Ik moet de bloemkool met tuinkruiden nog ophalen, heb er nu al zin inquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:36 schreef tann het volgende:
zo ff ander onderwerp, was die parasiet alweer vergeten, lifes goes on, t eten was lekker, hoe smaakte jullie kip ghehehe
ok klein uitlegje nog dan, dd 16 september schreef parasiet dat stukje wat ik net plaatste naar BB dat van dat hij de vader niet is, mijn vraag was daarna aan cleetje, hoe komt het dan dat parasiet na de geboorte in een keer zeker was dat hij wel de verwekker was...snappiequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:37 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
toch snap ik het volgens mij niet meer helemaal majah ben ook blond af en toe he haha en dan niet van haarkleur hahaha laat maar zitten ook hahaha
ja ok dat snap ik idd wel ik snap hem weer;)quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:40 schreef tann het volgende:
[..]
ok klein uitlegje nog dan, dd 16 september schreef parasiet dat stukje wat ik net plaatste naar BB dat van dat hij de vader niet is, mijn vraag was daarna aan cleetje, hoe komt het dan dat parasiet na de geboorte in een keer zeker was dat hij wel de verwekker was...snappie
Ja had ik gedaan maar ik snapte er niet veel van.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:38 schreef tann het volgende:
[..]
lees maar ff terug Rica, moet het anders weer uitleggen....![]()
ok, laatste antwoord hierop, Jos heeft haar echte vader in de buurt en bouwt daar een band mee op, mocht Jos ooit twijfels hebben op latere leeftijd of dat haar verwekker is, mag ze zelf beslissen of ze het wil laten testen, maar ik weet zeker dat zij daar geen belang bij heeft want over die parasiet zal ik niet liegen tegen over haar, al moet ik mijn telefoon met diverse gesprekken en verwensingen 20 jaar bewaren om het haar te bewijzenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:38 schreef Cleetje het volgende:
een kind moet toch de kans krijgen om zijn of haar vader te leren kennen en een band mee op te bouwen? dat van die beweegredenen snap ik niet zo, het enige wat ie kan winnen is een relatie met zijn dochter, niet meer, niet minder...correct me if I m wrong
Lamzak we wisten al dat je kon provoceren!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu het toch in de actualiteit is en ik volgens Tanja niet mijn mening zou mogen uiten, hier is een leuke cartoon:
[afbeelding]
dat weet ik natuurlijk ook niet, maar kan me voorstellen, vooral als je niet samen bent, je als man niks zeker weet....ik heb zelf ook kinderen, ben ook een vrouw en de kids hebben ook een vader(offcourse) en snap het ook vanuit de man zijn kant die weten en voelen het heel anders dan een vrouwquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:40 schreef tann het volgende:
[..]
mijn vraag was daarna aan cleetje, hoe komt het dan dat parasiet na de geboorte in een keer zeker was dat hij wel de verwekker was...snappie
Aandacht tekort?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu het toch in de actualiteit is en ik volgens Tanja niet mijn mening zou mogen uiten, hier is een leuke cartoon:
[afbeelding]
Dan eet je wel laat!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik moet de bloemkool met tuinkruiden nog ophalen, heb er nu al zin in![]()
ach hij denkt alles te weten, kan nog geen eens normaal tekstverwerken als ik dat plaatje goed bekijk..quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lamzak we wisten al dat je kon provoceren!!!
Asslikker houdt blijkbaar nogal van provoceren Ben gebanned...
ghehe..ken die dagen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, klopt, als ik om 8 uur eet is het vroeg meestal
Het is nu toch pas 7 uur bij jou?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, klopt, als ik om 8 uur eet is het vroeg meestal
ja, ik kan zo in m'n eentje naar de supermarkt lopen aangezien m'n vriendin wil leren en daarna mag ik ook nog kokenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is nu toch pas 7 uur bij jou?
Ow ja, je moest nog shoppen he?
had ik trouwens gezegd dat je je mening niet mag uiten??quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
He jammer je kent de echte verwekker. Ik zag al helemaal een show "who is your daddy" met als presentator jouw grote vriend Joostquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:49 schreef tann het volgende:
[..]
ok, laatste antwoord hierop, Jos heeft haar echte vader in de buurt en bouwt daar een band mee op, mocht Jos ooit twijfels hebben op latere leeftijd of dat haar verwekker is, mag ze zelf beslissen of ze het wil laten testen, maar ik weet zeker dat zij daar geen belang bij heeft want over die parasiet zal ik niet liegen tegen over haar, al moet ik mijn telefoon met diverse gesprekken en verwensingen 20 jaar bewaren om het haar te bewijzen
Dat ik geband zou moeten worden. En de reden daarachter zou dan zijn omdat ik mij kritisch over jou uitlaat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:56 schreef tann het volgende:
[..]
had ik trouwens gezegd dat je je mening niet mag uiten??![]()
Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen???quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:59 schreef Gurpegi het volgende:
[..]
Dat ik geband zou moeten worden. En de reden daarachter zou dan zijn omdat ik mij kritisch over jou uitlaat.
Zo dom is hij nou, hij kan niet eens met de goede kloon antwoordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen???
Kloon allert????
he gadver, moest dat nou?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
He jammer je kent de echte verwekker. Ik zag al helemaal een show "who is your daddy" met als presentator jouw grote vriend Joost![]()
![]()
nee ik dacht dat je geband was nav dat linkje van manu "ben geband" dacht dat dat echt zo was vandaar...het maakt mij niet uit wat je zegt hoor, ik weet wel beter, maar als je et nodig vind en et lucht je hart, ga vooral verder....quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:59 schreef Gurpegi het volgende:
[..]
Dat ik geband zou moeten worden. En de reden daarachter zou dan zijn omdat ik mij kritisch over jou uitlaat.
onee niet weer!! zag ze gister ook overal vliegen!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen???
Kloon allert????
gaat niet, hij zit in een identiteitscrisisquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:04 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik dacht dat je geband was nav dat linkje van manu "ben geband" dacht dat dat echt zo was vandaar...het maakt mij niet uit wat je zegt hoor, ik weet wel beter, maar als je et nodig vind en et lucht je hart, ga vooral verder....![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo dom is hij nou, hij kan niet eens met de goede kloon antwoorden![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gaat niet, hij zit in een identiteitscrisis
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Blij dat ik geen kloons heb, kan ik me ook niet vergissen![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Blij dat ik geen kloons heb, kan ik me ook niet vergissen![]()
vandaag? nee..quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:14 schreef MandyD1985 het volgende:
tanja, moest jij vandaag niet op controle met joss????
groetjes
volgende week is dat pas....quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
hahaha dan heb ik dat verkeerd begrepen ergens...sorry:)
We halen de SC nog wel inquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat hard hier, voor je het weet zitten we op deeltje 100...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gaat hard hier, voor je het weet zitten we op deeltje 100...
Waar ging het over dan en waar heb je het het liefst over?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:37 schreef tann het volgende:
[..]
Als het maar niet steeds over het zelfde gaat vind ik het prima
2 Mandy, nee hoor je bent nie gek, stond op mn fansite toch??![]()
Nog ff terugkomend op dat roken van je tijdens de zwangerschap he.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:37 schreef tann het volgende:
[..]
Als het maar niet steeds over het zelfde gaat vind ik het prima
2 Mandy, nee hoor je bent nie gek, stond op mn fansite toch??![]()
Ach, onze Jap probeert een oude discussie nieuw leven in te blazen....quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog ff terugkomend op dat roken van je tijdens de zwangerschap he.....![]()
Was dit al besproken dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach, onze Jap probeert een oude discussie nieuw leven in te blazen....![]()
jaahaa.......?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog ff terugkomend op dat roken van je tijdens de zwangerschap he.....![]()
goed, heb zojuist 2 nieuwe fotoos gestuurd naar webmaster van joscelynsavanna site, maar hij geeft niet thuis, op de bb-tanja site staat net een nieuw verslagje met wat oude pics..quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:57 schreef Miepje01 het volgende:
Zo, ben ik even lang niet op Fok geweest.. Wist geen eens dat Tanja er lid van was
![]()
Maar Tanja, hoe gaat 't met de kleine? Wanneer zet je weer nieuwe foto's op je site?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |