Feli Tann.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:26 schreef tann het volgende:
[..]
na dat valt me nog weer mee van je, dank je![]()
![]()
Hmmmmmmmmmm dan begint dat verstand zeker op mijn 41quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Dynabite het volgende:
Feli Tann.
Verstand komt met de jaren, dus nog even geduld!![]()
MANU !!!! niet vloeken ....PVD is hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak![]()
![]()
lees dan gvd ook de mail
![]()
maar voor de rest![]()
![]()
![]()
kwas jullie al kwijt.......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak![]()
![]()
lees dan gvd ook de mail
![]()
maar voor de rest![]()
![]()
![]()
je hebt het over jezelf neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Dynabite het volgende:
Feli Tann.
Het wordt dus alleen maar ergerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Dynabite het volgende:
Feli Tann.
Kweet niet (tanja-mode)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:34 schreef tann het volgende:
[..]
je hebt het over jezelf neem ik aan?![]()
Ik heb nog steeds niets binnen. Heb je wel _ gedaan tussen de letter en mijn naam? Veel doen een -quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak![]()
![]()
lees dan gvd ook de mail
![]()
maar voor de rest![]()
![]()
![]()
Coos is dit ook je favoriete topic geworden?quote:
gewoon op reply gedrukt na jouw mail dus mail adres moet goed zijn of hotmail moet weer klote gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets binnen. Heb je wel _ gedaan tussen de letter en mijn naam? Veel doen een -
vergeet je de mijne niet hihihiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga ff de kaartjes uit vorig topic erbij zetten
Het word steeds gezelligerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:38 schreef Day het volgende:
HIEP PIEP PIEP PIEP PIEP HOEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!![]()
dat zijn allemaal smiliesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:40 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
vergeet je de mijne niet hihihi
heb je die pet nou al weer voor je ogen hangen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:40 schreef murp het volgende:
ssssssttt maar doet die kleine volgend jaar mee aan bb6? ahum..![]()
hhaha nee hoor is de website ;-) heb hem je nog laten zien hahahaquote:
gammaaaaaaaaa die heb ik er dus ook bij gezetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:45 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
hhaha nee hoor is de website ;-) heb hem je nog laten zien hahaha
thnxxxquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:38 schreef Day het volgende:
HIEP PIEP PIEP PIEP PIEP HOEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!![]()
Danielle, zullen Marja en Nico nog een kaartje hier neer zetten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:45 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
psssssssst ik denk dat dat niet mag van de arboinspectie,slimpiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:40 schreef murp het volgende:
ssssssttt maar doet die kleine volgend jaar mee aan bb6? ahum..![]()
die was leuk, dank je!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:45 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
dank je, tkomt goed! trustequote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef Annelies-G het volgende:
Ga naar bed, morgen zware emotionele dag![]()
Tanja ! geniet van je verjaardag meis, 28 was voor mij een ommekeer in mijn leven ( ten goede ) hoop dat het komend jaar heel goed voor je zal zijn , veel plezier morgen![]()
Trusten fokkers ( niemand uitgezonderd )![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef Annelies-G het volgende:
Tanja ! geniet van je verjaardag meis, 28 was voor mij een ommekeer in mijn leven ( ten goede ) hoop dat het komend jaar heel goed voor je zal zijn , veel plezier morgen![]()
Trusten fokkers ( niemand uitgezonderd )![]()
![]()
hahah weet niet zullen we ze ff een cybergroetje doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Danielle, zullen Marja en Nico nog een kaartje hier neer zetten?![]()
![]()
WTF zijn marja en nico?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:08 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
hahah weet niet zullen we ze ff een cybergroetje doen
Marja en Nico
![]()
![]()
Sterkte meid.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef Annelies-G het volgende:
Soms zit er een kleine vertraging in, heb ik ook weleens gehad, ligt er ook aan welke provider je gebruikt voor je emailquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Manu: Verzonden: donderdag 16 februari 2006 22:27:04
En komt nu pas binnen
dank je,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
Nog maar even een verjaardagskusje hier komt doen, zonder tekeningen en ander knutselwerk.
Gewoon een welgemeende
Maak er een fijne dag van!
kut hotmailquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Manu: Verzonden: donderdag 16 februari 2006 22:27:04
En komt nu pas binnen
twil ook wel es helpen om je ff aftemelden......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soms zit er een kleine vertraging in, heb ik ook weleens gehad, ligt er ook aan welke provider je gebruikt voor je email
Use Gmail instead, veel beterquote:
Soms wel ja, al gebruik ik zelf liever Gmail, (dat is van Google) werkt iets prettigerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:29 schreef tann het volgende:
[..]
twil ook wel es helpen om je ff aftemelden......
Is dat je eigen kloon?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
ohooow, SUIKEROOM is in aantocht.....BEZW
Tijd dus voor mij om mijn schoonheidsslaapje te doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
ohooow, SUIKEROOM is in aantocht.....BEZW
[Bluezz modus] maar golfer wat doe je nou [/Bluezz modus]quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijd dus voor mij om mijn schoonheidsslaapje te doen.
komende dagen nauwelijks online, dus veel plezier verder
We seksen weer verder over een paar dagen, Tanja.![]()
![]()
Ik doe het met toestemming van haar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:37 schreef Manu82 het volgende:
[Bluezz modus] maar golfer wat doe je nou [/Bluezz modus]
Coos heeft het druk i.v.m. de 'Women only party' van zaterdag,quote:
Ik geloof dat ik wel weer kan gaan.......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe het met toestemming van haar.![]()
Tann en ik hebben nou eenmaal die SM-relatie.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:29 schreef tann het volgende:
[..]
twil ook wel es helpen om je ff aftemelden......
Pfffff ik schrok al Coosquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Coos heeft het druk i.v.m. de 'Women only party' van zaterdag,![]()
ok.... groetjes aan bluezzquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijd dus voor mij om mijn schoonheidsslaapje te doen.
komende dagen nauwelijks online, dus veel plezier verder
We seksen weer verder over een paar dagen, Tanja.![]()
![]()
als ik nog meer zou opletten heb ik echt nergens geen tijd meer voorquote:
die shurry tochquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:50 schreef tann het volgende:
[..]
is alweer pleite...durfde hier niet meer te komen.....![]()
hm, kweet niet, parasiet wel, hoezo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Hey Tann heb je Shurendy wel eens schurriemurrie genoemd?
weet ik veelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef tann het volgende:
[..]
hm, kweet niet, parasiet wel, hoezo?
waarom vroeg je dat van dat shorriemorrie..??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet ik veel
Krijg je eigenlijk veel bezoek vandaag?
beter laat dan nooit zeg ik dan maar, en de uitkomst was zoals bedoeldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb alle 3 je mailtjes binnen manu, hahaha Lekker op tijd he?
weet ik niet, leek me nogal een voor de hand liggende bijnaamquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:58 schreef tann het volgende:
[..]
waarom vroeg je dat van dat shorriemorrie..??
khoop dat et roze isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:57 schreef APK het volgende:
Tan, heb je de nagellak van Peter al ontvangen of ga je morgenochtend trillend van spanning voor de brievenbus zitten wachten?
en vergeet de tekeningen niet he, hebben ze vandaag de hele dag op geoefend en er zijn er zelfs een aantal die binnen de randjes zijn geblevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |