Hi Bluezz, met Jos alles goed, is vandaag weer redelijk op ritme, de afgelopen dagen sliep ze overdag veel, en rond een uur of drie klaar wakker, dus ik ook maar....Heb je Golfer nog vast?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:40 schreef Bluezz het volgende:Tan
Hoe is het met josc?
Heeft ze alweer haar ritme te pakken?
(TVPFIPO)
Gaat er vanzelf wel afquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:43 schreef tann het volgende:
[..]
PS had ook een topic aangemaakt deel 17, hoe moet ie er weer af?
Gaat vanzelf door de Fokkaboutâhs.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:43 schreef tann het volgende:
[..]
draai je er ook ff een voor mij, we levelen toch...quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:42 schreef Coos het volgende:
Gelukkig nieuw topic. Ik was al ongerust en had een drang om er een aan te maken.
Nu ga ik eerst maar een paffie draaien.![]()
Vriend Eend zal ook wel komen straks.
kwas em ook ff zoek,zat nog ff te reageren dat het echt nx geworden was met Lin en Roel, maar dat had Lin ook al gezegd,wb naat voor Manu dacht ik, ik heb dat gehoord, maar niet op de afterparty want daar was ik niet...volens mij van Menquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:41 schreef MandyD1985 het volgende:
ik was effetjes kwijt waar het allemal naartoe was hahah maar ik ben er weer:)
Dat ken ik Coos.... tot euh.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:42 schreef Coos het volgende:
Gelukkig nieuw topic. Ik was al ongerust en had een drang om er een aan te maken.
Nu ga ik eerst maar een paffie draaien.![]()
Vriend Eend zal ook wel komen straks.
ok bedanktquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Gaat er vanzelf wel af! Flugeltje zorgt daar wel voor
!
Dan kan alleen als je supermodpowerknopjes hebtquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:43 schreef tann het volgende:
Hi Bluezz, met Jos alles goed, is vandaag weer redelijk op ritme, de afgelopen dagen sliep ze overdag veel, en rond een uur of drie klaar wakker, dus ik ook maar....Heb je Golfer nog vast?En voel jij je alweer wat beterder?
Tann...quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat over de link in mijn signature.
Is voor een website met webcam waar mensen op Valentijnsdag -en daarna- allemaal lieve dingen op straat voor een webcam mogen doen.![]()
![]()
nee, tot een relatie was het tussen Lin en Roel nooit gekomen.....dat is een ding wat zeker is!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:45 schreef tann het volgende:
[..]
kwas em ook ff zoek,zat nog ff te reageren dat het echt nx geworden was met Lin en Roel, maar dat had Lin ook al gezegd,wb naat voor Manu dacht ik, ik heb dat gehoord, maar niet op de afterparty want daar was ik niet...volens mij van Men
O, dan nog effe nu snel. Ik had hoe dan ook een blow gerookt in dat huis. Wel je de tering zuipen en geen onschuldig paffie?? Had wel willen zien hoe Sjonnie dat aan zijn publiek verkoopt. Half Nederland rookt een paf!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
draai je er ook ff een voor mij, we levelen toch...![]()
Ja, tegen 2 van die mij zwepende vrouwen kan ik natuurlijk niet op.quote:
Jij voelt je tekort gedaan omdat ik gisternacht niet terugkwam?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ken ik Coos.... tot euh.....
Het lukt me niet, dat met die code invullen wel maar daarna...host you file en upload???quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:42 schreef Shirley het volgende:
Ohh..dat filmpje is echt geweldig. Vooral na 9 minuten als Roel komt.. ''Lalalalla..hey....hehehe''
ghehehquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan kan alleen als je supermodpowerknopjes hebt
Ik sluit hem wel ff.
Nee echt beterderder wordt het nog niet
Zo golfer ligt![]()
* Bluezz trekt naaldhakken aan
Ik had het niet over gisterenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij voelt je tekort gedaan omdat ik gisternacht niet terugkwam?
Ik was nog maar net op weg naar Leiden en een vriendin belde dat haar man een hartaanval had gehad. Dus stuur om en naar Sliedrecht. Hij mag morgen als zijn metertjes niet uitslaan plots weer naar huis. Maar dat was effe belangrijker dan Fok.
Ja. En dan gaat ie hem downloaden en dan hoef je het alleen nog maar te openen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:51 schreef tann het volgende:
[..]
Het lukt me niet, dat met die code invullen wel maar daarna...host you file en upload???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |