Wij zitten wel een beetje op hetzelfde level vanavond geloof ikquote:Op zondag 12 februari 2006 01:01 schreef MandyD1985 het volgende:
joa vasteloavend is zeer veul sjpass maken hahaha;)
Die is lachen!! Iemand gisteren toevallig ook naar praatjesmakers gekeken? Over de koekkoeksklok?quote:
?????quote:Op zondag 12 februari 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij zitten wel een beetje op hetzelfde level vanavond geloof ik![]()
ja ikke heb praatjesmakers gekeken, ik kijk het altijd als ik kan. ja met die klok...ik vond het helemaal geweldig...ciong koekkoek hhahahahaquote:Op zondag 12 februari 2006 01:03 schreef tann het volgende:
[..]
Die is lachen!! Iemand gisteren toevallig ook naar praatjesmakers gekeken? Over de koekkoeksklok?![]()
Waar is Peter PBan eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 01:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zou mooi zijn als we vrijdag deel 28 hebben, als Tanja 28 wordt
IKKe, dat kind was echt zooo grappig ik lach in een deuk.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:03 schreef tann het volgende:
[..]
Die is lachen!! Iemand gisteren toevallig ook naar praatjesmakers gekeken? Over de koekkoeksklok?![]()
ja was echt geweldig.....ik heb ook dubbel gelegen...maar kinderen zijn zoo geweldig...zo spontaan..quote:Op zondag 12 februari 2006 01:05 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
IKKe, dat kind was echt zooo grappig ik lach in een deuk.![]()
ciong koekkoek 1, coing koekkoek 2quote:Op zondag 12 februari 2006 01:04 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ja ikke heb praatjesmakers gekeken, ik kijk het altijd als ik kan. ja met die klok...ik vond het helemaal geweldig...ciong koekkoek hhahahaha
Die is naar vuurzee aan het kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar is Peter PBan eigenlijk
Of is dat een domme vraag
ciong koekkoek 3, ciong koekkoek 4...........ciong koekkoek 12...quote:
dat we op hetzelfde level zaten?, weet je het zeker?quote:
ciong koekkoek 1, ciong koekkoek 2 hahaha geweldigquote:Op zondag 12 februari 2006 01:08 schreef Briejtjuh het volgende:
en hoe doettie als het 12 uur is ?
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
nog 2 nachtjes wachten dus.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:36 schreef shmoopy het volgende:
Peter6000 gaat even heeeel diep ademhalen en tot 7 dagen tellen, uit HBB dus.
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
De P staat voor paraquote:Op zondag 12 februari 2006 01:08 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
en geen goede ervaring met pc eend?
ik weet niet of ik daar wel zin in hebquote:Op zondag 12 februari 2006 01:08 schreef tann het volgende:
[..]
dat worden dus leuke gesprekken tot vroeg in de morgen![]()
Er is nog hoop, PC eendquote:Op zondag 12 februari 2006 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
dat we op hetzelfde level zaten?, weet je het zeker?![]()
Heb jij hem zeker weer aangesmeert?quote:
ja hoe hij zei..dan doen we het toch gewoon ff opnieuwquote:Op zondag 12 februari 2006 01:09 schreef Briejtjuh het volgende:
ik moest al lachen toen dat kind di trap op en af gingen rennen helemaal geweldig. :p
wedden dat hij ook vuurzee aan het kijken isquote:Op zondag 12 februari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
nee hoor die leest mee vertelde hij op mijn site en volgt trouw mijn recepten![]()
Aan het eind van een topic een meid aan het begin van het topic een meid.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Wat dacht je Bluezz, ik doe hem nog ff in de herhaling
![]()
Ik begreep van Peter, anders dat hij alleen maar magnetron maaltijden eet hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
nee hoor die leest mee vertelde hij op mijn site en volgt trouw mijn recepten![]()
jaa helemaal geweldig. ik hou van praatjesmakers. jammer dat me nichtje zo verlegen is anders had ik dr ook opgegeven.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ja hoe hij zei..dan doen we het toch gewoon ff opnieuw![]()
en ik zal het even laten zien aan het publiek...zo dot de koekkoekkloks hahaha![]()
Die cuall het is gewoon ook zit peter een beetje weg te werken het is gewoon echt gewoon een een eenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij hem zeker weer aangesmeert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet vanwege de ban van Peter btw
Some memories are best forgotten
Room 23
ja ik vind het ook geweldig om naar te kijken. Helemaal top!!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
jaa helemaal geweldig. ik hou van praatjesmakers. jammer dat me nichtje zo verlegen is anders had ik dr ook opgegeven.![]()
even eenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
ghi ja mooi stukje was datquote:Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ja hoe hij zei..dan doen we het toch gewoon ff opnieuw![]()
en ik zal het even laten zien aan het publiek...zo dot de koekkoekkloks hahaha![]()
Je hebt gelijk hoor, niet iedereen leest de laatste postquote:Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan het eind van een topic een meid aan het begin van het topic een meid.
Of zo
wie weet joss ook ooit bij praatjesmakers hahahquote:
hm, dat weet je dan wel heel zeker....quote:Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wedden dat hij ook vuurzee aan het kijken is
En niet voor mij netquote:
ow ja idd, maar twas wel hutspot..quote:Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik begreep van Peter, anders dat hij alleen maar magnetron maaltijden eet hoor![]()
Wat wil je nou eigenlijk horenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij hem zeker weer aangesmeert?
Hou zelf je bekquote:Op zondag 12 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk horen![]()
......je moet gewoon lezen
als ze zou komisch wordt en ze vindt het leuk geef ik haar zeker op ! (alle d's en t's goed dacht ik....)quote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
wie weet joss ook ooit bij praatjesmakers hahah
wat ik ook altijd geweldig vind is die gesprekken met bekende mensen![]()
Ban was terecht denk ik, hij had even moeten ademhalen en niet tegen jou in moeten gaan, maar denk dat hij het niet zo bedoelde (tenminste dat hoop ik)quote:Op zondag 12 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk horen![]()
......je moet gewoon lezen
zou wel tof zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 01:21 schreef tann het volgende:
[..]
als ze zou komisch wordt en ze vindt het leuk geef ik haar zeker op ! (alle d's en t's goed dacht ik....)![]()
Alleen dat klopt niet helemaal, hahahahahaquote:Op zondag 12 februari 2006 01:21 schreef tann het volgende:
[..]
als ze zou komisch wordt en ze vindt het leuk geef ik haar zeker op ! (alle d's en t's goed dacht ik....)![]()
Had het soms iets met mongolen te makenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ban was terecht denk ik, hij had even moeten ademhalen en niet tegen jou in moeten gaan, maar denk dat hij het niet zo bedoelde (tenminste dat hoop ik)
alhoewel ik z'n ban post echt niet begreep en er toen ook geen aanleiding voor zag
Je gaat vooruit.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:21 schreef tann het volgende:
[..]
nee, maar ik vind het te lomp om hier te herhalenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had het soms iets met mongolen te maken![]()
![]()
Ja we moeten niet lomp doen, dat is offtopic (hoop ik)quote:Op zondag 12 februari 2006 01:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, maar ik vind het te lomp om hier te herhalen
t vershil is dat Peter geband is.....quote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
En niet voor mij net
Ben ik erger dan peter?![]()
![]()
Dan kan ie nog wel lezen, zoals ikquote:Op zondag 12 februari 2006 01:26 schreef tann het volgende:
[..]
t vershil is dat Peter geband is.....![]()
he verdikkeme, bijna..quote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen dat klopt niet helemaal, hahahahaha
gister toch? vandaag voor jullie brocoliquote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hutspot???, Peter volg je de tips niet?
En wat was je vandaagquote:Op zondag 12 februari 2006 01:28 schreef tann het volgende:
[..]
gister toch? vandaag voor jullie brocoli![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:30 schreef golfer het volgende:
Hatsjoe!
*roggel*
En blijf met die geile zweep van mijn billen af, Tanja.
Och golfer, je hebt het echt zwaar te pakken.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:30 schreef golfer het volgende:
Hatsjoe!
*roggel*
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:30 schreef golfer het volgende:
Hatsjoe!
*roggel*
Hij ijlt altijdquote:Op zondag 12 februari 2006 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Och golfer, je hebt het echt zwaar te pakken.![]()
Welnee, 38.6 momenteel, dankzij mijn aanstekertje naast me.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:31 schreef cuall het volgende:
Och golfer, je hebt het echt zwaar te pakken.![]()
Er schijnt hier een virus te leven onder users:quote:Op zondag 12 februari 2006 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, 38.6 momenteel, dankzij met aanstekertje naast me.
moet je ff die spiegel weer voor je scherm zette....quote:Op zondag 12 februari 2006 01:33 schreef PC eend het volgende:
Ik neem nog een bier, ik ga de klonen al bijna zien![]()
Ik doe niet aan klonen, maar niemand gelooft hetquote:Op zondag 12 februari 2006 01:37 schreef tann het volgende:
[..]
moet je ff die spiegel weer voor je scherm zette....![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er schijnt hier een virus te leven onder users:
SN steekt Supermom aan
Bluezz steekt golfer aan
weet ikquote:Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]bluezz en golfer ok, dat klopt wel.
maar dan is het nog altijd kleine SN steekt kleine supermammie aan
Laat je me nu al in de steek. Das eng hoor met al die idiotenquote:
Ja, mee eens je bent wel 1 van de 40 idiotenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Laat je me nu al in de steek. Das eng hoor met al die idioten![]()
Maar doe gezellig even met je mee![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Laat je me nu al in de steek. Das eng hoor met al die idioten![]()
Maar doe gezellig even met je mee![]()
Ojaquote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, mee eens je bent wel 1 van de 40 idioten![]()
![]()
![]()
PC eend is gewoon een beetje vreemd, maar wel lekker leukquote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef cuall het volgende:
[..]
PC eend is wel idioot, maar niet gevaarlijk hoor
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef cuall het volgende:
[..]
PC eend is wel idioot, maar niet gevaarlijk hoor
![]()
alleen koorts?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
* golfer duikt ook achter die billen aan.
Waar heb ik het aan verdiend?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
PC eend is gewoon een beetje vreemd, maar wel lekker leuk
Zoals ie altijd weer aankomt waggelen met z'n veren door de war. Geweldig gewoon![]()
Welke billen nou weerquote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
quote:
Omdat het gewoon zo isquote:Op zondag 12 februari 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar heb ik het aan verdiend?
Van wie ben jij nou weer een kloon![]()
![]()
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Omdat het gewoon zo is![]()
Nog steeds geen kloon. Rember the userSERvival![]()
je had dat laatste slokje beter niet kunnen nemen....quote:Op zondag 12 februari 2006 01:44 schreef PC eend het volgende:
Tann wil je hier al weg, of is het hier gewoon leuker dan in BB, want daar had je nu al 3x gezegd dat je weg wou
En wij hebben hummie niet
golddiggers bedoel jequote:Op zondag 12 februari 2006 01:49 schreef PC eend het volgende:
Waar zijn trouwens al die ramptoeristebn
OMG heb ik het weer verpestquote:Op zondag 12 februari 2006 01:55 schreef tann het volgende:
[..]
je had dat laatste slokje beter niet kunnen nemen....![]()
jaja dat geloof ik niet meer na de vorige keer...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
trustequote:Op zondag 12 februari 2006 01:45 schreef Briejtjuh het volgende:
ik ga ook zo denkik. truste allemaal.
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:
Dat waren geweldige tijden iddquote:Op zondag 12 februari 2006 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, wedden dat als Tanja er toen was, ze de vloer met vespabrommer zou hebben aangeveegt![]()
Maar had ik je toen niet alleen minpunten gegeven
ik ben authentiek whut!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?![]()
Omdat je van de kusjesbrigade bent geloof ik....quote:Op zondag 12 februari 2006 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat waren geweldige tijden iddOe... tann tegenover Bommie.... Dat had ik wel eens mee willen maken
![]()
Volgens mij heb ik inderdaad alleen maar minpunten van je gehad, maar die punten boeiden me nu net helemaall niks. Het was gewoon lachen. Je liet me zo vaak hard lachen dat je gewoon een van de leukere users was daar.
Je hebt van mij dus ook wel eens pluspunten gehad
Mijn motto is eerst zien dan gelovenquote:
Dan heb je vast meer gezopen dan mijquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan heb je vast meer gezopen dan mij ik8-)
Ik ben een SC Josti toevalligquote:Op zondag 12 februari 2006 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat je van de kusjesbrigade bent geloof ik....![]()
![]()
![]()
En onderling hebben we dus een grote Fok! virusquote:Op zondag 12 februari 2006 01:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er schijnt hier een virus te leven onder users:
SN steekt Supermom aan
Bluezz steekt golfer aan
Nah... heb geen kooklessen nodigquote:
O kijk, dan misschien toch wel handig om tussendoor te volgenquote:Op zondag 12 februari 2006 02:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We hebben hier ook wastips in de aanbieding![]()
Je moet we een beetje bijblijven.... het gaat erom wat ze in de droger gooitquote:
*kuch*quote:Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef SuperMOM het volgende:
En onderling hebben we dus een grote Fok! virus
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
*kuch*
*proest*
*sproeit*
virus nog even verspreidt.![]()
Lang leve de vogelgriep.
[..]
*kuch*
*proest*
*sproeit*
Lang leve de vogelgriep.
En wat gooit ze allemaal in de droger dan? Ik bijna allesquote:Op zondag 12 februari 2006 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet we een beetje bijblijven.... het gaat erom wat ze in de droger gooit
[..]
*kuch*
*proest*
*sproeit*
Lang leve de vogelgriep.
[..]
*kuch*
*proest*
*sproeit*
Lang leve de vogelgriep.
Hey, dat is mijn tekstquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Houd die bacillen ff bij je, wil je?![]()
Heeft ze toestemming gevraagd voor het gebruik, zo niet, inbreuk op auteursrecht. Aanklagen die handelquote:
Pas even geleden hoor. Een uur ofzoquote:
Heeft toch niks met mijn grapje te maken hequote:Op zondag 12 februari 2006 01:55 schreef tann het volgende:
[..]
je had dat laatste slokje beter niet kunnen nemen....![]()
Ze zei geen gedagquote:Op zondag 12 februari 2006 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Pas even geleden hoor. Een uur ofzo![]()
Maar wel eerder aangekondigd dat ze zo weg zou zijn....quote:
quote:
Lijkt net of Tanja een obessie voor jou aan het worden isquote:
Word ik dan gebanned?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heeft ze toestemming gevraagd voor het gebruik, zo niet, inbreuk op auteursrecht. Aanklagen die handel![]()
Hoe krijg ik het voor elkaar hequote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lijkt net of Tanja een obessie voor jou aan het worden is
Als ze ff niet op jou reageert, schiet je meteen in de stress![]()
Ik ben uitgeweest...quote:Op zondag 12 februari 2006 04:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Goh, wat leuk, wat heb je gedaan?
quote:Op zondag 12 februari 2006 04:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nog een lekker jointje gerookt?
Ben jij wel eens nuchter?quote:Op zondag 12 februari 2006 04:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Een hele dikke orange bud...
![]()
quote:
Hahaha lekker gedronken! Nou tv kijkse dan maar hehquote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Lies gaat ff bankhangen, 4400 kijken
gisteren heftig feesie gehad en nu heb ik timmermannetjes in mijn koppie zitten ( weet nu weer waarom ik nooit doorzet met alcohol )
Most ook nait zoveul zoepn mien wicht, is nait goud veur die.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Lies gaat ff bankhangen, 4400 kijken
gisteren heftig feesie gehad en nu heb ik timmermannetjes in mijn koppie zitten ( weet nu weer waarom ik nooit doorzet met alcohol )
wait ik, duk aans ook nait , guster hek mie ain keer laotn goan, duk nait weerquote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Most ook nait zoveul zoepn mien wicht, is nait goud veur die.
Beetje TE dana, doe ik niet snel maar was beregezellig en heb me een keer laten gaan, moet nu de prijs betalen hahahahahaquote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hahaha lekker gedronken! Nou tv kijkse dan maar heh
Hahaha nou je hebt het erg gezeliig gehad en daar gaat het omquote:Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Beetje TE dana, doe ik niet snel maar was beregezellig en heb me een keer laten gaan, moet nu de prijs betalen hahahahaha
** Drank ! is eerder op dan je lief is ** Onee, ** Drank, maakt meer kapot dan je lief is **
Hij dreigde toch niet zijn broers te sturen, hè?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Roel was net op de radio, hij had het ook over mensen die zo negatief deden over hem op internet, en die wou die wellis in het echt ontmoeten want dat zijn allemaal doetjes die alleen de man zijn achter de computer maar in het echt slijmen ze en durven ze niks.
Fuckerdefuck...snel persoonsgegevens uit profiel wist....quote:Op zondag 12 februari 2006 15:36 schreef APK het volgende:
[..]
Hij dreigde toch niet zijn broers te sturen, hè?
In tegendeel jongeman het zijn juist zeer welbespraakte 40ers die graag verschoond willen blijven van al dat macho gebabbel en zeker niet geconfronteerd willen worden met overtollige talgproducerende roelwannabees.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:34 schreef Suikeroom het volgende:
wat mij betreft zijn dat mensen zonder sociaal leven die gefrustreerd op hun zolderkamer hun puistjes zitten uit te knijpen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
In tegendeel jongeman het zijn juist zeer welbespraakte 40ers die graag verschoond willen blijven van al dat macho gebabbel en zeker niet geconfronteerd willen worden met overtollige talgproducerende roelwannabees.
Btw...je overgang van hij naar mij doet vermoeden tot welke groep jij behoort.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:23 schreef PC eend het volgende:
Roel is gewoon jaloers omdat hij geen eigen topic meer heeft hier![]()
Of zit ik nu soms in het Roel topic![]()
En als hij het hier gelezen zou hebben, waarom reageert hij dan niet? Er zijn heel wat ex-bewoners die wel meelezen, maar niet durven reageren. Alleen Tanja (en voorheen Menno) hebben maar gereageerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai PC
Roel durft niet alleen, die heeft zijn matties nodig![]()
Er is er maar 1 die dat durft (eendagsvliegen uitgesloten)....quote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai PC
Roel durft niet alleen, die heeft zijn matties nodig![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die dat durft (eendagsvliegen uitgesloten)....
En nog iedereen stil kreeg ook![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als hij het hier gelezen zou hebben, waarom reageert hij dan niet? Er zijn heel wat ex-bewoners die wel meelezen, maar niet durven reageren. Alleen Tanja (en voorheen Menno) hebben maar gereageerd.
Dus bij deze:
Roel je hebt op de radio een grote bek, maar in het echt een klein hartje pikkie.
[afbeelding]
![]()
ooooooooooooooooo heeft ze ballen ????? ojeequote:
Lekker Simpel moet zijn stropdas effe strikken.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:16 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
Heeeeeeeeeeeej en wie hebben we daar ???
Basketballenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ooooooooooooooooo heeft ze ballen ????? ojee
erg leuk om dit weer even terug te zienquote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Basketballen
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Tan_en_Joost_basketballen.wmv
toen was het nog koek en ei tussen tan en jostiquote:Op zondag 12 februari 2006 18:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
erg leuk om dit weer even terug te zienStaan er nog meer van dat soort filmpjes op die site?
De rest is allemaal al langsgeweest, staat nog wel veel op mijn HD..... als je een verzoekje hebt en ik heb het toevallig.......quote:Op zondag 12 februari 2006 18:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
erg leuk om dit weer even terug te zienStaan er nog meer van dat soort filmpjes op die site?
Ik zou wel graag meer willen zien, heb je dat voor mijquote:Op zondag 12 februari 2006 18:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
De rest is allemaal al langsgeweest, staat nog wel veel op mijn HD..... als je een verzoekje hebt en ik heb het toevallig.......
Oh leuk PC, die had ik nog niet gezienquote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Basketballen
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Tan_en_Joost_basketballen.wmv
Euhm iets specifieker misschienquote:Op zondag 12 februari 2006 18:53 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik zou wel graag meer willen zien, heb je dat voor mijis dit een verzoekje?
Hier staan veel linkjes naar héle leuke filmpjesquote:Op zondag 12 februari 2006 18:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
Goedenavond PC Eend,quote:
De linkjes staan in de post boven die van jou, dus die eend kan aan de siesta.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:58 schreef Danaa het volgende:
[..]
Goedenavond PC Eend,
Ik ben Dana en ik heb een verzoekje. Heb jij voor mij één of meerdere filmpjes van Tanja in het BB-huis? Het maakt mij niet zoveel uit wat ze doet of waar ze zit. Alvast bedankt![]()
De Vriendelijke Groeten van Dana
Kan je dat uileggen??quote:Op zondag 12 februari 2006 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
De linkjes staan in de post boven die van jou, dus die eend kan aan de siesta.![]()
Hihihihihihihi! :-)quote:Op zondag 12 februari 2006 19:17 schreef MandyD1985 het volgende:
wat een onzin lullen jullie over Roel zeg. Roel is gewoon een topper en een hele lieve jongen. Daarnaast is hij ook een lekker ding:D
Dat als je hier ----> Filmpje #2 <---- op klikt, dan kom je in een topic waar meer (zo niet alle) filmpjes staan.quote:
hmm jij voetl je blijkbaar door mijn verhaal aangesproken maar ik sprak meer in het algemeen, sowieso zegt het meer over de personen zelf die zonodig (extreem) negatief willen posten op een forum over iets wat ze totaal niet leuk vindenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
In tegendeel jongeman het zijn juist zeer welbespraakte 40ers die graag verschoond willen blijven van al dat macho gebabbel en zeker niet geconfronteerd willen worden met overtollige talgproducerende roelwannabees.
Btw...je overgang van hij naar mij doet vermoeden tot welke groep jij behoort.![]()
Wat zijn jullie allemaal liefquote:Op zondag 12 februari 2006 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat als je hier ----> Filmpje #2 <---- op klikt, dan kom je in een topic waar meer (zo niet alle) filmpjes staan.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:27 schreef Briejtjuh het volgende:
zitten leuke filmpjes tussen. danku
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:27 schreef Danaa het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal liefalles uitleggen..
![]()
Schreeuw jij nooit tegen de TV als iemand iets doms doet: 'Jezus, wat ben jij een mongool!' ?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:26 schreef Suikeroom het volgende:
als je een programma volgt zitten er altijd mensen tussen die je minder leuk vindt maar waar komt die behoefte dan vandaan om zo iemand anoniem op een forum af te kraken![]()
Dat doen ze maar lekker op een of ander EO forum.quote:mijn punt was gewoon dat je wat meer de nuance op kan zoeken![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Schreeuw jij nooit tegen de TV als iemand iets doms doet: 'Jezus, wat ben jij een mongool!' ?
[..]
Dat doen ze maar lekker op een of ander EO forum.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:34 schreef APK het volgende:
En rot eens op met dat domme gezwaai en gezoen, daar is SC voor.
Als je tot de groep 40ers hoort en dan zulke postings doet,quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Je kan best je mening geven over mensen, maar op wat voor manier sommige mensen dat doen...dan spoor je niet maar goed iedereen is anders hequote:Op zondag 12 februari 2006 19:41 schreef WV320 het volgende:
[..]
Als je tot de groep 40ers hoort en dan zulke postings doet,
zit er iets niet goed in de boven kamer.
Dat je bepaalde personen niet mag kan ik helemaal inkomen,
maar om personen die jouw niets hebben aangedaan (je hebt immers vrijwillig naar BB gekeken) op zo’n laagdunkende manier af te vallen is geen volwassen gedrag.
Eventueel weet ik nog wel een aankomend psycholoog![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:44 schreef APK het volgende:
Oh nee, na de kusjesbrigade worden we nu overvallen door een hele optocht met positivo's.![]()
Mensen die dag en nacht via tv te volgen zijn, die mag je bekritiseren.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:41 schreef WV320 het volgende:
[..]
Dat je bepaalde personen niet mag kan ik helemaal inkomen,
maar om personen die jouw niets hebben aangedaan (je hebt immers vrijwillig naar BB gekeken) op zo’n laagdunkende manier af te vallen is geen volwassen gedrag.
Eventueel weet ik nog wel een aankomend psycholoog![]()
ga fietsenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:34 schreef APK het volgende:
En rot eens op met dat domme gezwaai en gezoen, daar is SC voor.
wie heeft gezegd dat ik positief benquote:Op zondag 12 februari 2006 19:44 schreef APK het volgende:
Oh nee, na de kusjesbrigade worden we nu overvallen door een hele optocht met positivo's.![]()
Natuurlijk kun je die mensen wel beoordelen... als je maar in je achterhoofd houdt, dat het niet real life isquote:Op zondag 12 februari 2006 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen die dag en nacht via tv te volgen zijn, die mag je bekritiseren.
Zij zijn namelijk vrijwillig in een glazen kastje gaan zitten.
Dat je nooit iemand kan beoordelen die in zo'n situatie zit, is punt 88.[/b]
Aangezien ze zelf ook weten dat ze op tv zijn, en nooit volledig zichzelf kunnen zijn.
Al was het maar dat je niet wijselijk weg kan lopen in verhitte situaties, in ieder geval niet verder dan de tuin.
Hou je bek danquote:Op zondag 12 februari 2006 19:51 schreef Suikeroom het volgende:
Ik wil niet overkomen als braaf hoor en ik heb zelf niks met de EO dus dat stereotype kan je links laten liggen, ik merk alleen op dat er op internet vaak op een overdreven en ongenuanceerde manier gehaat wordt.. ik weet ook wel dat de drempel wat lager is achter je computertje, en dat er een hoop sarcasme bijzit waar ik zelf ook niet vies van ben![]()
www.ru.nl/nsnquote:Op zondag 12 februari 2006 19:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk echt dat de EO jongeren, nergens op internet terecht kunnen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je die mensen wel beoordelen... als je maar in je achterhoofd houdt, dat het niet real life is
wel goed lezen hehquote:
reclame is een noodzakelijk kwaadquote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wel goed lezen heh![]()
bwahhhh ik word gek van die reclame op talpa![]()
Was misschien niet erg sarcastisch, maar wel ironisch, dat mag ookquote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wel goed lezen heh![]()
bwahhhh ik word gek van die reclame op talpa![]()
Dit is toch niet persoonlijk bedoeld mag ik hopen he ?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:41 schreef WV320 het volgende:
[..]
Niet mogen; niet mogen...hmm...tsjaa...het is meer dat ik dat sufgerukte machowannabeeeikeltje zo'n beetje "de" BNloser van het jaar vind. Voorts is het zo'n beetje de grootste lafaard die ik in alle afleveringen bij elkaar heb gezien en had ie lekker zijn rukknuistje stuk moeten slaan tegen die muur toen meneer zich weer eens overbodig opwondt om niets.quote:Dat je bepaalde personen niet mag kan ik helemaal inkomen,
En? Concluderend........heb ik hem nodig?quote:Eventueel weet ik nog wel een aankomend psycholoog![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:17 schreef Jappie het volgende:
<knip>
En? Concluderend........heb ik hem nodig?![]()
Maar is wel een gejatte cap van mijquote:Op zondag 12 februari 2006 20:59 schreef Annelies-G het volgende:
Filmpjes zijn gaaf !!!!!!!!!!!!!!!!! tenks PC
en dankzij een filmpje een Lach van Joss
PC je naam staat er gewoon bij hoor hehehehe
[afbeelding]
Het is niet erg drukquote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef Jappie het volgende:
Komt "tann" eik nog langs ? Dan kan ze ons leren hoe je gevulde sopropo maakt.
Sterker nog...ut is ronduit stil te noemen.quote:
http://users.bart.nl/~kamphuys/recepten/sopropo.htmlquote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef Jappie het volgende:
Komt "tann" eik nog langs ? Dan kan ze ons leren hoe je gevulde sopropo maakt.
K'heb hem niet gejat hoor, caps van het filmpje gemaakt, ik jat geen andermans capsquote:Op zondag 12 februari 2006 21:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar is wel een gejatte cap van mij![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb geen relatie met tann....ben zelfs niet een mogelijke vader van haar kind....ik zit hier slechts mijn post aantal wat op te krikken.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef Danaa het volgende:
uhhmm, 2meeltjes beetje contact via fok, een brief naar het huis van haar ouders ennn ja een beetje op bb-tanja.nl en joscelynsavanna.nl.. en jij?
Er zitten inderdaad verschillen inquote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
K'heb hem niet gejat hoor, caps van het filmpje gemaakt, ik jat geen andermans caps
Ut was niet tegen jou...LS beschuldigd daar die klepto manische eend.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
K'heb hem niet gejat hoor, caps van het filmpje gemaakt, ik jat geen andermans caps
Ik schrijf ook niet al te veel hoor hier, ik lees alles me en als ik niet ben geweest lees ik terug. Maar soms gewoon te schijterig om iets neer te zetten of om me ermee te bemoeienquote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie met tann....ben zelfs niet een mogelijke vader van haar kind....ik zit hier slechts mijn post aantal wat op te krikken.
Maar als ik jou goed begrijp kende of ken je Tann dus eigenlijk niet IRL ?
Die heeft hem ook niet gejat, staat standaard op zijn filmpjes dus komt met de caps meequote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ut was niet tegen jou...LS beschuldigd daar die klepto manische eend.![]()
In Real Livequote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik schrijf ook niet al te veel hoor hier, ik lees alles me en als ik niet ben geweest lees ik terug. Maar soms gewoon te schijterig om iets neer te zetten of om me ermee te bemoeienInderdaad je kan wel zeggen dat ik haar niet kende, ik heb vanaf het allereerste begin gekeken naar BB en na de bavalling een brief gestuurd en wat ik verder net allemaal zei. IRL?
Ja inderdaad,quote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
In Real Live
Maar goed...je bent dus eigenlijk door BB5 van tann's bestaan op de hoogte gekomen.....en daar heeft zij voor jou een dusdanige indruk achter gelaten dat je meer van haar wilde weten?![]()
Dat weet jij....dat weet ik....dat weet PC eend, maar maak dat LS maar eens wijs.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die heeft hem ook niet gejat, staat standaard op zijn filmpjes dus komt met de caps mee
Nogmaals...postaantallen opkrikken en verder mag ik van Wicked niet te veel in de reguliere SC posten....ik heb een iets te grote mond gehad snap je?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja inderdaad,
en wat brengt jou hier?
Jawel...zeker wel...ik vond er niet veel aan dit keer, maar goed je kunt niet elke keer boeiende persoonlijkheden in het huis verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef Danaa het volgende:
aha dus jij neust gewoon een beetje rond, heb je BB wel gevolgd?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat weet jij....dat weet ik....dat weet PC eend, maar maak dat LS maar eens wijs.
Ze zijn veel te voorzichtig geweest met het uitkiezen van de bewoners.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jawel...zeker wel...ik vond er niet veel aan dit keer, maar goed je kunt niet elke keer boeiende persoonlijkheden in het huis verwachten natuurlijk.
Daarom ben ik ook hierquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jawel...zeker wel...ik vond er niet veel aan dit keer, maar goed je kunt niet elke keer boeiende persoonlijkheden in het huis verwachten natuurlijk.
Achja ik vond het deze keer zeker wel boeiend maar dat is ieder voor zich. Ik ga er nu vandoor, mijn laptop is mijn leeg ik ga lekker naar mun bedje toe... toedels! Doeeggquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmmm tja...ik weet niet...kwa karakter was ze zeker een intressante kandidaat...maar het oog en het oorquote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn veel te voorzichtig geweest met het uitkiezen van de bewoners.
De meest interessante vond ik toch echt Linda, en die is er veel te snel uitgegaan.
Denk niet dat het aan het voorzichtig zijn heeft gelegen , van Roel hadden ze meer tegengas verwacht, Linda was lekker Lindaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn veel te voorzichtig geweest met het uitkiezen van de bewoners.
De meest interessante vond ik toch echt Linda, en die is er veel te snel uitgegaan.
Vond Rikkert griezeligquote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmmm tja...ik weet niet...kwa karakter was ze zeker een intressante kandidaat...maar het oog en het oorwil ook wat he.
BTW...ik had wel het idee dat er ook nog een hoop meer uit Rikkert had kunnen komen....dat was zeker geen domme jongen.
Jij ook niet. PCeend heeft die gewoon gejat en dan zijn naam eronder zetten. Als ik een cap van iemand anders gebruik, dan vermeld ik altijd netjes de naam, maar dat fatsoen heeft PCeend waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hat "karakter" tanja verneukte het concept en dat werd niet gewaardeerd door de kijkers. Tot aan haar exit was het de grote Tanja en haar baby show en daar zat buiten de redactie van BB eigenlijk geen BB addict op te wachten.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Denk niet dat het aan het voorzichtig zijn heeft gelegen , van Roel hadden ze meer tegengas verwacht, Linda was lekker LindaBewoners waren te bang hun mond open te doen want stel voor dat je werd genomineerd, de enige die wel der mond open durfde trekken is Tanja maar dat werd weer niet gewardeerd door sommige kijkers en vooral niet door de bewoners.
Oe....die quote ik ff voor het nageslachtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij ook niet. PCeend heeft die gewoon gejat en dan zijn naam eronder zetten. Als ik een cap van iemand anders gebruik, dan vermeld ik altijd netjes de naam, maar dat fatsoen heeft PCeend waarschijnlijk niet.![]()
Ik bedoel er was er 1 die mij (en het forum, maar dan anders) wel kon boeienquote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah.......het is dus toch waar dat de dader altijd terugkeert op de plaats delict.![]()
En ik bedoel dat je geen filmpjes meer mag maken waar je ongevraagd en zonder bronvermelding caps van LS in verwerkt.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel er was er 1 die mij (en het forum, maar dan anders) wel kon boeien
Van wie heb ik dat gejat danquote:Op zondag 12 februari 2006 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij ook niet. PCeend heeft die gewoon gejat en dan zijn naam eronder zetten. Als ik een cap van iemand anders gebruik, dan vermeld ik altijd netjes de naam, maar dat fatsoen heeft PCeend waarschijnlijk niet.![]()
Ik zal het nooit meer doenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
En ik bedoel dat je geen filmpjes meer mag maken waar je ongevraagd en zonder bronvermelding caps van LS in verwerkt.![]()
Ben ik het niet helemaal mee eens. Dat hebben de bewoners zichzelf aangepraat. Ze waren te bang om tegen haar in opstand te komen, omdat ze dachten dat alles om Tanja draaide. Ik vind niet dat je dat Tanja kan aanrekeken.Tanja zelf wilde als normale volwaardige bewoonster meedoen.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hat "karakter" tanja verneukte het concept en dat werd niet gewaardeerd door de kijkers. Tot aan haar exit was het de grote Tanja en haar baby show en daar zat buiten de redactie van BB eigenlijk geen BB addict op te wachten.![]()
Van die lachende Joscelyn was maar één cap, en die heb ik toendertijd genomen. Ik ga mijn naam toch ook niet onder jouw filmpjes zetten?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van wie heb ik dat gejat dan
Van Talpa
Het logo staat toch in beeld![]()
Ik heb het over de BB-addiicts LS...die zaten niet in het huis, maar keken de streams...en uiteraard weet ik dat Tanja daar niet verantwoordelijk voor was. Echter...wat Tanja zelf wilde kon niet...ze was geen gewone bewoonster en dus was het kansloos om dat proberen te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Dat hebben de bewoners zichzelf aangepraat. Ze waren te bang om tegen haar in opstand te komen, omdat ze dachten dat alles om Tanja draaide. Ik vind niet dat je dat Tanja kan aanrekeken.Tanja zelf wilde als normale volwaardige bewoonster meedoen.
Ik weet zeker dat er minstens van 2 zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van die lachende Joscelyn was maar één cap, en die heb ik toendertijd genomen. Ik ga mijn naam toch ook niet onder jouw filmpjes zetten?
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van die lachende Joscelyn was maar één cap, en die heb ik toendertijd genomen. Ik ga mijn naam toch ook niet onder jouw filmpjes zetten?
Ik vind het logo al storend genoeg. Het maakt mij ook niet uit om mijn caps te gebruiken. Maar niet om dan je eigen naam eronder te zettenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Tip: [afbeelding]...voortaan gewoon je eigen usernaam pontificaal dwars over je caps zetten....dat zal hem leren die stelende eend.![]()
Ben het helemaal met je eens...al die logos en namen maken het plaatje er niet mooier op, maar wat moet je anders zolang er figuren zoals Pc Eend rondlopen op dit forum?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind het logo al storend genoeg. Het maakt mij ook niet uit om mijn caps te gebruiken. Maar niet om dan je eigen naam eronder te zetten
Ze komen hier vandaanquote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er minstens van 2 zijn![]()
ooooooooooooooo wat heb ik weer gedaanquote:Op zondag 12 februari 2006 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind het logo al storend genoeg. Het maakt mij ook niet uit om mijn caps te gebruiken. Maar niet om dan je eigen naam eronder te zetten
Jij reageert op een post van pc eend waar hij stelt dat er minimaal 2 zijn...dan mag je toch verwachten dat je zelf weet welke we bedoelen?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Die van LS wel hoor, welke bedoelen jullie dan?
Ik heb het hier overquote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Die van LS wel hoor, welke bedoelen jullie dan?
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:59 schreef Annelies-G het volgende:
Filmpjes zijn gaaf !!!!!!!!!!!!!!!!! tenks PC
en dankzij een filmpje een Lach van Joss
PC je naam staat er gewoon bij hoor hehehehe
[afbeelding]
Niets, je hebt alle PCeend door de mand laten vallen, dat hij loopt te pronken met cap's van anderen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ooooooooooooooo wat heb ik weer gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
nehneh nehnehnehnehquote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die cap heb ik toch niet gemaaktquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij reageert op een post van pc eend waar hij stelt dat er minimaal 2 zijn...dan mag je toch verwachten dat je zelf weet welke we bedoelen?
Mijn filmpje gepromoot, in een ultra korte trailerquote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Precies......en dat is nu juist het punt.......dat je het gore lef hebt om je naam onder een cap te zetten die ja A zelf niet gemaakt hebt en B ook zelf geen eens gepost hebt.quote:
*tranen in mijn ogen...LOL...echt waarquote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef cuall het volgende:
Wat een gezeur eigenlijk, ik vind de filmpjes van PC eend echt het einde
![]()
![]()
Als ik een fake maak, dan zet ik er ook niet bij wie de originele foto heeft gemaakt, dus ik hou erover op.
Oke ik leg het nog een keer uit !!! heb filmpje gezien en daar kwam Joss dus in voor, heb filmpje op pauze gezet en er een cap van gemaakt, dat het toevallig op hetzelfde moment als LS is is gewoon toeval, die fimpjes zijn van PCeend de caps van mij.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niets, je hebt alle PCeend door de mand laten vallen, dat hij loopt te pronken met cap's van anderen.Annelies, is je kater weg?
![]()
Zijn ook hele leuke Filmpjes PC , vooral die van het hoerenfeest hehehehehehe , wel ff weer lekker om terug te zienquote:Op zondag 12 februari 2006 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn filmpje gepromoot, in een ultra korte trailer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |