Soms wel ja, al gebruik ik zelf liever Gmail, (dat is van Google) werkt iets prettigerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:29 schreef tann het volgende:
[..]
twil ook wel es helpen om je ff aftemelden......
Is dat je eigen kloon?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
ohooow, SUIKEROOM is in aantocht.....BEZW
Tijd dus voor mij om mijn schoonheidsslaapje te doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
ohooow, SUIKEROOM is in aantocht.....BEZW
[Bluezz modus] maar golfer wat doe je nou [/Bluezz modus]quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijd dus voor mij om mijn schoonheidsslaapje te doen.
komende dagen nauwelijks online, dus veel plezier verder
We seksen weer verder over een paar dagen, Tanja.![]()
![]()
Ik doe het met toestemming van haar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:37 schreef Manu82 het volgende:
[Bluezz modus] maar golfer wat doe je nou [/Bluezz modus]
Coos heeft het druk i.v.m. de 'Women only party' van zaterdag,quote:
Ik geloof dat ik wel weer kan gaan.......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe het met toestemming van haar.![]()
Tann en ik hebben nou eenmaal die SM-relatie.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:29 schreef tann het volgende:
[..]
twil ook wel es helpen om je ff aftemelden......
Pfffff ik schrok al Coosquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Coos heeft het druk i.v.m. de 'Women only party' van zaterdag,![]()
ok.... groetjes aan bluezzquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijd dus voor mij om mijn schoonheidsslaapje te doen.
komende dagen nauwelijks online, dus veel plezier verder
We seksen weer verder over een paar dagen, Tanja.![]()
![]()
als ik nog meer zou opletten heb ik echt nergens geen tijd meer voorquote:
die shurry tochquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:50 schreef tann het volgende:
[..]
is alweer pleite...durfde hier niet meer te komen.....![]()
hm, kweet niet, parasiet wel, hoezo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Hey Tann heb je Shurendy wel eens schurriemurrie genoemd?
weet ik veelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef tann het volgende:
[..]
hm, kweet niet, parasiet wel, hoezo?
waarom vroeg je dat van dat shorriemorrie..??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet ik veel
Krijg je eigenlijk veel bezoek vandaag?
beter laat dan nooit zeg ik dan maar, en de uitkomst was zoals bedoeldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb alle 3 je mailtjes binnen manu, hahaha Lekker op tijd he?
weet ik niet, leek me nogal een voor de hand liggende bijnaamquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:58 schreef tann het volgende:
[..]
waarom vroeg je dat van dat shorriemorrie..??
khoop dat et roze isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:57 schreef APK het volgende:
Tan, heb je de nagellak van Peter al ontvangen of ga je morgenochtend trillend van spanning voor de brievenbus zitten wachten?
en vergeet de tekeningen niet he, hebben ze vandaag de hele dag op geoefend en er zijn er zelfs een aantal die binnen de randjes zijn geblevenquote:
Ik hoop op rood!quote:
Hùh, heb ik iets gemist??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:57 schreef APK het volgende:
Tan, heb je de nagellak van Peter al ontvangen of ga je morgenochtend trillend van spanning voor de brievenbus zitten wachten?
Mss durft ie niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Peter is er na 12 uur niet eens ff geweest om Tanja te feliciteren
schorrimorri zou nogal te zacht uitgedrukt zijn, kweet niet of er een naam is voor iemand die een zwangere keihard in de stront laat zakken, een baby allerlei ziektes en allergieen toewenst en hoopt dat het mis gaat,het niet wil erkennen, beweert de verwekker niet te zijn, geen contact zoekt,maar als de baby bekend wordt in 1x overal roepen de vader te zijn en keiharde leugens de wereld in te brengen en het opeens wel wil erkennen......ach...ik hou het op parasiet, wat jij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet ik niet, leek me nogal een voor de hand liggende bijnaam![]()
quote:
ja hoor, vond het zo straks wel ff leuk, als ik wakker wordt ga ik verder...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop op rood!![]()
Jezus, wat een gelul.![]()
Heb je nog wel een beetje plezier op je verjaardag?
Jezus, hebbie hem weer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, wat een gelul.![]()
Heb je nog wel een beetje plezier op je verjaardag?
Niet druk over maken nu, je bent jarigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:04 schreef tann het volgende:
[..]
schorrimorri zou nogal te zacht uitgedrukt zijn, kweet niet of er een naam is voor iemand die een zwangere keihard in de stront laat zakken, een baby allerlei ziektes en allergieen toewenst en hoopt dat het mis gaat,het niet wil erkennen, beweert de verwekker niet te zijn, geen contact zoekt,maar als de baby bekend wordt in 1x overal roepen de vader te zijn en keiharde leugens de wereld in te brengen en het opeens wel wil erkennen......ach...ik hou het op parasiet, wat jij?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]Peter heeft met nagellak een tekening gemaakt voor Tanja en is die nu aan het brengen
![]()
Ik wel hoor, maar ik heb dan ook wel een billboard voor mijn kopquote:
Wel duidelijk Tanja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:04 schreef tann het volgende:
[..]
schorrimorri zou nogal te zacht uitgedrukt zijn, kweet niet of er een naam is voor iemand die een zwangere keihard in de stront laat zakken, een baby allerlei ziektes en allergieen toewenst en hoopt dat het mis gaat,het niet wil erkennen, beweert de verwekker niet te zijn, geen contact zoekt,maar als de baby bekend wordt in 1x overal roepen de vader te zijn en keiharde leugens de wereld in te brengen en het opeens wel wil erkennen......ach...ik hou het op parasiet, wat jij?
Word het toch nog gezelligquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Jezus, hebbie hem weer.
Ben je weer aan het "spiegelen" APK??![]()
![]()
ik maak me ook niet druk, kdacht alleen dat je misschien iets beters had als parasietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet druk over maken nu, je bent jarig![]()
![]()
![]()
Die naam kwam gewoon in 1 keer bij me op toen ik hem Shurry noemde
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar ik heb dan ook wel een billboard voor mijn kop![]()
Ik wordtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:05 schreef tann het volgende:
[..]
ja hoor, vond het zo straks wel ff leuk, als ik wakker wordt ga ik verder...![]()
Nee relnicht. Ik ga vroeg naar bed.quote:
Coos, niet alles gaat over coke.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Jezus, hebbie hem weer.
Ben je weer aan het "spiegelen" APK??![]()
![]()
Whoeháháááááá........... dit ging over jou en niet over dope!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Coos, niet alles gaat over coke.
Veel plezier verder met jouw harddrugscarriere.
Jij weet wel hoe je een feest moet vergallen hequote:
Dat "spiegelen" heb ik nu net pas door.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Whoeháháááááá........... dit ging over jou en niet over dope!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |