Soms wel ja, al gebruik ik zelf liever Gmail, (dat is van Google) werkt iets prettigerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:29 schreef tann het volgende:
[..]
twil ook wel es helpen om je ff aftemelden......
Is dat je eigen kloon?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
ohooow, SUIKEROOM is in aantocht.....BEZW
Tijd dus voor mij om mijn schoonheidsslaapje te doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef tann het volgende:
ohooow, SUIKEROOM is in aantocht.....BEZW
[Bluezz modus] maar golfer wat doe je nou [/Bluezz modus]quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijd dus voor mij om mijn schoonheidsslaapje te doen.
komende dagen nauwelijks online, dus veel plezier verder
We seksen weer verder over een paar dagen, Tanja.![]()
![]()
Ik doe het met toestemming van haar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:37 schreef Manu82 het volgende:
[Bluezz modus] maar golfer wat doe je nou [/Bluezz modus]
Coos heeft het druk i.v.m. de 'Women only party' van zaterdag,quote:
Ik geloof dat ik wel weer kan gaan.......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe het met toestemming van haar.![]()
Tann en ik hebben nou eenmaal die SM-relatie.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:29 schreef tann het volgende:
[..]
twil ook wel es helpen om je ff aftemelden......
Pfffff ik schrok al Coosquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Coos heeft het druk i.v.m. de 'Women only party' van zaterdag,![]()
ok.... groetjes aan bluezzquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijd dus voor mij om mijn schoonheidsslaapje te doen.
komende dagen nauwelijks online, dus veel plezier verder
We seksen weer verder over een paar dagen, Tanja.![]()
![]()
als ik nog meer zou opletten heb ik echt nergens geen tijd meer voorquote:
die shurry tochquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:50 schreef tann het volgende:
[..]
is alweer pleite...durfde hier niet meer te komen.....![]()
hm, kweet niet, parasiet wel, hoezo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Hey Tann heb je Shurendy wel eens schurriemurrie genoemd?
weet ik veelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef tann het volgende:
[..]
hm, kweet niet, parasiet wel, hoezo?
waarom vroeg je dat van dat shorriemorrie..??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet ik veel
Krijg je eigenlijk veel bezoek vandaag?
beter laat dan nooit zeg ik dan maar, en de uitkomst was zoals bedoeldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb alle 3 je mailtjes binnen manu, hahaha Lekker op tijd he?
weet ik niet, leek me nogal een voor de hand liggende bijnaamquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:58 schreef tann het volgende:
[..]
waarom vroeg je dat van dat shorriemorrie..??
khoop dat et roze isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:57 schreef APK het volgende:
Tan, heb je de nagellak van Peter al ontvangen of ga je morgenochtend trillend van spanning voor de brievenbus zitten wachten?
en vergeet de tekeningen niet he, hebben ze vandaag de hele dag op geoefend en er zijn er zelfs een aantal die binnen de randjes zijn geblevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |