Van die lachende Joscelyn was maar één cap, en die heb ik toendertijd genomen. Ik ga mijn naam toch ook niet onder jouw filmpjes zetten?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van wie heb ik dat gejat dan
Van Talpa
Het logo staat toch in beeld![]()
Ik heb het over de BB-addiicts LS...die zaten niet in het huis, maar keken de streams...en uiteraard weet ik dat Tanja daar niet verantwoordelijk voor was. Echter...wat Tanja zelf wilde kon niet...ze was geen gewone bewoonster en dus was het kansloos om dat proberen te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Dat hebben de bewoners zichzelf aangepraat. Ze waren te bang om tegen haar in opstand te komen, omdat ze dachten dat alles om Tanja draaide. Ik vind niet dat je dat Tanja kan aanrekeken.Tanja zelf wilde als normale volwaardige bewoonster meedoen.
Ik weet zeker dat er minstens van 2 zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van die lachende Joscelyn was maar één cap, en die heb ik toendertijd genomen. Ik ga mijn naam toch ook niet onder jouw filmpjes zetten?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van die lachende Joscelyn was maar één cap, en die heb ik toendertijd genomen. Ik ga mijn naam toch ook niet onder jouw filmpjes zetten?
Ik vind het logo al storend genoeg. Het maakt mij ook niet uit om mijn caps te gebruiken. Maar niet om dan je eigen naam eronder te zettenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Tip: [afbeelding]...voortaan gewoon je eigen usernaam pontificaal dwars over je caps zetten....dat zal hem leren die stelende eend.![]()
Ben het helemaal met je eens...al die logos en namen maken het plaatje er niet mooier op, maar wat moet je anders zolang er figuren zoals Pc Eend rondlopen op dit forum?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind het logo al storend genoeg. Het maakt mij ook niet uit om mijn caps te gebruiken. Maar niet om dan je eigen naam eronder te zetten
Ze komen hier vandaanquote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er minstens van 2 zijn![]()
ooooooooooooooo wat heb ik weer gedaanquote:Op zondag 12 februari 2006 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind het logo al storend genoeg. Het maakt mij ook niet uit om mijn caps te gebruiken. Maar niet om dan je eigen naam eronder te zetten
Jij reageert op een post van pc eend waar hij stelt dat er minimaal 2 zijn...dan mag je toch verwachten dat je zelf weet welke we bedoelen?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Die van LS wel hoor, welke bedoelen jullie dan?
Ik heb het hier overquote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Die van LS wel hoor, welke bedoelen jullie dan?
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:59 schreef Annelies-G het volgende:
Filmpjes zijn gaaf !!!!!!!!!!!!!!!!! tenks PC
en dankzij een filmpje een Lach van Joss
PC je naam staat er gewoon bij hoor hehehehe
[afbeelding]
Niets, je hebt alle PCeend door de mand laten vallen, dat hij loopt te pronken met cap's van anderen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ooooooooooooooo wat heb ik weer gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
nehneh nehnehnehnehquote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die cap heb ik toch niet gemaaktquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij reageert op een post van pc eend waar hij stelt dat er minimaal 2 zijn...dan mag je toch verwachten dat je zelf weet welke we bedoelen?
Mijn filmpje gepromoot, in een ultra korte trailerquote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Precies......en dat is nu juist het punt.......dat je het gore lef hebt om je naam onder een cap te zetten die ja A zelf niet gemaakt hebt en B ook zelf geen eens gepost hebt.quote:
*tranen in mijn ogen...LOL...echt waarquote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef cuall het volgende:
Wat een gezeur eigenlijk, ik vind de filmpjes van PC eend echt het einde
![]()
![]()
Als ik een fake maak, dan zet ik er ook niet bij wie de originele foto heeft gemaakt, dus ik hou erover op.
Oke ik leg het nog een keer uit !!! heb filmpje gezien en daar kwam Joss dus in voor, heb filmpje op pauze gezet en er een cap van gemaakt, dat het toevallig op hetzelfde moment als LS is is gewoon toeval, die fimpjes zijn van PCeend de caps van mij.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niets, je hebt alle PCeend door de mand laten vallen, dat hij loopt te pronken met cap's van anderen.Annelies, is je kater weg?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |