb gistern ook kip gehad en toen wist ik niet dat Tanja het ook at.
hallooowtjes btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |