ja das waar maar zo voel ik me niet, niet om de 1e bal in het stadion aftetrappen ghehequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:25 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
Nouuuu, als je op straat gaat vragen of ze Tanja huppelehup kunnen (weet je achternaam niet )
9 van 10 mensen kennen je
Ze is nu nog niet jarig hoor Manuquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:26 schreef Manu82 het volgende:
En nu met z'n allen![]()
![]()
![]()
![]()
voor Tann
sorry kan het niet laten
geef nie, heb wel net 2 fotoos verstuurd via msn naar webmaster van Jos haar site,maar hij geeft niet thuisquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:25 schreef Danaa het volgende:
[..]
ja inderdaad is ook zo nu haal ik alles weer door elkaar..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:26 schreef Manu82 het volgende:
En nu met z'n allen![]()
![]()
![]()
![]()
voor Tann
sorry kan het niet laten
Ja ik las net op bbtanja.nl dat je 2 foto's zou plaatsen. Maar op joscelynsavanna geeft ie aan dat er teveel connections zijn ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:31 schreef tann het volgende:
[..]
geef nie, heb wel net 2 fotoos verstuurd via msn naar webmaster van Jos haar site,maar hij geeft niet thuis
yep I know.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:29 schreef warda59 het volgende:
kan gebeuren moet je maar denken tann![]()
![]()
Nee, maar vind de streams wel weer een keer leuk eigenlijk, wat iedereen ook van Theo wil vinden dit is een leuke avond tenminste beter dan die avond van Henk met het halve koningshuis uit Timboektoe! Maar ik ga weer off topic!quote:
ze staan er ook nog niet, heb ze net doorgestuurd maar webmaster zit niet achter msn en heeft het nog niet geaccepteerdquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja ik las net op bbtanja.nl dat je 2 foto's zou plaatsen. Maar op joscelynsavanna geeft ie aan dat er teveel connections zijn ofzodus we kunnen tog niet kijken
wie weet.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, maar vind de streams wel weer een keer leuk eigenlijk, wat iedereen ook van Theo wil vinden dit is een leuke avond tenminste beter dan die avond van Henk met het halve koningshuis uit Timboektoe! Maar ik ga weer off topic!
Tann, ga je nog columns schrijven ooit?
Je zat wel bij de 10 meest besproken personen van 2005. Dan ben je toch een redelijke BN'erquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:23 schreef tann het volgende:
[..]
haha zo beroemd ben ik niet hoor!!!
nee dat begreep ik al, maar ik bedoel het maakt toch niet uit dat ze niet staan want we kunnen toch niet kijken. Laat ook zitte joh!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:35 schreef tann het volgende:
[..]
ze staan er ook nog niet, heb ze net doorgestuurd maar webmaster zit niet achter msn en heeft het nog niet geaccepteerd
wauw ja idd, dank je!! ff opgeslagen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef cuall het volgende:
Ik was alle caps aan het ordenen op mijn pjoeter en kwam deze tegen, sta je leuk op Tanja![]()
[afbeelding]
leuk hoor heyquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef cuall het volgende:
Ik was alle caps aan het ordenen op mijn pjoeter en kwam deze tegen, sta je leuk op Tanja![]()
[afbeelding]
Die heb ik gemaakt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er nog een heleboel hoor, als je het leuk vind dan wil ik ze je wel opsturen hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef tann het volgende:
[..]
wauw ja idd, dank je!! ff opgeslagen..
Daar ben ik het mee eens,,,quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:41 schreef Gert het volgende:
Iets uitgelicht vind ik 'm trouwens mooier, maar goed da's een kwestie van smaak.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heb ik gemaakt!
Hij heet zelfs nog rota.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:38 schreef Danaa het volgende:
mii is going to bed, buhbaaaaaaij
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:38 schreef Danaa het volgende:
mii is going to bed, buhbaaaaaaij
graag cuall, Annelies heeft ze met winrar verstuurd...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb er nog een heleboel hoor, als je het leuk vind dan wil ik ze je wel opsturen hoor.![]()
dank je gertquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:41 schreef Gert het volgende:
Iets uitgelicht vind ik 'm trouwens mooier, maar goed da's een kwestie van smaak.
[afbeelding]
Roel is zeker een lekker ding.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:43 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
hahah menno is zeker ook niet verkeerd...maar roel is voor mij toch net iets leuker;)
kvind ze allebei niet verkeerd!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:43 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
hahah menno is zeker ook niet verkeerd...maar roel is voor mij toch net iets leuker;)
Niet je naam aangeven Cuall, krijg je commentaar hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef cuall het volgende:
[..]
pas als ik ze bewerkt heb geef ik er mijn eigen naam aan
, dus aan jou alle credits hoor
![]()
Ik zal de mooie van jou eruit zoeken hoor, en dan stuur ik je ze wel ingepakt opquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:44 schreef tann het volgende:
[..]
graag cuall, Annelies heeft ze met winrar verstuurd...
aight!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:47 schreef warda59 het volgende:
en jij kunt het weten, jij hebt er mee in een huis gewoond......
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Niet je naam aangeven Cuall, krijg je commentaar hoor![]()
Lichter kan niet dan krijg je pxelvormingquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:48 schreef Annelies-G het volgende:
quote]Op donderdag 9 februari 2006 22:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Niet je naam aangeven Cuall, krijg je commentaar hoor![]()
ghi dank jequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Och het staat iedereen vrij om commentaar te leveren. Cuall is mijn nick-name, mijn echte naam, die is alleen bekend bij mensen die ik vertrouw.
![]()
succes, alvast trustequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:50 schreef Briejtjuh het volgende:
Maarja, ik ga maar eens me huiswerk maken.. ff nog een werkstuk in elkaar flatsen
oef, dat weet ik niet, ik eet daar niet zo vaak, welke bedoel je??quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:50 schreef warda59 het volgende:
he tann mijn zoon wil graag weten waneer jij weer een bij de mcdonnalds komt..![]()
dan ben je dat ooit toch een keer vergetenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef cuall het volgende:
[..]
pas als ik ze bewerkt heb geef ik er mijn eigen naam aan
, dus aan jou alle credits hoor
![]()
Ohquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
dan ben je dat ooit toch een keer vergeten![]()
2 Annelies, bedankt nog!! heb ze ontvangenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:49 schreef tann het volgende:
[..]
Lichter kan niet dan krijg je pxelvorming
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Je bent uit het goeie hout gesnedenecht wel
![]()
zeg ff wanneer kom ik daar ook eten ghegheghegheghequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef warda59 het volgende:
ikea
quote:
alweer een tijdje geleden dat ik daar was met mn zusje en Jos, kgeef wel ff door wanneer weer maar kan wel ff duren, khou niet zo van Macquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef warda59 het volgende:
ikea
Ik ook niet hoor, lust alleen MC bacon en kipquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef tann het volgende:
[..]
alweer een tijdje geleden dat ik daar was met mn zusje en Jos, kgeef wel ff door wanneer weer maar kan wel ff duren, khou niet zo van Mac
werkt hij daar of zat ie ook te eten..quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef warda59 het volgende:
haha vertelde hij al dat jij de kleine bij zich had.
tnxxx, maar DAT was me een avondje zeg!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef cuall het volgende:
Zo nog een capje uit je BB-tijd![]()
[afbeelding]
![]()
Zo lijk je echt wel een tijgetjequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:06 schreef cuall het volgende:
Zo nog een capje uit je BB-tijd![]()
[afbeelding]
![]()
klopt die maxicosi is rete zwaar!! Maar kan me hem niet meer voor de geest halen, is alweer een hele tijd terug....quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef warda59 het volgende:
hij werkt daar, jos had je even op de balie neer gezet, hij heeft jou geholpen vandaar
Oh bedoel je die fake die ik heb gemaakt voor jou kleine meidquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]Maakt mij niet uit, maar nu moet ik iedere keer vertellen dat jij 'm hebt gemaakt. Alle credits voor jou natuurlijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |