Wat is het nou? Winamp, een standaard player, of een plugin?quote:Voor het luisteren van de 32 kbps stream heeft u het gratis programma winamp nodig.
De stream is gecodeerd met MP3Pro. Dit is te beluisteren met een standaard mp3 speler.
Om nu de hogere geluidskwaliteit van MP3Pro te kunnen beluisteren heeft u een extra plugin nodig.
Deze kunt u gratis downloaden van www.mp3p rozone.com.
Was je weer zo gehaast?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan een MOD hier ff deel 32 van maken?
Die breedbandlink loopt iig de hele tijd vastquote:Op zondag 19 februari 2006 14:09 schreef Pinball het volgende:
Duidelijk verhaal ook bij radio Purmerend.:
[..]
Wat is het nou? Winamp, een standaard player, of een plugin?
Nee, was ook met andere dingen bezig en drukte per ongeluk op invoeren, zonder de OP goed af te maken. Ik ben en blijf een man he? Die kunnen maar één ding tegelijk doen zeggen zequote:Op zondag 19 februari 2006 14:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Was je weer zo gehaast?
En in je broek gedaan van de zenuwen, of van wat anders, topicopengeilheid of zo?
Hoorapparaatje kapot? Ze wordt gebeld zei Patrick net.....quote:Op zondag 19 februari 2006 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die breedbandlink loopt iig de hele tijd vast
En Tan was 5 minuten geleden hier op Fok![]()
Dus of ze zit te internetten in de studio, of ze had geen zin
O, okequote:Op zondag 19 februari 2006 14:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoorapparaatje kapot? Ze wordt gebeld zei Patrick net.....
Hier ookquote:Op zondag 19 februari 2006 14:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O, oke
Mijn Radio Purmerend Live verbinding loopt de hele tijd vast
Ik speel het ook via winamp af, maar ook daar loopt ie steeds vast hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben nu de winamp aan het downloaden, erg he![]()
Wat ik heb meegekregen was die opdracht van de thuiswerkersquote:Op zondag 19 februari 2006 14:23 schreef Peter6000 het volgende:
De leukste weekopdracht
En weer gebuffer
Joost natuurlijk, wie andersquote:Op zondag 19 februari 2006 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wie kon je achter het behang plakken.
Tan over het wasincident met Rob
Toen ze niet naar Tan wilde luisteren, want Tan had als enige wel de juiste werkmethode bedacht.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat ik heb meegekregen was die opdracht van de thuiswerkers
Tussen het gebuffer door, meende ik te horen dat ze het eerst over Rob hadquote:
Nee, ze had een nummer van Sade aangevraagd.quote:
Wat zei ze allemaal over Fokquote:Op zondag 19 februari 2006 14:33 schreef Suikeroom het volgende:
Hey Patje ken je klassiekers!! hij wist geen eens wie Sade isleuk interview wel, ook nog over Fok zowaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |