Ow Shi*, MODJE?!?!?!?!?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef APK het volgende:
Waarom zet je nou weer SC in de TT, komt er nog meer ongeschoold volk deze reeks vervuilen.![]()
Maar dan kan ik wel lekker ongegeneerd *kuch* postopkrikkenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef APK het volgende:
Waarom zet je nou weer SC in de TT, komt er nog meer ongeschoold volk deze reeks vervuilen.![]()
Die naam staat toch onder het hele filmpjequote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zet je naam er dan ook \niet onder!!.... KLAAR....
Dat deed jij zowieso altijd al, SC of niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan kan ik wel lekker ongegeneerd (ahum) postopkrikken![]()
Lees ff terug waar het over gaat, voor je iets neerzet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Die naam staat toch onder het hele filmpje
Nietusquote:Op zondag 12 februari 2006 23:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat deed jij zowieso altijd al, SC of niet.
Ik kwam trouwens net nog ergens achter...het is niet 1 cap die PCeend heeft gejat....alle frames van minuut 3.28 tot minuut 3.34 zijn gejat.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee Mandy, wij zijn ook gezellig hoor :pquote:Op zondag 12 februari 2006 23:30 schreef MandyD1985 het volgende:
wie weet of tanja nog komt???
Wie is joscelyn? Is dat ook een capdief ?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zo beter ??
En nu weer lekker zeiken over iets anders
Ik wacht nog op de eettip, ik verhonger hier zowatquote:Op zondag 12 februari 2006 23:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Geen idee Mandy, wij zijn ook gezellig hoor :p
Canard a la Orange?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de eettip, ik verhonger hier zowat
Kruip jij aub weer even terug in je dwangbuis, griezel.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lees ff terug waar het over gaat, voor je iets neerzet.![]()
Tis zondag, Groningers eten op Zondag altijd vlees en soepquote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de eettip, ik verhonger hier zowat
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Kruip jij aub weer even terug in je dwangbuis, griezel.![]()
[afbeelding]
Dit zie ik op jouw cap staan en niet in het filmpje. Als het genuanceerder ligt moet je dat maar duidelijker communiceren.![]()
Bovendien vind ik het monteren van een overzichtsclip wel even een stukje creatiever dan als Tanja stalker precies op het juiste moment op ALT-PrintScreen drukken.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tis zondag, Groningers eten op Zondag altijd vlees en soep
ikke niet hoor, heb lekker pizza gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |