Zout ff lekker een end op bejaarde.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef Coos het volgende:
Even pas op de plaats allemaal.
Tann is om middernacht jarig en Peter6000 heeft het verjaardagstopic al klaar staan!![]()
Nummer 28 op haar 28e![]()
Dus SC effe ergens anders.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
zo ken ik in Uganda een man die als ie last heeft van hyperventalitie een aanloopje neemt en snoeihard met zijn hoofd tegen de deur aanrent.![]()
Jij mag dat helemaal niet tegen mij zeggen Arie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zout ff lekker een end op bejaarde.![]()
BTW...ik mag dat zeggen tegen Coos, want ik ken hem IRL...![]()
Je kent écht zo iemand Jappie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:20 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Komt ie weer logeren deze zomer??![]()
Neh....Rita had geen trek in hem en vond hem ook geen meerwaarde voor het nederlands elftal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:20 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Komt ie weer logeren deze zomer??![]()
Wat gaf me weg ? Dat ie uit Uganda kwam he ? Ik wist dat ik Kameroen had moeten zeggen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kent écht zo iemand Jappie?
edit: Ik trap er weer met beide benen in
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Peter kan wel meer klaar hebben staan
Wie weet wat wij klaar hebben staan en al hebben afgesproken.![]()
Ik trapte er al even in Jappie.... Je kunt de jostiflip smilie wel uit de kast halen nuquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat gaf me weg ? Dat ie uit Uganda kwam he ? Ik wist dat ik Kameroen had moeten zeggen.![]()
Dat APK mijn "pringles bei" smiley heeft omgedoopt tot Jostiflip betekent nog niet dat we hem dan voortaan ook maar zo gaan noemen he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik trapte er al even in Jappie.... Je kunt de jostiflip smilie wel uit de kast halen nu
Voor mij blijft het een jostiflip ding...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat APK mijn "pringles bei" smiley heeft omgedoopt tot Jostiflip betekent nog niet dat we hem dan voortaan ook maar zo gaan noemen he?![]()
Handleiding voor het gebruik van de [afbeelding] smiley:
Alleen en uitsluitend gedurende hevige aanhoudende rellen!!!![]()
Ik ook wel, maar mijn hele marketingstrategie stond en viel met het aanhouden van de rellen in FB........we weten allemaal hoe dat met een jammerlijke sisser is afgelopen en dus ook de productie van de:quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mij blijft het een jostiflip ding...
Maar hij is wél leuk
.. en al hebben afgesprokenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Peter kan wel meer klaar hebben staan
Wie weet wat wij klaar hebben staan en al hebben afgesproken.![]()
Ik ben bang dat we voor onze eigen taart moeten zorgenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:14 schreef Manu82 het volgende:
Waar is Tann eigenlijk, is ze de taart al aan het klaarzetten voor ons?
Denk dat ze aan het tutten is...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:14 schreef Manu82 het volgende:
Peter, zit je soms in China?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn feestelijke Tan verjaardagstopic hoeft om precies 0.00 uur niet meer geopend te worden, want ze hebben al wat anders afgesproken
En mijn Rikkert topic is ook al gesloten
En ik weet nog steeds niet wat ik moet eten vanavond
Nou, alvast een fijne verjaardag toegewenst Tan![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik wel lekker de eerste die je feliciteerd![]()
was idd ff met een appeltaart bezig...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:14 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn feestelijke Tan verjaardagstopic hoeft om precies 0.00 uur niet meer geopend te worden, want ze hebben al wat anders afgesproken
En mijn Rikkert topic is ook al gesloten
En ik weet nog steeds niet wat ik moet eten vanavond
Nou, alvast een fijne verjaardag toegewenst Tan![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik wel lekker de eerste die je feliciteerd![]()
Zit je niet in de bus?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:47 schreef crazymamma het volgende:
Lekker!!!!!!!!!!! Wanneer kunnen we komen????
als ie klaar is, kmaak er nog wel ff 1 voor de zekerheidquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:47 schreef crazymamma het volgende:
Lekker!!!!!!!!!!! Wanneer kunnen we komen????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |