Wij zitten wel een beetje op hetzelfde level vanavond geloof ikquote:Op zondag 12 februari 2006 01:01 schreef MandyD1985 het volgende:
joa vasteloavend is zeer veul sjpass maken hahaha;)
Die is lachen!! Iemand gisteren toevallig ook naar praatjesmakers gekeken? Over de koekkoeksklok?quote:
?????quote:Op zondag 12 februari 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij zitten wel een beetje op hetzelfde level vanavond geloof ik![]()
ja ikke heb praatjesmakers gekeken, ik kijk het altijd als ik kan. ja met die klok...ik vond het helemaal geweldig...ciong koekkoek hhahahahaquote:Op zondag 12 februari 2006 01:03 schreef tann het volgende:
[..]
Die is lachen!! Iemand gisteren toevallig ook naar praatjesmakers gekeken? Over de koekkoeksklok?![]()
Waar is Peter PBan eigenlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 01:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zou mooi zijn als we vrijdag deel 28 hebben, als Tanja 28 wordt
IKKe, dat kind was echt zooo grappig ik lach in een deuk.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:03 schreef tann het volgende:
[..]
Die is lachen!! Iemand gisteren toevallig ook naar praatjesmakers gekeken? Over de koekkoeksklok?![]()
ja was echt geweldig.....ik heb ook dubbel gelegen...maar kinderen zijn zoo geweldig...zo spontaan..quote:Op zondag 12 februari 2006 01:05 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
IKKe, dat kind was echt zooo grappig ik lach in een deuk.![]()
ciong koekkoek 1, coing koekkoek 2quote:Op zondag 12 februari 2006 01:04 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ja ikke heb praatjesmakers gekeken, ik kijk het altijd als ik kan. ja met die klok...ik vond het helemaal geweldig...ciong koekkoek hhahahaha
Die is naar vuurzee aan het kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar is Peter PBan eigenlijk
Of is dat een domme vraag
ciong koekkoek 3, ciong koekkoek 4...........ciong koekkoek 12...quote:
dat we op hetzelfde level zaten?, weet je het zeker?quote:
ciong koekkoek 1, ciong koekkoek 2 hahaha geweldigquote:Op zondag 12 februari 2006 01:08 schreef Briejtjuh het volgende:
en hoe doettie als het 12 uur is ?
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
nog 2 nachtjes wachten dus.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:36 schreef shmoopy het volgende:
Peter6000 gaat even heeeel diep ademhalen en tot 7 dagen tellen, uit HBB dus.
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
De P staat voor paraquote:Op zondag 12 februari 2006 01:08 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
en geen goede ervaring met pc eend?
ik weet niet of ik daar wel zin in hebquote:Op zondag 12 februari 2006 01:08 schreef tann het volgende:
[..]
dat worden dus leuke gesprekken tot vroeg in de morgen![]()
Er is nog hoop, PC eendquote:Op zondag 12 februari 2006 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
dat we op hetzelfde level zaten?, weet je het zeker?![]()
Heb jij hem zeker weer aangesmeert?quote:
ja hoe hij zei..dan doen we het toch gewoon ff opnieuwquote:Op zondag 12 februari 2006 01:09 schreef Briejtjuh het volgende:
ik moest al lachen toen dat kind di trap op en af gingen rennen helemaal geweldig. :p
wedden dat hij ook vuurzee aan het kijken isquote:Op zondag 12 februari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
nee hoor die leest mee vertelde hij op mijn site en volgt trouw mijn recepten![]()
Aan het eind van een topic een meid aan het begin van het topic een meid.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Wat dacht je Bluezz, ik doe hem nog ff in de herhaling
![]()
Ik begreep van Peter, anders dat hij alleen maar magnetron maaltijden eet hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
nee hoor die leest mee vertelde hij op mijn site en volgt trouw mijn recepten![]()
jaa helemaal geweldig. ik hou van praatjesmakers. jammer dat me nichtje zo verlegen is anders had ik dr ook opgegeven.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ja hoe hij zei..dan doen we het toch gewoon ff opnieuw![]()
en ik zal het even laten zien aan het publiek...zo dot de koekkoekkloks hahaha![]()
Die cuall het is gewoon ook zit peter een beetje weg te werken het is gewoon echt gewoon een een eenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij hem zeker weer aangesmeert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet vanwege de ban van Peter btw
Some memories are best forgotten
Room 23
ja ik vind het ook geweldig om naar te kijken. Helemaal top!!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef Briejtjuh het volgende:
[..]
jaa helemaal geweldig. ik hou van praatjesmakers. jammer dat me nichtje zo verlegen is anders had ik dr ook opgegeven.![]()
even eenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
ghi ja mooi stukje was datquote:Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ja hoe hij zei..dan doen we het toch gewoon ff opnieuw![]()
en ik zal het even laten zien aan het publiek...zo dot de koekkoekkloks hahaha![]()
Je hebt gelijk hoor, niet iedereen leest de laatste postquote:Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan het eind van een topic een meid aan het begin van het topic een meid.
Of zo
wie weet joss ook ooit bij praatjesmakers hahahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |