Leg eens uit dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Whoeháháááááá........... dit ging over jou en niet over dope!![]()
Dan zou ik als ik jou was mezelf maar eens snel aanmelden bij de Jellinekliiniek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Leg eens uit dan?
Als ik jouw naam en spiegel zie denk ik aan coke.
Laat maar, dat gaat weer een uur duren.quote:
Pannenlap??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:25 schreef PC eend het volgende:
Nou kom op dan, iedereen uit z'n pannelap, dan lijk ik zo lijp nog niet
trustequote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Gaat trappie hoger.
Tanja, fijne dag morgen.
pannelap.......hm dat zegt suikeroom ook....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:25 schreef PC eend het volgende:
Nou kom op dan, iedereen uit z'n pannelap, dan lijk ik zo lijp nog niet
ja ik gaat ook, trustequote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:30 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben hier ook weer vandaan
Tanja, hoop dat je morgen een superdag hebt
Ohja, en Annelies alhoewel het niet je topic is, veel sterkte morgen...
Ik weet niet wat er gebeurd is met julliequote:
Tann je word niet para tochquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:34 schreef tann het volgende:
[..]
pannelap.......hm dat zegt suikeroom ook....![]()
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er gebeurd is met jullie
Maar ik wou dat ik erbij was![]()
Tsja, dan kan je net zo goed naar bed, voordat je tegen mij gaat beginnenquote:
Dat doe ik zelf ook nog wel esquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Effe kakken is ook van roel...![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:30 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben hier ook weer vandaan
Tanja, hoop dat je morgen een superdag hebt
Ohja, en Annelies alhoewel het niet je topic is, veel sterkte morgen...
weet ik, staat ook offtopic, jaja , word nog wel een fokkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Sterkte meid.![]()
Maar het is niet jouw topic.
Ik ben op psychische gronden volledig afgekeurd, maar werk regelmatig vrijwillig (voornamelijk met honden)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:44 schreef Manu82 het volgende:
Jij bent er ook vroeg bij! Werken?
Dat is een code onder mods denk ik, zie heel vaak bij crewleden die smileyquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom gebruiken jij en Flugel zo vaak diesmiley
![]()
Rare smiley, er zit iets in van 'wat triest dat jullie je er druk over maken'quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef BONG4002 het volgende:
Dat is een code onder mods denk ik, zie heel vaak bij crewleden die smiley![]()
Hij is meer sarcastisch bedoeld volgens mijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rare smiley, er zit iets in van 'wat triest dat jullie je er druk over maken'
Bijvoorbeeld:
Frank Awick is alweer aan het slapen
![]()
Hey Kimskequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:46 schreef Kimske het volgende:
Mooie tenen Peter
Tan, leuk dat je er bent, Was altijd wel pro Tanja, op een gegeven moment iets minder, wat ik destijds schreef meende ik ook. Leuk dat je er nu bent en alles opheldert, toppie!
Ieuwwwwwwwww , zal wel saai vrouwtje zijn maar nagelak is niet mijn ding, lippenstift ook niet, de rest welquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ieuwwwwwwwww , zal wel saai vrouwtje zijn maar nagelak is niet mijn ding, lippenstift ook niet, de rest wel
Hug terugquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wel goed ,thank you , lief dat je vraagt [afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Annelies en Manu
An, dag goed doorgekomen?
Rammstein rulesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:31 schreef miss-rammstein het volgende:
tanja bij deze dan van harte meid en nog vele jaren !!!![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:29 schreef Annelies-G het volgende:
Huishoudelijke mededeling, mijn PC wordt NU geformateerd, hoop dak jullie weer terug kan vindenweet geeneens mijn WW meer maar daar kom ik vast wel weer uit, tot dan
![]()
![]()
en anders, heb mail hehehehehe Tan jij mag me toevoegen
![]()
Ja hoor Manu jij ook, gezelli, fokkers in mun msnquote:
Nah, dat werd later wel duidelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:29 schreef Kimske het volgende:
[..]
Heej! Was ik niet een kloon van jou ( volgens anderen??)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben er ook wel eens van beschuldigd een kloon van LekkerSimpel te zijn
Of andersom
Was in de tijd dat wij de enige waren die positief over Tan postten
Jammer hoor...weer dit......doe je zo je best....een post...hele sfeer naar de klote.....zeg maar..........ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Toch ben je voor haar aan het knutselen geslagen
![]()
![]()
Ja.......wat zal ik daar nou eens op zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jammer hoor...weer dit......doe je zo je best....een post...hele sfeer naar de klote.....zeg maar..........ja.![]()
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijvenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Toch ben je voor haar aan het knutselen geslagen
![]()
![]()
Bij Tanja op visite denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
Anyway...waar is iedereen![]()
Laten we eerlijk wezen...zelfs de mensen MET een sociaal leven zullen toch niet al voor elf uur hun favo pub opzoeken? oO<
Hmm ...Zambia?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:10 schreef Canisfire het volgende:
Gefeliciteerdal weet ik niet wie er jarig is maar ik zie jarig staan
![]()
Groningen was het he? Ligt dat niet in de buurt van Veendam ?quote:
Je moet er wel wat voor over hebben hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Groningen was het he? Ligt dat niet in de buurt van Veendam ?
Pffff 1,5 uur cruisen.......voor een stukkie appeltaart.![]()
Tsja...ik bedoel: Tanja is een opwindend wijffie... (vooral barend) ....maar er zal ook wel familie zitten en zo..........quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben he![]()
Dan ga ik ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsja...ik bedoel: Tanja is een opwindend wijffie... (vooral barend) ....maar er zal ook wel familie zitten en zo..........![]()
Present!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
Anyway...waar is iedereen![]()
Laten we eerlijk wezen...zelfs de mensen MET een sociaal leven zullen toch niet al voor elf uur hun favo pub opzoeken? oO<
Huhquote:
Jij hebt het over een cadeau...ik niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:45 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Moest ik iets meenemen?
Ik ben op zoek naar de stream van Vitesse-PSV. ;P
Kut team leiders hiero.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
Maar goed......de stream van Vitesse-PSV is te vinden in het Rikkert topic, maar dat is helaas gesloten.![]()
Farfan moed doot!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij hebt het over een cadeau...ik niet.![]()
Maar goed......de stream van Vitesse-PSV is te vinden in het Rikkert topic, maar dat is helaas gesloten.![]()
In de tijd dat je haar nog eens oudewets uit mocht schelden zonder meteen geband te worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben er ook wel eens van beschuldigd een kloon van LekkerSimpel te zijn
Of andersom
Was in de tijd dat wij de enige waren die positief over Tan postten
Ik vind onze Tan geen crackhoer meer hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:16 schreef Pinball het volgende:
In de tijd dat je haar nog eens oudewets uit mocht schelden zonder meteen geband te worden.![]()
Toen de grens nog gewoon bij crackhoer lag.
* Pinball mijmert... Vroeger.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |