Ik vind het niet erg als je dat vargt hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:54 schreef katja31 het volgende:
ik dwing niemand ik moest gewoon effe wat vargen van de moeder van dat jongetje verder niks en wat er mee doet moet ze zelf weten , en tan heeft zelf een mening daarover dus hoor ik het graag van haar , als je het niet erg vindt![]()
no way ik doe niet aan bevelen geven haat ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als je dat vargt hoor.
Maar geef Tan even de tijd. En het klonk een beetje als een bevel om iets te doen.
Ik quote LekkerSimpel gewoon.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef tann het volgende:
Kwou nog ff reageren op APK en Pinball, kvind et erg triest dat jullie mn dochter kutkind noemen, als je mij wilt volschelden prima, maar betrek haar er niet in want ik laat haar geen kutkind noemen door jullie, wb BB en Jos, ja idd, het heeft heel BB verpest daar ben ik het mee eens in jullie optiek, blijkbaar kunnen jullie niet tegen veranderingen, BB was idd back to basic maar toch ff wat anders dmv een live bevalling, ik raad jullie ook aan niet naar BB6 te gaan kijken, deze is waarschijnlijk ook weer back to basic maar ook weer met iets nieuws.....truste
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als je dat vargt hoor.
Maar geef Tan even de tijd. En het klonk een beetje als een bevel om iets te doen.
Was een vraag, want stond een ? achter de zin....quote:
zo ben ik het dus helemaal mee eens tanja, slaat echt nergens op, jij kunt je in ieder geval nog verdedigen,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef tann het volgende:
Kwou nog ff reageren op APK en Pinball, kvind et erg triest dat jullie mn dochter kutkind noemen, als je mij wilt volschelden prima, maar betrek haar er niet in want ik laat haar geen kutkind noemen door jullie, wb BB en Jos, ja idd, het heeft heel BB verpest daar ben ik het mee eens in jullie optiek, blijkbaar kunnen jullie niet tegen veranderingen, BB was idd back to basic maar toch ff wat anders dmv een live bevalling, ik raad jullie ook aan niet naar BB6 te gaan kijken, deze is waarschijnlijk ook weer back to basic maar ook weer met iets nieuws.....truste
Lieve Tan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef tann het volgende:
Amenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef tann het volgende:
Tann was jarig?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
Goedemorgen!
Tanja is niet meer jarig, dus we kunnen weer back to basic slowchatten hier.
Net heerlijk een uurtje in ons 2-persoonbadje gezeten met Bluezz.
Tanja, nog verwend verder met leuke cadeautjes en heeft Endemol nog iets van zich laten horen op je verjaardag?
En dat doet ze ook keurig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef warda59 het volgende:
[..]
zo ben ik het dus helemaal mee eens tanja, slaat echt nergens op, jij kunt je in ieder geval nog verdedigen,
Anders ga je lekker simpel hypocriet lopen doen.quote:
Lieve APK,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Lieve Tan.
Je hebt de laatste 29 topics meegelezen.
'Kutkind' ging over de formule van het programma. Als Roel een kind uitgescheten had, dan had ik het ook een 'kutkind' genoemd, omdat de formule van het programma -zoals wij dat jarenlang gevolgd hebben- verpest werd door Hummie's geweldige idee om als eerste in de wereld een baby te krijgen in een BB-huis.
Jij was daar het slachtoffer van.
Hier op fok vind ik je een leuke poster -en zoals ik al eerder aangaf- hoop ik je in de toekomst ook in andere subfora en topics te zien.
Dat heb ik ergens gepost en hij heeft twee dagen gezocht om de quote te vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anders ga je lekker simpel hypocriet lopen doen.
Jij begon over dat kutkind.
Trieste klikspaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |