De eerste wint altijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:06 schreef tann het volgende:
ghe, er zijn 2 deeltjes 26, vind deze fotoos mooier...
Ja, mooie foto's he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:06 schreef tann het volgende:
ghe, er zijn 2 deeltjes 26, vind deze fotoos mooier...
Je was gewoon te laat, JIJ nog welquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Jij beslist Tan![]()
Maar ik had het dubbele deel 18 weggehaald uit de OP, en ervoor gezorgd dat er achter elke komma een spatie staat, alvorens het nieuwe nummer begint![]()
tuurlijk niet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, mooie foto's he?![]()
Als Dido nu maar niet jaloers wordt
Omdat ik die cijferreeks geordend heb, dat kost nu eenmaal tijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je was gewoon te laat, JIJ nog wel
Bedankt voor de tip, heb de dubbele 18 er ff uit gehaald en een spatie achter de komma gezet. Zit er toch nog een beetje denkwerk van jou in.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik die cijferreeks geordend heb, dat kost nu eenmaal tijd![]()
Den Haag?!?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef Annelies-G het volgende:
Roel en ik hebben trouwens een leuk huisje gezien in Den Haag op het spui.daar gaan wij donderdag kijken.
aangepastquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik die cijferreeks geordend heb, dat kost nu eenmaal tijd![]()
Heeft Dido dat geschreven? Dan hoort ze haar naam niet al 1e te vermeldenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef Annelies-G het volgende:
14-2-06 druk weekje!!
Hallo allemaal!!!
< knip>
veel liefs dido en roel!!!
Bron http://www.didovankuijk.nl/
Ga je ook Tann ???
Subtiel.quote:
Ga je nu topics aanpassen die dicht moetenquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga je nu topics aanpassen die dicht moeten
Zit jij in mijn OP te rommelen, ik had het zelf al gedaan, maar nu kan ik niet meer in mijn eigen OP nog ff een kleine aanpassing doen.quote:
vinkje weggehaald.. zou nu wel moeten kunnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jij in mijn OP te rommelen, ik had het zelf al gedaan, maar nu kan ik niet meer in mijn eigen OP nog ff een kleine aanpassing doen.
if life gives you lemons, make lemonade!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jij in mijn OP te rommelen, ik had het zelf al gedaan, maar nu kan ik niet meer in mijn eigen OP nog ff een kleine aanpassing doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |