Feli Tann.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:26 schreef tann het volgende:
[..]
na dat valt me nog weer mee van je, dank je![]()
![]()
Hmmmmmmmmmm dan begint dat verstand zeker op mijn 41quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Dynabite het volgende:
Feli Tann.
Verstand komt met de jaren, dus nog even geduld!![]()
MANU !!!! niet vloeken ....PVD is hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak![]()
![]()
lees dan gvd ook de mail
![]()
maar voor de rest![]()
![]()
![]()
kwas jullie al kwijt.......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak![]()
![]()
lees dan gvd ook de mail
![]()
maar voor de rest![]()
![]()
![]()
je hebt het over jezelf neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Dynabite het volgende:
Feli Tann.
Het wordt dus alleen maar ergerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Dynabite het volgende:
Feli Tann.
Kweet niet (tanja-mode)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:34 schreef tann het volgende:
[..]
je hebt het over jezelf neem ik aan?![]()
Ik heb nog steeds niets binnen. Heb je wel _ gedaan tussen de letter en mijn naam? Veel doen een -quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak![]()
![]()
lees dan gvd ook de mail
![]()
maar voor de rest![]()
![]()
![]()
Coos is dit ook je favoriete topic geworden?quote:
gewoon op reply gedrukt na jouw mail dus mail adres moet goed zijn of hotmail moet weer klote gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets binnen. Heb je wel _ gedaan tussen de letter en mijn naam? Veel doen een -
vergeet je de mijne niet hihihiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga ff de kaartjes uit vorig topic erbij zetten
Het word steeds gezelligerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:38 schreef Day het volgende:
HIEP PIEP PIEP PIEP PIEP HOEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!![]()
dat zijn allemaal smiliesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:40 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
vergeet je de mijne niet hihihi
heb je die pet nou al weer voor je ogen hangen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:40 schreef murp het volgende:
ssssssttt maar doet die kleine volgend jaar mee aan bb6? ahum..![]()
hhaha nee hoor is de website ;-) heb hem je nog laten zien hahahaquote:
gammaaaaaaaaa die heb ik er dus ook bij gezetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:45 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
hhaha nee hoor is de website ;-) heb hem je nog laten zien hahaha
thnxxxquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:38 schreef Day het volgende:
HIEP PIEP PIEP PIEP PIEP HOEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!![]()
Danielle, zullen Marja en Nico nog een kaartje hier neer zetten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:45 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
psssssssst ik denk dat dat niet mag van de arboinspectie,slimpiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:40 schreef murp het volgende:
ssssssttt maar doet die kleine volgend jaar mee aan bb6? ahum..![]()
die was leuk, dank je!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:45 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
dank je, tkomt goed! trustequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef Annelies-G het volgende:
Ga naar bed, morgen zware emotionele dag![]()
Tanja ! geniet van je verjaardag meis, 28 was voor mij een ommekeer in mijn leven ( ten goede ) hoop dat het komend jaar heel goed voor je zal zijn , veel plezier morgen![]()
Trusten fokkers ( niemand uitgezonderd )![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef Annelies-G het volgende:
Tanja ! geniet van je verjaardag meis, 28 was voor mij een ommekeer in mijn leven ( ten goede ) hoop dat het komend jaar heel goed voor je zal zijn , veel plezier morgen![]()
Trusten fokkers ( niemand uitgezonderd )![]()
![]()
hahah weet niet zullen we ze ff een cybergroetje doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Danielle, zullen Marja en Nico nog een kaartje hier neer zetten?![]()
![]()
WTF zijn marja en nico?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:08 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
hahah weet niet zullen we ze ff een cybergroetje doen
Marja en Nico
![]()
![]()
Sterkte meid.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef Annelies-G het volgende:
Soms zit er een kleine vertraging in, heb ik ook weleens gehad, ligt er ook aan welke provider je gebruikt voor je emailquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Manu: Verzonden: donderdag 16 februari 2006 22:27:04
En komt nu pas binnen
dank je,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
Nog maar even een verjaardagskusje hier komt doen, zonder tekeningen en ander knutselwerk.
Gewoon een welgemeende
Maak er een fijne dag van!
kut hotmailquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Manu: Verzonden: donderdag 16 februari 2006 22:27:04
En komt nu pas binnen
twil ook wel es helpen om je ff aftemelden......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soms zit er een kleine vertraging in, heb ik ook weleens gehad, ligt er ook aan welke provider je gebruikt voor je email
Use Gmail instead, veel beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |