Doet me beetje aan Herman Finkers denkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Veel plezier met oppassen
En ja het is een superlief kind (tenminste zo ziet ze er uit)
Zoals mijn naam zegt lekker simpel, hij dacht er een slaatje uit te kunnen slaan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:17 schreef tann het volgende:
Goed een kleine toelichting om het ff duidelijk te maken, betreffende parasiet heeft altijd gezegd de verwekker niet te zijn tijdens mijn zwangerschap, zelfs later per email heeft hij dat duidelijk geprobeerd te maken aan BB, en ik kan me hier heel erg goed in vinden, heb me erg vergist, zullen wel de hormonen geweest zijn, hier een kleine uitreksel: "Plus er is een gedachte in mn hoofd gaan spelen dat ik (en heel nederland)
alleen op haar woord af is gegaan dat ik de vader ben van de big brother
baby. vraag me af of hier een oplossing voor gevonden kan worden, ik begin
me hier erge zorgen over te maken." Aldus parasiet, kan iemand mij misschien nu uitleggeen waarom betreffend parasiet van gedachten is veranderd??
Heeft die lamzak dat naar BB gestuurd dan of naar jou? Komt nl over alsof het naar BB is gestuurd!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:17 schreef tann het volgende:
Goed een kleine toelichting om het ff duidelijk te maken, betreffende parasiet heeft altijd gezegd de verwekker niet te zijn tijdens mijn zwangerschap, zelfs later per email heeft hij dat duidelijk geprobeerd te maken aan BB, en ik kan me hier heel erg goed in vinden, heb me erg vergist, zullen wel de hormonen geweest zijn, hier een kleine uitreksel: "Plus er is een gedachte in mn hoofd gaan spelen dat ik (en heel nederland)
alleen op haar woord af is gegaan dat ik de vader ben van de big brother
baby. vraag me af of hier een oplossing voor gevonden kan worden, ik begin
me hier erge zorgen over te maken." Aldus parasiet, kan iemand mij misschien nu uitleggeen waarom betreffend parasiet van gedachten is veranderd??
Staat hier FOK!mededelingen nog niet bij.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef tann het volgende:
Trouwens nog bedankt dat jullie et ff van me overnamen toen die varkenskop hier was!! Hij is geband nu begrijp ik?
Volgens mij idd naar BB....wat een *** bah bahquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft die lamzak dat naar BB gestuurd dan of naar jou? Komt nl over alsof het naar BB is gestuurd!
Ik wist niet dat ik voor het uiten van mijn mening een ban kan krijgen. Zeker niet over het uiten van mijn mening over jou. Er zouden in ieder geval heel veel bans zijn uitgedeeld in het BB forum afgelopen jaar bij ieder slecht woord dat over jou is gevallen, als dat een criterium was geweest...quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef tann het volgende:
Trouwens nog bedankt dat jullie et ff van me overnamen toen die varkenskop hier was!! Hij is geband nu begrijp ik?
Hey varkenskop,quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik voor het uiten van mijn mening een ban kan krijgen. Zeker niet over het uiten van mijn mening over jou. Er zouden in ieder geval heel veel bans zijn uitgedeeld in het BB forum afgelopen jaar bij ieder slecht woord dat over jou is gevallen, als dat een criterium was geweest...![]()
Das idd de snelste oplossing, kwacht ff daarmee tot dat Jos oud genoeg is als ze het dan zelf zeker wil weten wie haar verwekker is, maar ik denk zeker te zijn dat zij ook die parasiet niet wil kennen, ze is blij met haar echte vader!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals mijn naam zegt lekker simpel, hij dacht er een slaatje uit te kunnen slaan.
DNA test en .... komt ie weer.... KLAAR
ja naar BB....alleen zn moeder heeft het geschreven hoor, parasiet heeft niet zoon grote woorden schatquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft die lamzak dat naar BB gestuurd dan of naar jou? Komt nl over alsof het naar BB is gestuurd!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:29 schreef tann het volgende:
[..]
Das idd de snelste oplossing, kwacht ff daarmee tot dat Jos oud genoeg is als ze het dan zelf zeker wil weten wie haar verwekker is, maar ik denk zeker te zijn dat zij ook die parasiet niet wil kennen, ze is blij met haar echte vader!(parasiet zal inmiddels wel gehoord hebben van mijn schrijven hier en druk aan het kopieeren zijn
, kan ie weer vragen om schadevergoeding..stuk van de rest van het mailtje maar weer toevoegen??)
![]()
hoe zielig kun je zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:30 schreef tann het volgende:
[..]
ja naar BB....alleen zn moeder heeft het geschreven hoor, parasiet heeft niet zoon grote woorden schat![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik voor het uiten van mijn mening een ban kan krijgen. Zeker niet over het uiten van mijn mening over jou. Er zouden in ieder geval heel veel bans zijn uitgedeeld in het BB forum afgelopen jaar bij ieder slecht woord dat over jou is gevallen, als dat een criterium was geweest...![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:20 schreef Cleetje het volgende:
hij kon ook bedoelen dat hij het nooit zeker heeft geweten en jou direct geloofde, misschien wilde hij ook iets van zekerheid. vrouwen hebben immers de zekerheid zo al, het kindje groeit in hen, voor mannen is dat heel anders
ach, je bent nog dommer dan ik dachtquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
toch snap ik het volgens mij niet meer helemaal majah ben ook blond af en toe he haha en dan niet van haarkleur hahaha laat maar zitten ook hahahaquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:33 schreef tann het volgende:
[..]
leg me dan es uit waarom de zekerheid er wel ineens was toen ze geboren was en totaaaal niet op hem lijkt.....nee meis, tverhaal zit heel anders in elkaar....en zijn beweeg redenen zijn anders...hier laat ik het bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |