Ik ben uitgeweest...quote:Op zondag 12 februari 2006 04:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Goh, wat leuk, wat heb je gedaan?
quote:Op zondag 12 februari 2006 04:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nog een lekker jointje gerookt?
Ben jij wel eens nuchter?quote:Op zondag 12 februari 2006 04:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Een hele dikke orange bud...
![]()
quote:
Hahaha lekker gedronken! Nou tv kijkse dan maar hehquote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Lies gaat ff bankhangen, 4400 kijken
gisteren heftig feesie gehad en nu heb ik timmermannetjes in mijn koppie zitten ( weet nu weer waarom ik nooit doorzet met alcohol )
Most ook nait zoveul zoepn mien wicht, is nait goud veur die.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Lies gaat ff bankhangen, 4400 kijken
gisteren heftig feesie gehad en nu heb ik timmermannetjes in mijn koppie zitten ( weet nu weer waarom ik nooit doorzet met alcohol )
wait ik, duk aans ook nait , guster hek mie ain keer laotn goan, duk nait weerquote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Most ook nait zoveul zoepn mien wicht, is nait goud veur die.
Beetje TE dana, doe ik niet snel maar was beregezellig en heb me een keer laten gaan, moet nu de prijs betalen hahahahahaquote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hahaha lekker gedronken! Nou tv kijkse dan maar heh
Hahaha nou je hebt het erg gezeliig gehad en daar gaat het omquote:Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Beetje TE dana, doe ik niet snel maar was beregezellig en heb me een keer laten gaan, moet nu de prijs betalen hahahahaha
** Drank ! is eerder op dan je lief is ** Onee, ** Drank, maakt meer kapot dan je lief is **
Hij dreigde toch niet zijn broers te sturen, hè?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Roel was net op de radio, hij had het ook over mensen die zo negatief deden over hem op internet, en die wou die wellis in het echt ontmoeten want dat zijn allemaal doetjes die alleen de man zijn achter de computer maar in het echt slijmen ze en durven ze niks.
Fuckerdefuck...snel persoonsgegevens uit profiel wist....quote:Op zondag 12 februari 2006 15:36 schreef APK het volgende:
[..]
Hij dreigde toch niet zijn broers te sturen, hè?
In tegendeel jongeman het zijn juist zeer welbespraakte 40ers die graag verschoond willen blijven van al dat macho gebabbel en zeker niet geconfronteerd willen worden met overtollige talgproducerende roelwannabees.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:34 schreef Suikeroom het volgende:
wat mij betreft zijn dat mensen zonder sociaal leven die gefrustreerd op hun zolderkamer hun puistjes zitten uit te knijpen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
In tegendeel jongeman het zijn juist zeer welbespraakte 40ers die graag verschoond willen blijven van al dat macho gebabbel en zeker niet geconfronteerd willen worden met overtollige talgproducerende roelwannabees.
Btw...je overgang van hij naar mij doet vermoeden tot welke groep jij behoort.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:23 schreef PC eend het volgende:
Roel is gewoon jaloers omdat hij geen eigen topic meer heeft hier![]()
Of zit ik nu soms in het Roel topic![]()
En als hij het hier gelezen zou hebben, waarom reageert hij dan niet? Er zijn heel wat ex-bewoners die wel meelezen, maar niet durven reageren. Alleen Tanja (en voorheen Menno) hebben maar gereageerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai PC
Roel durft niet alleen, die heeft zijn matties nodig![]()
Er is er maar 1 die dat durft (eendagsvliegen uitgesloten)....quote:Op zondag 12 februari 2006 17:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai PC
Roel durft niet alleen, die heeft zijn matties nodig![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die dat durft (eendagsvliegen uitgesloten)....
En nog iedereen stil kreeg ook![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als hij het hier gelezen zou hebben, waarom reageert hij dan niet? Er zijn heel wat ex-bewoners die wel meelezen, maar niet durven reageren. Alleen Tanja (en voorheen Menno) hebben maar gereageerd.
Dus bij deze:
Roel je hebt op de radio een grote bek, maar in het echt een klein hartje pikkie.
[afbeelding]
![]()
ooooooooooooooooo heeft ze ballen ????? ojeequote:
Lekker Simpel moet zijn stropdas effe strikken.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:16 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
Heeeeeeeeeeeej en wie hebben we daar ???
Basketballenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ooooooooooooooooo heeft ze ballen ????? ojee
erg leuk om dit weer even terug te zienquote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Basketballen
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Tan_en_Joost_basketballen.wmv
toen was het nog koek en ei tussen tan en jostiquote:Op zondag 12 februari 2006 18:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
erg leuk om dit weer even terug te zienStaan er nog meer van dat soort filmpjes op die site?
De rest is allemaal al langsgeweest, staat nog wel veel op mijn HD..... als je een verzoekje hebt en ik heb het toevallig.......quote:Op zondag 12 februari 2006 18:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
erg leuk om dit weer even terug te zienStaan er nog meer van dat soort filmpjes op die site?
Ik zou wel graag meer willen zien, heb je dat voor mijquote:Op zondag 12 februari 2006 18:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
De rest is allemaal al langsgeweest, staat nog wel veel op mijn HD..... als je een verzoekje hebt en ik heb het toevallig.......
Oh leuk PC, die had ik nog niet gezienquote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Basketballen
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Tan_en_Joost_basketballen.wmv
Euhm iets specifieker misschienquote:Op zondag 12 februari 2006 18:53 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik zou wel graag meer willen zien, heb je dat voor mijis dit een verzoekje?
Hier staan veel linkjes naar héle leuke filmpjesquote:Op zondag 12 februari 2006 18:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
Goedenavond PC Eend,quote:
De linkjes staan in de post boven die van jou, dus die eend kan aan de siesta.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:58 schreef Danaa het volgende:
[..]
Goedenavond PC Eend,
Ik ben Dana en ik heb een verzoekje. Heb jij voor mij één of meerdere filmpjes van Tanja in het BB-huis? Het maakt mij niet zoveel uit wat ze doet of waar ze zit. Alvast bedankt![]()
De Vriendelijke Groeten van Dana
Kan je dat uileggen??quote:Op zondag 12 februari 2006 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
De linkjes staan in de post boven die van jou, dus die eend kan aan de siesta.![]()
Hihihihihihihi! :-)quote:Op zondag 12 februari 2006 19:17 schreef MandyD1985 het volgende:
wat een onzin lullen jullie over Roel zeg. Roel is gewoon een topper en een hele lieve jongen. Daarnaast is hij ook een lekker ding:D
Dat als je hier ----> Filmpje #2 <---- op klikt, dan kom je in een topic waar meer (zo niet alle) filmpjes staan.quote:
hmm jij voetl je blijkbaar door mijn verhaal aangesproken maar ik sprak meer in het algemeen, sowieso zegt het meer over de personen zelf die zonodig (extreem) negatief willen posten op een forum over iets wat ze totaal niet leuk vindenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
In tegendeel jongeman het zijn juist zeer welbespraakte 40ers die graag verschoond willen blijven van al dat macho gebabbel en zeker niet geconfronteerd willen worden met overtollige talgproducerende roelwannabees.
Btw...je overgang van hij naar mij doet vermoeden tot welke groep jij behoort.![]()
Wat zijn jullie allemaal liefquote:Op zondag 12 februari 2006 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat als je hier ----> Filmpje #2 <---- op klikt, dan kom je in een topic waar meer (zo niet alle) filmpjes staan.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:27 schreef Briejtjuh het volgende:
zitten leuke filmpjes tussen. danku
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:27 schreef Danaa het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal liefalles uitleggen..
![]()
Schreeuw jij nooit tegen de TV als iemand iets doms doet: 'Jezus, wat ben jij een mongool!' ?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:26 schreef Suikeroom het volgende:
als je een programma volgt zitten er altijd mensen tussen die je minder leuk vindt maar waar komt die behoefte dan vandaan om zo iemand anoniem op een forum af te kraken![]()
Dat doen ze maar lekker op een of ander EO forum.quote:mijn punt was gewoon dat je wat meer de nuance op kan zoeken![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Schreeuw jij nooit tegen de TV als iemand iets doms doet: 'Jezus, wat ben jij een mongool!' ?
[..]
Dat doen ze maar lekker op een of ander EO forum.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:34 schreef APK het volgende:
En rot eens op met dat domme gezwaai en gezoen, daar is SC voor.
Als je tot de groep 40ers hoort en dan zulke postings doet,quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Je kan best je mening geven over mensen, maar op wat voor manier sommige mensen dat doen...dan spoor je niet maar goed iedereen is anders hequote:Op zondag 12 februari 2006 19:41 schreef WV320 het volgende:
[..]
Als je tot de groep 40ers hoort en dan zulke postings doet,
zit er iets niet goed in de boven kamer.
Dat je bepaalde personen niet mag kan ik helemaal inkomen,
maar om personen die jouw niets hebben aangedaan (je hebt immers vrijwillig naar BB gekeken) op zo’n laagdunkende manier af te vallen is geen volwassen gedrag.
Eventueel weet ik nog wel een aankomend psycholoog![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:44 schreef APK het volgende:
Oh nee, na de kusjesbrigade worden we nu overvallen door een hele optocht met positivo's.![]()
Mensen die dag en nacht via tv te volgen zijn, die mag je bekritiseren.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:41 schreef WV320 het volgende:
[..]
Als je tot de groep 40ers hoort en dan zulke postings doet,
zit er iets niet goed in de boven kamer.
Dat je bepaalde personen niet mag kan ik helemaal inkomen,
maar om personen die jouw niets hebben aangedaan (je hebt immers vrijwillig naar BB gekeken) op zo’n laagdunkende manier af te vallen is geen volwassen gedrag.
Eventueel weet ik nog wel een aankomend psycholoog![]()
ga fietsenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:34 schreef APK het volgende:
En rot eens op met dat domme gezwaai en gezoen, daar is SC voor.
wie heeft gezegd dat ik positief benquote:Op zondag 12 februari 2006 19:44 schreef APK het volgende:
Oh nee, na de kusjesbrigade worden we nu overvallen door een hele optocht met positivo's.![]()
Natuurlijk kun je die mensen wel beoordelen... als je maar in je achterhoofd houdt, dat het niet real life isquote:Op zondag 12 februari 2006 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen die dag en nacht via tv te volgen zijn, die mag je bekritiseren.
Zij zijn namelijk vrijwillig in een glazen kastje gaan zitten.
Dat je nooit iemand kan beoordelen die in zo'n situatie zit, is punt 88.[/b]
Aangezien ze zelf ook weten dat ze op tv zijn, en nooit volledig zichzelf kunnen zijn.
Al was het maar dat je niet wijselijk weg kan lopen in verhitte situaties, in ieder geval niet verder dan de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |