mooi kut, hoop dat ze het hier uitzenden en niet weer dat altijd spannende curlingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
15:30 met de voorbeschouwing, dus je kan nog ff poetsen.
Vind je dat nou echt zo spannend, vind er echt niets aan. Al hoewel ik gister toch wel een tijdje heb gekekenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mooi kut, hoop dat ze het hier uitzenden en niet weer dat altijd spannende curling
Er zal wel een livestream van te zien zijn. Weet alleen zo 1 2 3 niet welke dat was. Misschien op www.nos.nl is er iets van te vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mooi kut, hoop dat ze het hier uitzenden en niet weer dat altijd spannende curling
Allemaal nog even snel eten!!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef Kaat38 het volgende:
Tan: ook een schaatsliefhebber???![]()
![]()
![]()
wij kijken hier graag, heerlijk om timmer te zien winnen!
ik moet opschieten geloof ik, ernstig appie plunderen voor het schaatsen begint....![]()
weet ik, maar ben waarschijnlijk pas rond 6 uur terug uit de stadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zal wel een livestream van te zien zijn. Weet alleen zo 1 2 3 niet welke dat was. Misschien op www.nos.nl is er iets van te vinden.
Timmerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef Kaat38 het volgende:
Tan: ook een schaatsliefhebber???![]()
![]()
![]()
wij kijken hier graag, heerlijk om timmer te zien winnen!
ik moet opschieten geloof ik, ernstig appie plunderen voor het schaatsen begint....![]()
Ja maar Timmer heeft zondag goud gewonnen op de 1000 metenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Timmer![]()
Wennemars mocht vandaag toch?
Vaders ook hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Kimske het volgende:
Heej Tan!! Volgens mij doet iedere moeder dat: kijken of ze wel ademt! zo ontroerend altijd....
bedoelde dat ik van timmer heb genoten en vanmiddag de mannen! maar dat half 4, zal eerst wel een half uurtje voorbeschouwing zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Timmer![]()
Wennemars mocht vandaag toch?
Bye bye...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Kaat38 het volgende:
Yep, ik ga uitzwaaien en richting stad, laaaaaaaaaaaaterssssssssss!![]()
![]()
![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Kaat38 het volgende:
![]()
![]()
tot zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Kaat38 het volgende:
![]()
![]()
Ik heb het zelfs als ik mijn hondje te stil op de bank zie slapen. Dan kijk ik ook altijd ff of z'n borstkast wel beweegt van het ademen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Kimske het volgende:
[..]
lieffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
maar helaas niet alle vaders...
ghe ja je weet maar nooit.....ben als de dood voor wiegedood..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Kimske het volgende:
Heej Tan!! Volgens mij doet iedere moeder dat: kijken of ze wel ademt! zo ontroerend altijd....
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Kaat38 het volgende:
![]()
![]()
En terecht hoor, het is doodeng om ze levenloos in je handen te houden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef tann het volgende:
[..]
ghe ja je weet maar nooit.....ben als de dood voor wiegedood..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |