? Ben je op dr uitgekekenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het wordt ook tijd dat Tanja andere BB5 bewoners overhaalt hier te posten
Natuurlijk niet. Maar aangezien de TT al begint met [BB5] zou het leuk zijn als er meer hier af en toe ff kwamen buurten. Ik weet niet waar Menno uithangt, want die kwam in het verleden ook af en toe wel ff buurten. BB-hotel is over een maand afgelopen en dan zou het leuk zijn gewoon een [BB] reeks (hoeft niet persé BB5 te zijn) door te kunnen laten gaan, waar oud bewoners van Big Brother aan deelnemen en hun verhalen kunnen doen en herinneringen op kunnen halen.quote:
Ik ben bang dat de rest van de club lang niet de humor en de instelling van Tan heeft, die voelen zich hier vast niet thuis.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
*knip*
En op Tanja raak je niet uitgekeken. Ze is privé nog liever dan op FOK! (kan bijna niet, maar is wel zo). Ze heeft me van de week ook heel goed gesteund bij een privé kwestie, waar ik verder niet op in ga. Maar neem van mij aan dat ze een hart van goud heeft.
Als het om humor gaat, dan had LInda hier al lang moeten zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de rest van de club lang niet de humor en de instelling van Tan heeft, die voelen zich hier vast niet thuis.![]()
Ik denk niet dat die de 'haar op je tanden ' humor van FOK! zou waarderenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het om humor gaat, dan had LInda hier al lang moeten zijn
Linda stond toch achter de bar?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die de 'haar op je tanden ' humor van FOK! zou waarderenIk bedoel, overeind blijven als je wordt uitgemaakt voor crackhoer vergt stevige steunzolen.
Hoef niet, weet ik zo wel , ze is tenslotte een Groninger en die zijn altijd lief hehehehequote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar aangezien de TT al begint met [BB5] zou het leuk zijn als er meer hier af en toe ff kwamen buurten. Ik weet niet waar Menno uithangt, want die kwam in het verleden ook af en toe wel ff buurten. BB-hotel is over een maand afgelopen en dan zou het leuk zijn gewoon een [BB] reeks (hoeft niet persé BB5 te zijn) door te kunnen laten gaan, waar oud bewoners van Big Brother aan deelnemen en hun verhalen kunnen doen en herinneringen op kunnen halen.
En op Tanja raak je niet uitgekeken. Ze is privé nog liever dan op FOK! (kan bijna niet, maar is wel zo). Ze heeft me van de week ook heel goed gesteund bij een privé kwestie, waar ik verder niet op in ga. Maar neem van mij aan dat ze een hart van goud heeft.
Daarom ben ik ook zo lief natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hoef niet, weet ik zo wel , ze is tenslotte een Groninger en die zijn altijd lief hehehehe
Wat de ander bewoners betrefd zou ik ook wel willen zien hier, meer zielen meer vreugd en uitgekeken op Tanja ????![]()
![]()
kan nooit
![]()
Lijkt me ook jah, heb ook 15 jaar in de horeca gewerkt en dan krijg je vanzelf meer zelfvertrouwen en een grote mondquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Linda stond toch achter de bar?
Dan denk ik dat ze wel wat gewend is.
Ooooooooo LS ook ain Gruninger??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo lief natuurlijk![]()
![]()
![]()
Geboren Damster en 25 jaar in Grunn woont... Na een uitstapje van 7 jaar in Spanje, weer terug in NL. Nu wonende in ZutFun.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ooooooooo LS ook ain Gruninger??
linda dr pc is kapot.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:54 schreef PH52 het volgende:
Misschien heeft Linda geen computer ? Of kan ze niet tieppen.
ah vandaar, en dies natuurlijk aan het genieten van dr rijbewijs!quote:
Altijd beter dan JuptHaasquote:
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:12 schreef Gert het volgende:
Pfff... soms neemt het geslijm hier wel genante vormen aan.
Ik kom wel weer terug als er gezellig ge-SC't wordt over de menu's en sporten en zo.![]()
Wie is dies nou weer ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:10 schreef tann het volgende:
[..]
ah vandaar, en dies natuurlijk aan het genieten van dr rijbewijs!
btw
Brocolli al in huis Manu?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |