mooi kut, hoop dat ze het hier uitzenden en niet weer dat altijd spannende curlingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
15:30 met de voorbeschouwing, dus je kan nog ff poetsen.
Vind je dat nou echt zo spannend, vind er echt niets aan. Al hoewel ik gister toch wel een tijdje heb gekekenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mooi kut, hoop dat ze het hier uitzenden en niet weer dat altijd spannende curling
Er zal wel een livestream van te zien zijn. Weet alleen zo 1 2 3 niet welke dat was. Misschien op www.nos.nl is er iets van te vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mooi kut, hoop dat ze het hier uitzenden en niet weer dat altijd spannende curling
Allemaal nog even snel eten!!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef Kaat38 het volgende:
Tan: ook een schaatsliefhebber???![]()
![]()
![]()
wij kijken hier graag, heerlijk om timmer te zien winnen!
ik moet opschieten geloof ik, ernstig appie plunderen voor het schaatsen begint....![]()
weet ik, maar ben waarschijnlijk pas rond 6 uur terug uit de stadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zal wel een livestream van te zien zijn. Weet alleen zo 1 2 3 niet welke dat was. Misschien op www.nos.nl is er iets van te vinden.
Timmerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef Kaat38 het volgende:
Tan: ook een schaatsliefhebber???![]()
![]()
![]()
wij kijken hier graag, heerlijk om timmer te zien winnen!
ik moet opschieten geloof ik, ernstig appie plunderen voor het schaatsen begint....![]()
Ja maar Timmer heeft zondag goud gewonnen op de 1000 metenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Timmer![]()
Wennemars mocht vandaag toch?
Vaders ook hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Kimske het volgende:
Heej Tan!! Volgens mij doet iedere moeder dat: kijken of ze wel ademt! zo ontroerend altijd....
bedoelde dat ik van timmer heb genoten en vanmiddag de mannen! maar dat half 4, zal eerst wel een half uurtje voorbeschouwing zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Timmer![]()
Wennemars mocht vandaag toch?
Bye bye...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Kaat38 het volgende:
Yep, ik ga uitzwaaien en richting stad, laaaaaaaaaaaaterssssssssss!![]()
![]()
![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Kaat38 het volgende:
![]()
![]()
tot zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Kaat38 het volgende:
![]()
![]()
Ik heb het zelfs als ik mijn hondje te stil op de bank zie slapen. Dan kijk ik ook altijd ff of z'n borstkast wel beweegt van het ademen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Kimske het volgende:
[..]
lieffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
maar helaas niet alle vaders...
ghe ja je weet maar nooit.....ben als de dood voor wiegedood..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Kimske het volgende:
Heej Tan!! Volgens mij doet iedere moeder dat: kijken of ze wel ademt! zo ontroerend altijd....
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Kaat38 het volgende:
![]()
![]()
En terecht hoor, het is doodeng om ze levenloos in je handen te houden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef tann het volgende:
[..]
ghe ja je weet maar nooit.....ben als de dood voor wiegedood..
he bah..moet er niet aan denke zeg!Kzou echt heelemaal gek worden!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En terecht hoor, het is doodeng om ze levenloos in je handen te houden.Tussendoor checken is ook niet paranoia hoor, gewoon moederschap
denk maar aan wat leukers nu;)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef tann het volgende:
[..]
he bah..moet er niet aan denke zeg!Kzou echt heelemaal gek worden!
Dat doe ik ook nogsteeds met mun opppaskindjes.Elke keer ff kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef Kimske het volgende:
nou ik ben geen moeder maar als ik op mijn neefje pas ( u weet wel, youp) dan ren ik ook steeds naar boven om te zien of alles goed gaat, en in t begin legde ik hem in de kinderwagen naast me...
Dat wordt je ook echtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef tann het volgende:
[..]
he bah..moet er niet aan denke zeg!Kzou echt heelemaal gek worden!
bedanktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:27 schreef katootje36 het volgende:
dat is echt het ergste wat je kan over komen. Maar laat nu los geniet van die kleine want het is een prachtkindje
buhbaaij.. tot laterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef tann het volgende:
[..]
bedanktze is trouwens wakker dus ik ga ff weer wat doen, tot laters
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wordt je ook echt, gelukkig kan het allemaal wel goed aflopen. En Jos is een heerlijk gezond kind als ik zo afentoe meelees. Dus maak je vooral niet te druk om de enge dingen, geloof me. Het verziekt alleen maar de tijd die je hebt om ervan te genieten.
Het is gewoon een mooi, gezond meiske die zeker een hele leuke bijdehandte dame gaat worden
Heerlijk toch, kan je af en toe denk ik lekker om lachenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef tann het volgende:
[..]
echt wel bij de hand ja.....nu al.....erg eigenwijs en vooral nieuwsgierig, tot laters madame moet verzorgt worden...
Mooi dan juist. Wordt alleen maar leuker als ze ouder worden. Ga de dame maar snel verzorgen dan. Latersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef tann het volgende:
[..]
echt wel bij de hand ja.....nu al.....erg eigenwijs en vooral nieuwsgierig, tot laters madame moet verzorgt worden...
superliefquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef Danaa het volgende:
Kijk Tan: Sanne het dochtertje van een moeder(jenny) [afbeelding]
Vandaag haar eerste fruithap gehad
Nee nee dat helemaal niet.. een tijd geleden op joscelynsavanna.nl kwam een moeder elke keer en schreef in het dagboek over haar dochter die was erg ziek, ze heeft het overleefd. Ze is op dezelfde dag geboren als joscelyn. Nu heb ik een foto ff neergezet.. maar weet niet of Tan al foto's van haar heeft gezienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
stomme vraag misschien maar is het je oppaskindje of je nichtje?
ok, op die manier, het kindje ziet er iig wel lief en blij uitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee nee dat helemaal niet.. een tijd geleden op joscelynsavanna.nl kwam een moeder elke keer en schreef in het dagboek over haar dochter die was erg ziek, ze heeft het overleefd. Ze is op dezelfde dag geboren als joscelyn. Nu heb ik een foto ff neergezet.. maar weet niet of Tan al foto's van haar heeft gezien
Ja het gaat ook heel erg goed met haar:D, ik heb wel een site van haar maar daar moet jemet een ww op. Ze heeft ook een nog een geadopteerde tweeling broertje en zusjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ok, op die manier, het kindje ziet er iig wel lief en blij uit
Ik heb haar op msn, en spreek haar nu elke dagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef DanielleNaomi het volgende:
Och Danaa wat leuk joh , wist niet dat jij een moeder kende joh?
kan het niet latenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef DanielleNaomi het volgende:
Och Danaa wat leuk joh , wist niet dat jij een moeder kende joh?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kan het niet laten
ik ken ook een moeder
Reken maar van welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:37 schreef DanielleNaomi het volgende:
Gezocht 2 bodyguards![]()
![]()
onee nog 1 , snappie is er al 1
Wat schuift dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:37 schreef DanielleNaomi het volgende:
Gezocht 2 bodyguards![]()
![]()
onee nog 1 , snappie is er al 1
Het schuift sjoelstenenquote:
mooie foto, staan er ook fotoos op van het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef Danaa het volgende:
Kijk Tan: Sanne het dochtertje van een moeder(jenny) [afbeelding]
Vandaag haar eerste fruithap gehad
Ja staan er ook op. Hoezo daT?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:44 schreef tann het volgende:
[..]
mooie foto, staan er ook fotoos op van het ziekenhuis?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:19 schreef A-en-M het volgende:
Hoi Tanja
ik was er die nacht bij dat je de eerste keer op FOK poste, we hadden het toen over de mail die voorgelezen werd in HBB over het veilen van het rompertje van Jos.
We zijn nu een paar weken verder maar heb je daar verder nog iets over gehoord?
Naar mijn idee komen er heel veel suggesties binnen bij HBB, maar word er gewoon een hoop aangeboden dingen vergeten.
okeequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:46 schreef DanielleNaomi het volgende:
nee ik spreek haar af en toe via het gastenboek en via email danaa
Ooh okee:D... ik zal je wel via de joscelyn site een meeltje sturen. Met de gebruikersnaam en w8woord oke? Kan je zelf even kijken op de site.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:48 schreef tann het volgende:
[..]
zomaar....mooi popje...heeft al meer haar dan jos![]()
Dat vermoeden had ik dus al dat je er verder niks meer over gehoord had.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:46 schreef tann het volgende:
[..]
AenM, kheb er helemaal nx meer van gehoord, denk dat dat ze te min was......
behalve dan als et van hazes is.......een fanatieke bb kijker wou er 500 euro voor geven....en wie weet wat et geworden was met de geiling...elke euro is er 1......maar ja...hbb denkt in 1000 tallen, khou mn eigen veiling, kan die 500 eiro ook wel goed gebruiken nuquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik dus al dat je er verder niks meer over gehoord had.....
Het gaat er heel vreemd aan toe in HBB, er is toch niets zo simpel als om iets op een veiling te zetten.
HBB is gewoon helemaal waardeloosquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef tann het volgende:
[..]
behalve dan als et van hazes is.......een fanatieke bb kijker wou er 500 euro voor geven....en wie weet wat et geworden was met de geiling...elke euro is er 1......maar ja...hbb denkt in 1000 tallen, khou mn eigen veiling, kan die 500 eiro ook wel goed gebruiken nu![]()
uuuh veiling bedoel ik, lastig typen met 1 vingerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef tann het volgende:
[..]
behalve dan als et van hazes is.......een fanatieke bb kijker wou er 500 euro voor geven....en wie weet wat et geworden was met de geiling...elke euro is er 1......maar ja...hbb denkt in 1000 tallen, khou mn eigen veiling, kan die 500 eiro ook wel goed gebruiken nu![]()
die komt vast wel.......kga ff boodschappies doen trouwens, tot latersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
HBB is gewoon helemaal waardeloos
Hele concept is niet goed
Dan liever BB6 (als dat komt)
Tot straksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef tann het volgende:
[..]
die komt vast wel.......kga ff boodschappies doen trouwens, tot laters![]()
HBB is gewoon belachelijk. De redactie, adelaars, witte duiven hebben het concept zwaar verneukt. Met als enige gevolg dat het saaier en saaier wordt en als erg naar bijveschijnsel, het goede doel komt totaal niet uit de verfquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef tann het volgende:
[..]
Begin een veiling op je fansite of die van Jos. Was het nou goed als ik je een meeltje stuurde met de gebruikersnaam en w8woord van de site?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef tann het volgende:
[..]
kookboek uitgevenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef tann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |