Ik heb het ook niet over een ban, ik heb het erover dat ze van fok weg isquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kan nooit de reden zijn...je krijgt pas bij 3 minnetjes of bij 1 doodverwensing een ban.![]()
Oww....zeg dat dan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over een ban, ik heb het erover dat ze van fok weg is![]()
Kan me er iets bij voorstellen, als ik jullie vragen zie was ik al lang afgehaaktquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over een ban, ik heb het erover dat ze van fok weg is![]()
Sorry voor mijn interesse!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen, als ik jullie vragen zie was ik al lang afgehaakt![]()
Nee was ook niet de bedoeling hoor, zei alleen maar dat ze weg was omdat een paar iets vroegen en ik dacht ik zeg even dat ze weg is!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oww....zeg dat dan.
Nu ja...ze is meerderjarig en heeft een verleden.....dus ik denk niet dat het nu al zin heeft om aangifte van vermissing te doen.![]()
Wij zijn heel lief voor tijgetje-Tannquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen, als ik jullie vragen zie was ik al lang afgehaakt![]()
wie weet, vast welquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:21 schreef warda59 het volgende:
wie weet komt ze straks wel weer terug
haha zo beroemd ben ik niet hoor!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goed idee, Hey Tann ben je al gevraagd om de aftrap te verrichten van een wedstrijd van FC Grongingen?
onaardig waren we niet togquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wij zijn heel lief voor tijgetje-Tann![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:19 schreef Danaa het volgende:
[..]
Sorry voor mijn interesse!Donderdag zouden er foto's zijn, staat het nu weer raar om dat te vragen
Oooooohhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou Danaa
![]()
Maar sommige vragen vind ik zo![]()
Nee, danielle is van de andere site....moet alles beetje eerlijk verdelen, volgende week denk ik bbsite weerquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:02 schreef Danaa het volgende:
Hai Tan,
Had je vandaag nog nieuwe foto's naar Danielle gestuurd op om joscelynsavanna.nl te zetten? Ik kan namelijk het fotoboek etc. niet openen? Ben benieuwd.
Nouuuu, als je op straat gaat vragen of ze Tanja huppelehup kunnen (weet je achternaam niet )quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:23 schreef tann het volgende:
[..]
haha zo beroemd ben ik niet hoor!!!
Sorry, denk dat ik er overheen gelezen heb, wat vroeg je dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik krijg niet eens antwoord op m'n vraag...![]()
ja inderdaad is ook zo nu haal ik alles weer door elkaar..quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:24 schreef tann het volgende:
[..]
Nee, danielle is van de andere site....moet alles beetje eerlijk verdelen, volgende week denk ik bbsite weer
nee hoor sorry,kwas ff fotoos van Annelies aan het kijken en ging daardoor per ongeluk van fok afquote:
Nee joh dat maakt niet uit.. maar we begrepen elkaar allemaal ff verkeerdquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:28 schreef tann het volgende:
[..]
nee hoor sorry,kwas ff fotoos van Annelies aan het kijken en ging daardoor per ongeluk van fok af![]()
ja das waar maar zo voel ik me niet, niet om de 1e bal in het stadion aftetrappen ghehequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:25 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
Nouuuu, als je op straat gaat vragen of ze Tanja huppelehup kunnen (weet je achternaam niet )
9 van 10 mensen kennen je
Ze is nu nog niet jarig hoor Manuquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:26 schreef Manu82 het volgende:
En nu met z'n allen![]()
![]()
![]()
![]()
voor Tann
sorry kan het niet laten
geef nie, heb wel net 2 fotoos verstuurd via msn naar webmaster van Jos haar site,maar hij geeft niet thuisquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:25 schreef Danaa het volgende:
[..]
ja inderdaad is ook zo nu haal ik alles weer door elkaar..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:26 schreef Manu82 het volgende:
En nu met z'n allen![]()
![]()
![]()
![]()
voor Tann
sorry kan het niet laten
Ja ik las net op bbtanja.nl dat je 2 foto's zou plaatsen. Maar op joscelynsavanna geeft ie aan dat er teveel connections zijn ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:31 schreef tann het volgende:
[..]
geef nie, heb wel net 2 fotoos verstuurd via msn naar webmaster van Jos haar site,maar hij geeft niet thuis
yep I know.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:29 schreef warda59 het volgende:
kan gebeuren moet je maar denken tann![]()
![]()
Nee, maar vind de streams wel weer een keer leuk eigenlijk, wat iedereen ook van Theo wil vinden dit is een leuke avond tenminste beter dan die avond van Henk met het halve koningshuis uit Timboektoe! Maar ik ga weer off topic!quote:
ze staan er ook nog niet, heb ze net doorgestuurd maar webmaster zit niet achter msn en heeft het nog niet geaccepteerdquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja ik las net op bbtanja.nl dat je 2 foto's zou plaatsen. Maar op joscelynsavanna geeft ie aan dat er teveel connections zijn ofzodus we kunnen tog niet kijken
wie weet.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, maar vind de streams wel weer een keer leuk eigenlijk, wat iedereen ook van Theo wil vinden dit is een leuke avond tenminste beter dan die avond van Henk met het halve koningshuis uit Timboektoe! Maar ik ga weer off topic!
Tann, ga je nog columns schrijven ooit?
Je zat wel bij de 10 meest besproken personen van 2005. Dan ben je toch een redelijke BN'erquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:23 schreef tann het volgende:
[..]
haha zo beroemd ben ik niet hoor!!!
nee dat begreep ik al, maar ik bedoel het maakt toch niet uit dat ze niet staan want we kunnen toch niet kijken. Laat ook zitte joh!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:35 schreef tann het volgende:
[..]
ze staan er ook nog niet, heb ze net doorgestuurd maar webmaster zit niet achter msn en heeft het nog niet geaccepteerd
wauw ja idd, dank je!! ff opgeslagen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef cuall het volgende:
Ik was alle caps aan het ordenen op mijn pjoeter en kwam deze tegen, sta je leuk op Tanja![]()
[afbeelding]
leuk hoor heyquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef cuall het volgende:
Ik was alle caps aan het ordenen op mijn pjoeter en kwam deze tegen, sta je leuk op Tanja![]()
[afbeelding]
Die heb ik gemaakt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er nog een heleboel hoor, als je het leuk vind dan wil ik ze je wel opsturen hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef tann het volgende:
[..]
wauw ja idd, dank je!! ff opgeslagen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |