Ik hoop op rood!quote:
Hùh, heb ik iets gemist??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:57 schreef APK het volgende:
Tan, heb je de nagellak van Peter al ontvangen of ga je morgenochtend trillend van spanning voor de brievenbus zitten wachten?
Mss durft ie niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Peter is er na 12 uur niet eens ff geweest om Tanja te feliciteren
schorrimorri zou nogal te zacht uitgedrukt zijn, kweet niet of er een naam is voor iemand die een zwangere keihard in de stront laat zakken, een baby allerlei ziektes en allergieen toewenst en hoopt dat het mis gaat,het niet wil erkennen, beweert de verwekker niet te zijn, geen contact zoekt,maar als de baby bekend wordt in 1x overal roepen de vader te zijn en keiharde leugens de wereld in te brengen en het opeens wel wil erkennen......ach...ik hou het op parasiet, wat jij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet ik niet, leek me nogal een voor de hand liggende bijnaam![]()
quote:
ja hoor, vond het zo straks wel ff leuk, als ik wakker wordt ga ik verder...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop op rood!![]()
Jezus, wat een gelul.![]()
Heb je nog wel een beetje plezier op je verjaardag?
Jezus, hebbie hem weer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, wat een gelul.![]()
Heb je nog wel een beetje plezier op je verjaardag?
Niet druk over maken nu, je bent jarigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:04 schreef tann het volgende:
[..]
schorrimorri zou nogal te zacht uitgedrukt zijn, kweet niet of er een naam is voor iemand die een zwangere keihard in de stront laat zakken, een baby allerlei ziektes en allergieen toewenst en hoopt dat het mis gaat,het niet wil erkennen, beweert de verwekker niet te zijn, geen contact zoekt,maar als de baby bekend wordt in 1x overal roepen de vader te zijn en keiharde leugens de wereld in te brengen en het opeens wel wil erkennen......ach...ik hou het op parasiet, wat jij?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]Peter heeft met nagellak een tekening gemaakt voor Tanja en is die nu aan het brengen
![]()
Ik wel hoor, maar ik heb dan ook wel een billboard voor mijn kopquote:
Wel duidelijk Tanja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:04 schreef tann het volgende:
[..]
schorrimorri zou nogal te zacht uitgedrukt zijn, kweet niet of er een naam is voor iemand die een zwangere keihard in de stront laat zakken, een baby allerlei ziektes en allergieen toewenst en hoopt dat het mis gaat,het niet wil erkennen, beweert de verwekker niet te zijn, geen contact zoekt,maar als de baby bekend wordt in 1x overal roepen de vader te zijn en keiharde leugens de wereld in te brengen en het opeens wel wil erkennen......ach...ik hou het op parasiet, wat jij?
Word het toch nog gezelligquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Jezus, hebbie hem weer.
Ben je weer aan het "spiegelen" APK??![]()
![]()
ik maak me ook niet druk, kdacht alleen dat je misschien iets beters had als parasietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet druk over maken nu, je bent jarig![]()
![]()
![]()
Die naam kwam gewoon in 1 keer bij me op toen ik hem Shurry noemde
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar ik heb dan ook wel een billboard voor mijn kop![]()
Ik wordtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:05 schreef tann het volgende:
[..]
ja hoor, vond het zo straks wel ff leuk, als ik wakker wordt ga ik verder...![]()
Nee relnicht. Ik ga vroeg naar bed.quote:
Coos, niet alles gaat over coke.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Jezus, hebbie hem weer.
Ben je weer aan het "spiegelen" APK??![]()
![]()
Whoeháháááááá........... dit ging over jou en niet over dope!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Coos, niet alles gaat over coke.
Veel plezier verder met jouw harddrugscarriere.
Jij weet wel hoe je een feest moet vergallen hequote:
Dat "spiegelen" heb ik nu net pas door.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Whoeháháááááá........... dit ging over jou en niet over dope!![]()
Leg eens uit dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Whoeháháááááá........... dit ging over jou en niet over dope!![]()
Dan zou ik als ik jou was mezelf maar eens snel aanmelden bij de Jellinekliiniek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Leg eens uit dan?
Als ik jouw naam en spiegel zie denk ik aan coke.
Laat maar, dat gaat weer een uur duren.quote:
Pannenlap??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:25 schreef PC eend het volgende:
Nou kom op dan, iedereen uit z'n pannelap, dan lijk ik zo lijp nog niet
trustequote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Gaat trappie hoger.
Tanja, fijne dag morgen.
pannelap.......hm dat zegt suikeroom ook....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:25 schreef PC eend het volgende:
Nou kom op dan, iedereen uit z'n pannelap, dan lijk ik zo lijp nog niet
ja ik gaat ook, trustequote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:30 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben hier ook weer vandaan
Tanja, hoop dat je morgen een superdag hebt
Ohja, en Annelies alhoewel het niet je topic is, veel sterkte morgen...
Ik weet niet wat er gebeurd is met julliequote:
Tann je word niet para tochquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:34 schreef tann het volgende:
[..]
pannelap.......hm dat zegt suikeroom ook....![]()
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er gebeurd is met jullie
Maar ik wou dat ik erbij was![]()
Tsja, dan kan je net zo goed naar bed, voordat je tegen mij gaat beginnenquote:
Dat doe ik zelf ook nog wel esquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Effe kakken is ook van roel...![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:30 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben hier ook weer vandaan
Tanja, hoop dat je morgen een superdag hebt
Ohja, en Annelies alhoewel het niet je topic is, veel sterkte morgen...
weet ik, staat ook offtopic, jaja , word nog wel een fokkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Sterkte meid.![]()
Maar het is niet jouw topic.
Ik ben op psychische gronden volledig afgekeurd, maar werk regelmatig vrijwillig (voornamelijk met honden)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:44 schreef Manu82 het volgende:
Jij bent er ook vroeg bij! Werken?
Dat is een code onder mods denk ik, zie heel vaak bij crewleden die smileyquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom gebruiken jij en Flugel zo vaak diesmiley
![]()
Rare smiley, er zit iets in van 'wat triest dat jullie je er druk over maken'quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef BONG4002 het volgende:
Dat is een code onder mods denk ik, zie heel vaak bij crewleden die smiley![]()
Hij is meer sarcastisch bedoeld volgens mijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rare smiley, er zit iets in van 'wat triest dat jullie je er druk over maken'
Bijvoorbeeld:
Frank Awick is alweer aan het slapen
![]()
Hey Kimskequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:46 schreef Kimske het volgende:
Mooie tenen Peter
Tan, leuk dat je er bent, Was altijd wel pro Tanja, op een gegeven moment iets minder, wat ik destijds schreef meende ik ook. Leuk dat je er nu bent en alles opheldert, toppie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |