Staat op club van Roel en roel heeft het zelf gezegd toen ze zaten te lunchen in Hotel BBquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:48 schreef tann het volgende:
[..]
SUIKEROOM, hoe weet je dat van Dido en Bridget??
![]()
Oeps, heet geen suikeroomquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Staat op club van Roel en roel heeft het zelf gezegd toen ze zaten te lunchen in Hotel BB
Maar dit heeft ze dus gezegdquote:
Nee, maar had haar dit gestuurd:quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moest je stiekem toch nog boodschappen doen
zou een beetje gek zijn niet? 2 keer 8er elkaar bloemkoolquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:Tann
Lees je de volgende keer eerst ff je mail als je op FOK! komt? hahahaha
Was je erbij?? Verder alles ok, met jou dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:54 schreef Suikeroom het volgende:
Roel had het erover ja in Hotel BB.. vaag verhaal welalles goed verder Tann?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, maar had haar dit gestuurd:
Ze hebben het in je topic weer over wat je gaat eten. Moet je voor de grap ff zeggen dat je bloemkool met een gehaktbal gaat eten
Je leest het wel als je er bent, wat ik er mee bedoel.
Groetjes Rob
![]()
![]()
Kgeloofde et eerst wel, maar nu ik dit lees denk ik niet dat dit Brid is, die heeft volgens mij meer klasse, Ruud zou dit ook echt niet zegge....Iedereen kan dat gehoord hebben wat Brid gezegd zou hebben...en ik denk echt niet dat zij de moeite neemt onze sites te bezoeken....Maar goed ik kan et mis hebben....quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Maar dit heeft ze dus gezegd
----
nou nou dido wat een mooie site! krijg je toch nog alle aandacht. je weet dat ik op het eindfeest iets tegen jou heb gezegd en dat meen ik nog steeds. normaal neem ik nooit de tijd om iets te schrijven en dat verdien je ook niet,maar bij deze wilde ik en ook namens ruud kwijt dat wij jouw foto in de fhm echt heel erg lelijk vinden,je lijkt wel een vent. met vriendelijke groeten Bridget Maasland en Ruud.
ps. Je kan dit berichtje wissen,maar vraag maar aan dido wat ik op het eindfeest tegen haar heb gezegd,dan weet ze dat ik het ben!
Ja met mij gaat het prima hoor, en ik was er niet echt bij ik ving er wel wat van op, volgens mij had ie het tegen Channiequote:Op donderdag 9 februari 2006 15:58 schreef tann het volgende:
[..]
Was je erbij?? Verder alles ok, met jou dan?
ja, maar geloof je echt dat het Bridget is die zoiets in een gastenboek zet? Of zouden die 2 gewoon zat geweest zijn ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:01 schreef Annelies-G het volgende:
Jammer dat je geen wav kunt opslaan hier, hadden jullie stukkie van het verhaal kunnen horen van Roel![]()
Zou het ook niet weten hoor maar volgens Roel hebben ze alles nagelopen en hebben ze bewijzen dat het bij haar pc wegkomt, vraag me niet hoequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:02 schreef tann het volgende:
[..]
Kgeloofde et eerst wel, maar nu ik dit lees denk ik niet dat dit Brid is, die heeft volgens mij meer klasse, Ruud zou dit ook echt niet zegge....Iedereen kan dat gehoord hebben wat Brid gezegd zou hebben...en ik denk echt niet dat zij de moeite neemt onze sites te bezoeken....Maar goed ik kan et mis hebben....
Kbegin een vaag vermoeden te krijgen wie je bent...mail me ffquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:02 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het prima hoor, en ik was er niet echt bij ik ving er wel wat van op, volgens mij had ie het tegen Channie![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben deeltje 18 al aan het voorbereidenen die stuur ik wel naar Tanja, dan kan zij die openen. Ok?
Vind Bridget een leuke meid en nee ik zoek dat niet achter haar maar ik ken der niet dus kan ook niet oordelen tis Roel zijn woorden tegen het hare , ze knokken het maar uitquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar geloof je echt dat het Bridget is die zoiets in een gastenboek zet? Of zouden die 2 gewoon zat geweest zijn ofzo?
mbv een ITer, maar iedereen kan bijvoorbeeld een bridgetmaasland@msn.nl aanmaken...kgeloof et alleen als er endemol achter staatquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zou het ook niet weten hoor maar volgens Roel hebben ze alles nagelopen en hebben ze bewijzen dat het bij haar pc wegkomt, vraag me niet hoeniet mijn woorden maar die van Roel
quote:De meest succesvolle topicreeks wat betreft BB5-bewoners krijgt hier het vervolg in deeltje 18
Voorgaande delen
01, 02 , 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14,15,16],15,16
Tanja fansite
http://www.bb-tanja.nl
Tanja heeft zichzelf inmiddels geregistreerd op Fok, onder de naam: tann
Ze komt regelmatig in dit topic, het is dan mogelijk haar vragen te stellen, maar als Tan aangeeft liever ergens niet eindeloos op in te gaan, respecteren we dat hier![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tann, had je de vorige pagina laatste post nog gezien. Die smiley (die eerste) bedoelde APK
ja idd, Manu of LS, willen jullie ajb openen heb jos voor me ligge, beetje onhandigquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vind Bridget een leuke meid en nee ik zoek dat niet achter haar maar ik ken der niet dus kan ook niet oordelen tis Roel zijn woorden tegen het hare , ze knokken het maar uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |