kan het niet latenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef DanielleNaomi het volgende:
Och Danaa wat leuk joh , wist niet dat jij een moeder kende joh?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kan het niet laten
ik ken ook een moeder
Reken maar van welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:37 schreef DanielleNaomi het volgende:
Gezocht 2 bodyguards![]()
![]()
onee nog 1 , snappie is er al 1
Wat schuift dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:37 schreef DanielleNaomi het volgende:
Gezocht 2 bodyguards![]()
![]()
onee nog 1 , snappie is er al 1
Het schuift sjoelstenenquote:
mooie foto, staan er ook fotoos op van het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef Danaa het volgende:
Kijk Tan: Sanne het dochtertje van een moeder(jenny) [afbeelding]
Vandaag haar eerste fruithap gehad
Ja staan er ook op. Hoezo daT?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:44 schreef tann het volgende:
[..]
mooie foto, staan er ook fotoos op van het ziekenhuis?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:19 schreef A-en-M het volgende:
Hoi Tanja
ik was er die nacht bij dat je de eerste keer op FOK poste, we hadden het toen over de mail die voorgelezen werd in HBB over het veilen van het rompertje van Jos.
We zijn nu een paar weken verder maar heb je daar verder nog iets over gehoord?
Naar mijn idee komen er heel veel suggesties binnen bij HBB, maar word er gewoon een hoop aangeboden dingen vergeten.
okeequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:46 schreef DanielleNaomi het volgende:
nee ik spreek haar af en toe via het gastenboek en via email danaa
Ooh okee:D... ik zal je wel via de joscelyn site een meeltje sturen. Met de gebruikersnaam en w8woord oke? Kan je zelf even kijken op de site.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:48 schreef tann het volgende:
[..]
zomaar....mooi popje...heeft al meer haar dan jos![]()
Dat vermoeden had ik dus al dat je er verder niks meer over gehoord had.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:46 schreef tann het volgende:
[..]
AenM, kheb er helemaal nx meer van gehoord, denk dat dat ze te min was......
behalve dan als et van hazes is.......een fanatieke bb kijker wou er 500 euro voor geven....en wie weet wat et geworden was met de geiling...elke euro is er 1......maar ja...hbb denkt in 1000 tallen, khou mn eigen veiling, kan die 500 eiro ook wel goed gebruiken nuquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik dus al dat je er verder niks meer over gehoord had.....
Het gaat er heel vreemd aan toe in HBB, er is toch niets zo simpel als om iets op een veiling te zetten.
HBB is gewoon helemaal waardeloosquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef tann het volgende:
[..]
behalve dan als et van hazes is.......een fanatieke bb kijker wou er 500 euro voor geven....en wie weet wat et geworden was met de geiling...elke euro is er 1......maar ja...hbb denkt in 1000 tallen, khou mn eigen veiling, kan die 500 eiro ook wel goed gebruiken nu![]()
uuuh veiling bedoel ik, lastig typen met 1 vingerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef tann het volgende:
[..]
behalve dan als et van hazes is.......een fanatieke bb kijker wou er 500 euro voor geven....en wie weet wat et geworden was met de geiling...elke euro is er 1......maar ja...hbb denkt in 1000 tallen, khou mn eigen veiling, kan die 500 eiro ook wel goed gebruiken nu![]()
die komt vast wel.......kga ff boodschappies doen trouwens, tot latersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
HBB is gewoon helemaal waardeloos
Hele concept is niet goed
Dan liever BB6 (als dat komt)
Tot straksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef tann het volgende:
[..]
die komt vast wel.......kga ff boodschappies doen trouwens, tot laters![]()
HBB is gewoon belachelijk. De redactie, adelaars, witte duiven hebben het concept zwaar verneukt. Met als enige gevolg dat het saaier en saaier wordt en als erg naar bijveschijnsel, het goede doel komt totaal niet uit de verfquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef tann het volgende:
[..]
Begin een veiling op je fansite of die van Jos. Was het nou goed als ik je een meeltje stuurde met de gebruikersnaam en w8woord van de site?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef tann het volgende:
[..]
kookboek uitgevenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef tann het volgende:
[..]
De site doet het nier....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:04 schreef crazymamma het volgende:
Even off topic, ik weet niet of jullie hem al kennen, maar ik kwam een leuke site tegen met filmpjes van andere BB's uit Europa...........................wat zijn onze BBers dan toch vreselijk preuts:
http://www.badabing.ufouni.cz/
gelijk heb je, wie het kleine niet eert is het grote niet weerdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:55 schreef tann het volgende:
[..]
nu geef je al weer inkoppertjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:58 schreef tann het volgende:
[..]
uuuh veiling bedoel ik, lastig typen met 1 vinger![]()
Heb je nu je sollicitatie!!!!?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu geef je al weer inkoppertjes
maar ik ben weg
Succes ermee Manu. Tot straksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu geef je al weer inkoppertjes
maar ik ben weg
In Zweden zijn ze ook niet zo preuts, daar lopen de mannen in onderbroek en sommige van de meiden gewoon topless door het huis.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:04 schreef crazymamma het volgende:
Even off topic, ik weet niet of jullie hem al kennen, maar ik kwam een leuke site tegen met filmpjes van andere BB's uit Europa...........................wat zijn onze BBers dan toch vreselijk preuts:
http://www.badabing.ufouni.cz/
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
doet mijn avatar het nu??/
Jaaaaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Daar is dat poppetje weerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
Wat een poepiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:20 schreef DanielleNaomi het volgende:
Jaaaaa dat is Naomi hihi gescminkt als poesje![]()
Haha wat leukquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:23 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik wilde eerst haar baywatch foto doen haha maar werd onduidelijk die baywatch foto heb ik ook als een bewerkte foto nog met achtergrond van de zee enzo hihihihi
[afbeelding]
echt mooie meidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:20 schreef DanielleNaomi het volgende:
Jaaaaa dat is Naomi hihi gescminkt als poesje![]()
Genieten doe ik zeker hoor ,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:41 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
echt mooie meid
om op te eten
geniet er van, dat groter worden gaat echt sneller dan je denkt
Hahahaha wil je zelf nog een 2de kindje?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:43 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Genieten doe ik zeker hoor ,
Mijn man heeft ook nog 2 kinderen uit zijn 1e huwelijk van 12 en 16 en als ik die meemaak pffffffffff ben ik erg blij dat naomi pas 3 is hahahaha
Willen wel , maar helaas zal dat niet gaan , Dat ik Naomi heb mogen krijgen is al een hele wonderquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:44 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hahahaha wil je zelf nog een 2de kindje?
Oké, wat een feest en mooie gebeurtenis dat jullie Naomi hebben gekregenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Willen wel , maar helaas zal dat niet gaan , Dat ik Naomi heb mogen krijgen is al een hele wonder
Jazekers.... een wondertje , maar een heel welkom wondertjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:47 schreef Danaa het volgende:
[..]
Oké, wat een feest en mooie gebeurtenis dat jullie Naomi hebben gekregen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |