Waar zit ie dat te doen??quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:23 schreef tann het volgende:
[..]
Tering ik wil net afsluiten, wat is dit in godsnaam
Ligt eraan, wil je me dood hebben?quote:
ghe, maar deed ie wat ik denk dat ie aan het doen was of is dit gewoon een shotje...quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die stond in de kraamkamer toen jij weg was. Mochten ze onder zo'n zonnekanon.
Nee hoor, nooit last van gehad.quote:
Toen ging hij er net onder, maar voorzover ik weet zonder pincetquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:27 schreef tann het volgende:
[..]
ghe, maar deed ie wat ik denk dat ie aan het doen was of is dit gewoon een shotje...
Bedoel je dat dansende been?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor, nooit last van gehad.
Itt jouw gedrag in het verleden. Ik moest dood, mijn moeder was een hoer etc.
Ik vroeg slechts om de Rob-smiley.
Nee, deze:quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedoel je dat dansende been?
ach de groote zegt nx, tis meer wat je ermee doetquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toen ging hij er net onder, maar voorzover ik weet zonder pincet![]()
Hé ouwe, dat is het verleden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
me 2 trustequote:Op donderdag 9 februari 2006 02:34 schreef APK het volgende:
Nou ja, boeiend.
Ik ga slapen. [afbeelding]
Heb jij die cap niet dattie zijn bovenlip over zijn haar getrokken had??quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Speciaal voor Tanja, zodat ze straks lekker kan slapen
[afbeelding]
Met zijn Jaguar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Speciaal voor Tanja, zodat ze straks lekker kan slapen
[afbeelding]
Ik snap het niet meer geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor, nooit last van gehad.
Ik vroeg slechts om de Rob-smiley.
heej daar is ie weer, trustequote:Op donderdag 9 februari 2006 02:35 schreef Suikeroom het volgende:
Als je joss het woord "piemeltje' wilt leren moet je gewoon foto's van Roel laten zien
Vandaar de 'quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé ouwe, dat is het verleden.![]()
Hij heeft zijn straf uitgezeten.![]()
kvind em kei goed APKquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Met zijn Jaguar.
[afbeelding]
Voorlopig laatste keer dat ik de smiley gebruik. O~)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |