in te blazen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach, onze Jap probeert een oude discussie nieuw leven in te blazen....![]()
jaahaa...?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was dit al besproken dan?
Kee...uh...zeg die ruzie met Ing he...![]()
Tja...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef Briejtjuh het volgende:
wie rookt er tegenwoordig niet meer tijdens de zwangerschap![]()
beiden, twas maar net wat we kregen van BB...ghehequote:Op donderdag 9 februari 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rookte je veilig of zonder filter?![]()
hoezo, gaapt ie ook zoveel dan..??quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg....ben jij een kloon van Coos?![]()
Zie je...je kan het wel....positief of negatief.....als je maar aandacht krijgt he?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:14 schreef tann het volgende:
[..]
beiden, twas maar net wat we kregen van BB...ghehe![]()
leg es uit......quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie je...je kan het wel....positief of negatief.....als je maar aandacht krijgt he?![]()
![]()
sorry was er ff tussenuit maar tann dat heb ik idd gelezen op je fansite maar zat dan een week te vroegquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:37 schreef tann het volgende:
[..]
Als het maar niet steeds over het zelfde gaat vind ik het prima
2 Mandy, nee hoor je bent nie gek, stond op mn fansite toch??![]()
uuuuuuuuuh zoals......quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:29 schreef Briejtjuh het volgende:
en nog nieuwtjes tanja ?
Niet zo zeiken Jap, dit is een naamtopic. Gewoon gezellig meedoen: morgen: brocoli gesmoord in roomboter met kaas saus, gebakken aardappeltjes en krokante kipburger.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie je...je kan het wel....positief of negatief.....als je maar aandacht krijgt he?![]()
![]()
over Jos staat alles op haar site eigelijk...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:29 schreef Briejtjuh het volgende:
en nog nieuwtjes tanja ?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:28 schreef Manu82 het volgende:
Zo en ik ben ook weer binnen, tuinkruiden gelukt, bloemkool gelukt en over half uurtje ga ik maar eens koken geloof ik
nee, ik gooi er zo af en toe een zak chips heen en dan is ze weer stilquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef tann het volgende:
[..]
heeft je vriendin nog geen ongelovelijke trek dan?
Zeikenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo zeiken Jap, dit is een naamtopic. Gewoon gezellig meedoen: morgen: brocoli gesmoord in roomboter met kaas saus, gebakken aardappeltjes en krokante kipburger.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ik gooi er zo af en toe een zak chips heen en dan is ze weer stil
hey, ik moet koken en zij moet leren, ben ik best vriendelijk tochquote:
Van mij mag het best hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
ZeikenIk ben slechts het elastisch vermogen aan het proberen.....als dat tegenwoordig ook al niet meer mag.
![]()
ja ik weet wel wat ze zei tegen Dido, en Roel schijnt er een ITer opgegooit te hebben...maar ik weet niet of ze het echt was of niet.......kweet het exacte verhaal niet van Roel of Dido..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:38 schreef Gert het volgende:
Tanja, weet jij toevallig wat Bridget dan wel gezegd zou hebben tegen Dido tijdens het eindfeest? En denkt Dido zelf óók dat het de aanstaande Playmate was die in haar gastenboek heeft geschreven? Of denkt alleen Roel dat?
Het kan ook alle kanten op hè, met die presentatrices. Patty zocht GJ zelfs op in het huis van bewaring, en Bridget zeikt een ex-bewoner af in haar eigen gastenboek.![]()
Ophoeruh Gert....daar ga Jij van ruften en dat is niet iets waar Ik op 40m2 op zit te wachten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Van mij mag het best hoor.
Als je morgen maar wel gezellig broccoli met ons mee eet.![]()
ja das waar..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey, ik moet koken en zij moet leren, ben ik best vriendelijk toch
Niet erom heen draaien, wat zei ze dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef tann het volgende:
[..]
ja ik weet wel wat ze zei tegen Dido, en Roel schijnt er een ITer opgegooit te hebben...maar ik weet niet of ze het echt was of niet.......kweet het exacte verhaal niet van Roel of Dido..
ja kijk ik weet dat dus niet zeker, ik heb et van chan en chan weer van naaaaat, dus ik weet niet in hoeverre dat op waarheid berust.....dus kan beter niks zeggen..kvraag Dido zelf wel es een keer en dan vertel ik et wel kee?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet erom heen draaien, wat zei ze dan?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ophoeruh Gert....daar ga Jij van ruften en dat is niet iets waar Ik op 40m2 op zit te wachten.![]()
Maar...... dat mag je niet vertellen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:40 schreef tann het volgende:
[..]
ja ik weet wel wat ze zei tegen Dido
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:46 schreef tann het volgende:
[..]
ja kijk ik weet dat dus niet zeker, ik heb et van chan en chan weer van naaaaat, dus ik weet niet in hoeverre dat op waarheid berust.....dus kan beter niks zeggen..kvraag Dido zelf wel es een keer en dan vertel ik et wel kee?
Zijn ze in Mokum dat al uit degradatiegevaar?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ach, een beetje tegenwicht bieden kan geen kwaad, want die arrogante mokumse walm is natuurlijk weer helemaal terug na de heroïsche winst op Willem II. >:O
Rustig praten Manu....rustig praten...haal adem......ik snap dat je wat opgewonden bent als je dit soort vulligheid post, maar het komt de conversatie niet ten goede......quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn ze in Mokum "dat" al uit degradatiegevaar?![]()
Ik ga geen dingen zeggen die ik niet zeker weet, eerst Dido maar es vragen wat ik gehoord heb...sorryquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar...... dat mag je niet vertellen?![]()
-edit- nee dus.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rustig praten Manu....rustig praten...haal adem......ik snap dat je wat opgewonden bent als je dit soort vulligheid post, maar het komt de conversatie niet ten goede......![]()
Hoezo....Tann komt toch ook uit Groningen....quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
danku, ik adem pas weer normaal als het kampioensfeest gevierd wordt
maar dit is totaal off-topic eigenlijk
goed idee, Hey Tann ben je al gevraagd om de aftrap te verrichten van een wedstrijd van FC Grongingen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoezo....Tann komt toch ook uit Groningen....![]()
De mensen van tegenwoordigquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik krijg niet eens antwoord op m'n vraag...![]()
Agossiequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik krijg niet eens antwoord op m'n vraag...![]()
waarom?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:09 schreef Danaa het volgende:
Tan is weg
Dat kan nooit de reden zijn...je krijgt pas bij 3 minnetjes of bij 1 doodverwensing een ban.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:11 schreef Danaa het volgende:
[..]
Er staat een minnutje bij haar naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |