quote:
Hallo en Goedenavond White_Pearlquote:
Doei doei.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is geen doen zo... ik ben ff wat anders doen... tot later allemaal weer
aan de ene kant jeannot en aan de andere kant www.jeannot.nuquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef frizti het volgende:
Iemand kunnen lezen wat er op die spandoeken stond?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:39 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
aan de ene kant jeannot en aan de andere kant www.jeannot.nu
Tot laterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is geen doen zo... ik ben ff wat anders doen... tot later allemaal weer
Eh dat kan, of ze zijn voor Anita, of voor Bonniequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy] valt binnen vraagt hee Athalon heet jij Rick?? dan hadden ze vandaag een mailtje van je[/me]
[me=Dizzy-lizzy rent weer naar tven lurkt later antwoord
![]()
Staat ook tussen de streamverslagen Athalon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:41 schreef Athalon het volgende:
[..]
Eh dat kan, of ze zijn voor Anita, of voor Bonniemaar ik heb gisternacht 2 mailtjes gestuurd naar hun, vond dat de dames even een opkikker moesten hebben
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:49 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Heb ik het een beetje goed gemaakt?
quote:
WBquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef Mabelle het volgende:
[..]
![]()
leuk binnenkomen zo
![]()
Hoi allemaalgenoeg gelurkt voor vandaag ... ben er weer
![]()
Ik heb het gelezen, morgen zal Anita er ook één ontvangen, zijn meer foto's van 50 x 60 cmquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Staat ook tussen de streamverslagen Athalon.![]()
Opgelost.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:50 schreef MissJ. het volgende:
Shit tikfout in ipv week staat er wek...............bah. Hekel aan dat soort dingen.
Oei.... een licht ordinair gehalte heeft het welquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:59 schreef MissJ. het volgende:
Jammer dat ze nieuwe woorden bedenkt in dit allom bekende liedje. Ik hoor echt foute dingen.
Ik vond het toch al een muts.
* Echo receivedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
echo echo echo in land
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Talitha het volgende:
HBB loopt nog 12 dagen: da's minstens 8 SC's per dag om de SC 500 te halen.
Beetje doorposten dus graag![]()
Het is niet om aan te horenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Oei.... een licht ordinair gehalte heeft het welmet een hele zware galm erachter ..... Cést la Vieeeee
![]()
quote:
Mij stoort het niet echt en bij gebrek aan boeiende momenten in HBB zou ik zeggen: plaats maar raakquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
vraagje Zweedse caps hier plaatsen of een nieuwe topic openen.
Doe maar hier, dan raken de SC's sneller volquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
Maakt mij niet uit hoor ... je gaat je gang hier maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
Blooooooooeeeeeeeeeeeddddddddddddd zzzzzzzzzzzzzzzzzwwwwwwwweeeeeeeeeeeettttttttquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef DanielleNaomi het volgende:
oneeee niet weer een hazes nummer verkr.... door dayana![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef Mabelle het volgende:
Tjee ... Viool haar klaag modus draait weer op volle toeren![]()
Moet er wel heel erg aan wennen hoor, is echt veel meer vanaf nog als ik me vooraf had bedacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi Muerte, Snappie en alle anderen![]()
Hoe is het met je haar Snappie?![]()
Pictures please.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet er wel heel erg aan wennen hoor, is echt veel meer vanaf nog als ik me vooraf had bedacht.
Nog beter: ik heb het geluid uitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig zit ik naar de zingende echo te luisteren.
Sterker nog: ik heb de streams uitquote:
Nope, zal ook wel weer niet doorgaan denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Mabelle het volgende:
Zijn die logerende Auke en Socaboy eigenlijk al gearriveerd ??![]()
Who the fuckquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Mabelle het volgende:
Ik ook, niet om aan te horen.quote:
Die hebben afgebeld, komen morgen misschien wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Mabelle het volgende:
M'n ogen kunnen het nog net verdragenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik heb de streams uit
kan ook nogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik heb de streams uit
In mijn huis niet: cd-tje opgezetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
wordt het wel erg stil in het huis.
Ja, dat is TV op je PC enzo ofzoquote:
Er is dus aardig wat vanaf, dat is natuurlijk altijd even wennen, maar als het maar goed zitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet er wel heel erg aan wennen hoor, is echt veel meer vanaf nog als ik me vooraf had bedacht.
Zou de mens eigenlijk anders dan logisch kunnen redeneren, vraag ik me wel eens af...quote:
Je hebt het wel tegen een vrouw hèquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef demins het volgende:
[..]
Zou de mens eigenlijk anders dan logisch kunnen redeneren, vraag ik me wel eens af...![]()
Nog vreemde is dat niemand zegt: Viola houdt je smoel eens dicht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:23 schreef Mabelle het volgende:
Ze kan er maar niet over uit ... dat ze zich niet aan haar bedachte en gestylde zelfbedieningsavond hebben gehouden![]()
Viool blijft maar door zaniken
Dat verbaasd me ook, dat niemand tegen haar ingaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog vreemde is dat niemand zegt: Viola houdt je smoel eens dicht.
Niemand daar durft zijn of haar mond echt open te doen, en tegen Holt kan eigenlijk niemand opquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog vreemde is dat niemand zegt: Viola houdt je smoel eens dicht.
Dat hoop ik wel!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen een vrouw hè![]()
Dat hoeft ze bij mij niet te flikken ik zou er wel even zeggen wat ik denk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat verbaasd me ook, dat niemand tegen haar ingaat.
Ik zou denken dan maar ruzie in de tent, laat me door Viola niet in de zeik nemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niemand daar durft zijn of haar mond echt open te doen, en tegen Holt kan eigenlijk niemand op
Hé MissJ ik zag je net bij de buren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef MissJ. het volgende:
Ik verbaas me daar al vanaf het begin over. Alleen Monique en soms Ferry en John durven wel eens wat, maar vaak maken ze het dan met een grapje af.
Eetse ondertussenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 staat even in chips-stand dus tijdelijke post-stop en lurkmode aan
Niet kruimelen op je toetsenbordquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 staat even in chips-stand dus tijdelijke post-stop en lurkmode aan
Ja vaak kom ik er niet tussen daar maar Tann heeft een plaatsje in mijn hart.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé MissJ ik zag je net bij de buren.
Lekker aan het zappen ?![]()
Niet normaal zo zwaar als die zeug het heeft.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:31 schreef stil het volgende:
Ja die Viola is echt erg.
Hebben ze kadootjes gekregen, klaagt zij: Moeten we die kadootjes ook nog uitpakken zucht
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:34 schreef tanna het volgende:
Hoi allemaal, wat een dolle boel op de streams!
Zijn vreemde topics, die van Gert en Tannquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja vaak kom ik er niet tussen daar maar Tann heeft een plaatsje in mijn hart.
Hoi Tannaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:34 schreef tanna het volgende:
Hoi allemaal, wat een dolle boel op de streams!
Ik zou Violala ook wel eens verbaal willen fileren!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zou denken dan maar ruzie in de tent, laat me door Viola niet in de zeik nemen.
twee flessen rode wijn per dag naar binnen werken is heel erg zwaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Niet normaal zo zwaar als die zeug het heeft.
Ja bij Gert lees ik alleen maar, daar kom je helemaal niet tussen...en dat moet je denk ik ook niet willen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn vreemde topics, die van Gert en Tann.
Wat daar niet allemaal afgeruzied wordt...
En daar ben je heel erg goed in.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou Violala ook wel eens verbaal willen fileren!![]()
Sommigen zitten daar enkel om ergens tegen in te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja bij Gert lees ik alleen maar, daar kom je helemaal niet tussen...en dat moet je denk ik ook niet willen.![]()
Ja de mannen steigeren tegen een alleenstaand moedertje.........knappe kerels hoor.
Het is zelfs zo erg, dat ik Tann en Roel ook al heb toegezwaaidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Tanna![]()
Tis zo spannend, ik durf gewoon niet te kijken![]()
lekker toch dan hebben wij het hier lekker rustig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn vreemde topics, die van Gert en Tann.
Wat daar niet allemaal afgeruzied wordt...
Dank je wel voor het compliment!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
En daar ben je heel erg goed in.
en anders er gewoon niet op reageren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sommigen zitten daar enkel om ergens tegen in te kunnen gaan.
Maakt niet uit wie of wat. Ach, als ze dat daar doen is het hier lekker rustig![]()
En weer in één stuk teruggekomen ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:39 schreef tanna het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg, dat ik Tann en Roel ook al heb toegezwaaid![]()
Dat is het ja: haantjesgedragquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef Mabelle het volgende:
Ja ... het haantjes gedrag is zeer hoog te noemen in het Tanja topic![]()
Hoi melke, hier is allesquote:
Hai Melkequote:
Viool doet nooit wat en Anita ook niet veel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef tanna het volgende:
Hebben Bon, Fiool, Aniet en John een vrije avond?
Heb een beetje mijn twijfel over John. Effectief heeft hij alleen voor het personeel gekookt -samen met Monique- en dat eten was 1 uur te laat klaar. Zoveel werk is dat toch niet !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool doet nooit wat en Anita ook niet veel.
Bonnie heeft al genoeg gedaan en John ook.
Malloot.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:45 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding]
Owwww god pfffff waar ben ik in godsnaam aan begonnen![]()
[afbeelding]
Snikkk Jankkkk" Is het echt waar!!! zit ik echt in dit Hotel
" nog eventjes
en ik schiet zo terug in mijn depressie ow owdat kan niet!!! dan gaat Petertje
Bij me wegggg![]()
[afbeelding]
Hahahaweet je wat ik doe, ik doe gewoon mijn handen voor mijn ogen
dan zie ik niet allesen kijk dan af en toe even stiekumpjes tussen mijn vingers
door zodat ik niks mis![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Melke
Met mij wel hoor, met jou ook?
Nee maar de redactie levert steeds de ingredienten zo laat. Nu moesten ze tot na 5en op eieren wachten. Helemaal begrijpen doe ik dat ook niet je kan toch voorruit denken? Maar volgens John ligt het nooit aan hem.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb een beetje mijn twijfel over John. Effectief heeft hij alleen voor het personeel gekookt -samen met Monique- en dat eten was 1 uur te laat klaar. Zoveel werk is dat toch niet !
Ach gossie toch. Dat is minder om te horenquote:
Ja, alleen kan ik door het het niezen niet slapen. Schiet niet echt op. Gelukkig gaat het nu alweer beter. Vanmiddag ben ik zeker 100 liter aan traanvocht verloren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie toch. Dat is minder om te horen![]()
Maar lekker beetje optijd onder de wol dan, knap je het snelste op
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alle pennen verzamelen !
Een dikke welterusten en tot de ochtendquote:
Nee, MissJ ga je gang maak haar afquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef MissJ. het volgende:
Naar mens, wil doordrammen over pennen maar is te beroerd om de zaal in te lopen voor ze weggingen en het even te melden.
Lui dik vies..... hou me tegen
Ik ben effe gestopt met kijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef MissJ. het volgende:
Naar mens, wil doordrammen over pennen maar is te beroerd om de zaal in te lopen voor ze weggingen en het even te melden.
Lui dik vies..... hou me tegen
nu pasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:53 schreef Mabelle het volgende:
Oh nee ... pennen zijn niet te krijgen zeg... pfff wat doet ze dat weer op HAAR manier
ik begin zoveel aversie tegen dan mens te ontwikkelen
![]()
Truste en tot de (vroege) morgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef Muerte het volgende:
Ik ga naar bed, welterusten allemaal, tot morgen.![]()
![]()
Slaap lekker Muertequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef Muerte het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef Muerte het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef Muerte het volgende:
![]()
Mss ligt het aan mij maar volgens mij zie je maar één vast camerapunt? Ook geen close-ups enzoquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss ligt het aan mij maar volgens mij zie je maar één vast camerapunt? Ook geen close-ups enzo
Gratis stream 1camera die 360 graden kan draaien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss ligt het aan mij maar volgens mij zie je maar één vast camerapunt? Ook geen close-ups enzo
Camera is draaibaar en soms close-up. Merk op daqt ze daar in een half uur al weer 4 6-packs Corona leeg hebben !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T gaat er wel bizar en hard aan toe, daarom houd ik me ook maar afzijdig van enig repliekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Mabelle het volgende:
Ik zit echt tenenkrommend dat Tanja topic te lezenbizar, hoe volwassen kerels te keer gaan
![]()
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Mabelle het volgende:
Ik zit echt tenenkrommend dat Tanja topic te lezenbizar, hoe volwassen kerels te keer gaan
![]()
Moet je er eens gaan meelezenquote:
Geef je groot gelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef frizti het volgende:
Ik heb ff genoeg van de SV, ik wil niet meer over de kliko schrijven.
Het meerendeel is een cluppie mannen die afbranden vreselijk leuk vinden, ze zijn al tijden "bij elkaar" en volledig op elkaar ingespeeld. Ze hebben ook een eigen forumpie hé.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Mabelle het volgende:
![]()
Gewoon zielig hoe ze daar doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je er eens gaan meelezenSucces gegarandeerd
Ach het zijn altijd dezelfde relnichten niks nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je er eens gaan meelezenSucces gegarandeerd
T is de hardcore users van FOK (oldbies) en die kunnen behoorlijk hard zijn iigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef tanna het volgende:
[..]
Het meerendeel is een cluppie mannen die afbranden vreselijk leuk vinden, ze zijn al tijden "bij elkaar" en volledig op elkaar ingespeeld. Ze hebben ook een eigen forumpie hé.
Hard? Kinderachtig bedoel je.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T is de hardcore users van FOK (oldbies) en die kunnen behoorlijk hard zijn iig![]()
Ach, het is an sich wel leuk leesvoer hoor moet ik zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:10 schreef frizti het volgende:
Niks ten nadele van Tanja, maar BB5 is een gepasseerd station voor mij.
Heb niet de behoefte daar te gaan lezen.
Ik vind het ook overdreven. Snap zo'n apart topic trouwens ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:10 schreef frizti het volgende:
Niks ten nadele van Tanja, maar BB5 is een gepasseerd station voor mij.
Heb niet de behoefte daar te gaan lezen.
Halloquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven. Snap zo'n apart topic trouwens ook niet![]()
Ja ... ze was weer prominent aanwezigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef MissJ. het volgende:
Gut wat een heerlijk ouderwets avondje zo. Heerlijk heerlijk.![]()
Wat was Vliool weer lekker aan het bitchen zeg, wat laat ze zichzelf toch kennen.
Maar wel lachenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T is de hardcore users van FOK (oldbies) en die kunnen behoorlijk hard zijn iig![]()
Hai dokaquote:
prima een aparte topic zou dat gelul niet in SC langs willen zien komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven. Snap zo'n apart topic trouwens ook niet![]()
Ik heb weleens in de "servival" gekeken maar snapte het systeem niet echt hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar wel lachenHeb van al die lui daar genoten tijdens BB5. Zo erg genoten dat ik niet eens meer in de SC postte , maar in de servival bleef hangen
Ja dat is waar, maar het is wel overdreven toch? Ach ja, laat ze nog maar ff een paar weekjes he. Arme jongens, straks zijn ze hun Tanja kwijt...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
prima een aparte topic zou dat gelul niet in SC langs willen zien komen.
quote:
Zijn er ook lekkere kerels Regenwormquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef regenworm het volgende:
Zweedse Blonden meiden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Iddquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
prima een aparte topic zou dat gelul niet in SC langs willen zien komen.
Wasvaakerg lachen iigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb weleens in de "servival" gekeken maar snapte het systeem niet echt hahaWas toen nog wel heel veel met de streams bezig dus miste ik dat eigenlijk
![]()
![]()
Hoog bimbo gehalte zo te zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef regenworm het volgende:
Zweedse Blonden meiden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mmm...toch maar eens teruglezen na HBBquote:
valt tegen maar ik wil wel voor je kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn er ook lekkere kerels Regenworm![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:52 schreef Snaptnix het volgende:
John gaat onze cuall een mailtje terug sturen.
Monique reageerde daarop: Oh, dat is dat meisjewaar we die kaarten ook van gekregen hebben...lief hoor
quote:
Hallo meidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
Halloben uit gewerkt
![]()
[..]
![]()
Meisje
![]()
![]()
ik heb nog geen mailtje ontvangen![]()
Cuquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
Halloben uit gewerkt
![]()
[..]
![]()
Meisje
![]()
![]()
Hej Cuallquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
Halloben uit gewerkt
![]()
[..]
![]()
Meisje
![]()
![]()
Hmmm, lekker....quote:
Hoi Cuallquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
Halloben uit gewerkt
![]()
[..]
![]()
Meisje
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
hahahaha Viool was aan het begin van de avond de suiker kwijt......ze verdacht Monique ervan en nu is Monique haar thee kwijt.
Wedden dat die vuile rattekop het weg heeft gehaald!
We hebben nog bijna 2 weken met die 2. Dat gaat FEEST worden !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
hahahaha Viool was aan het begin van de avond de suiker kwijt......ze verdacht Monique ervan en nu is Monique haar thee kwijt.
Heeft ze al vaker gedaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef MissJ. het volgende:
Van binnen voel ik me nog steeds en meisje hoorquote:
Slaap lekker in je zachte bedjequote:
Doei doei.quote:
Nee hoor Melke, ik begreep dat er de nodige miscommunicatie was vannacht, maar zoals je al schreef hebben we onze onderlingen strubbelingen prima uitgepraat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef melke het volgende:
Hee Cuall, vraagje he, hebben wij ruzie? Nee toch?
Gefeliciteerdquote:
Goedzo! Ik dacht al dat er iets aan de hand was waar ik me niet bewust van was. Komt namelijk nog wel eens voor bij mijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor Melke, ik begreep dat er de nodige miscommunicatie was vannacht, maar zoals je al schreef hebben we onze onderlingen strubbelingen prima uitgepraat.
Deze berichtjes waren nieuw voor me. Als ik ergens mee zit.........ik weet waar je woont in cybersspace hoor.......en jij kent mijn adres
![]()
Oh jammer MissJquote:
Congrats.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:30 schreef melke het volgende:
[..]
Goedzo! Ik dacht al dat er iets aan de hand was waar ik me niet bewust van was. Komt namelijk nog wel eens voor bij mij![]()
Ik was er net nog even. Ja leuk, wil ik zeker horen van je.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh jammer MissJ, maar slaap lekker hoor, als ik een mailtje van John krijg, ga ik hem met je delen hoor
Welterusten
![]()
Bewwwwwwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
Halllooooooooooooooooooooooooooooooo
Doe ik hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik was er net nog even. Ja leuk, wil ik zeker horen van je.Ik ben benieuwd.
Halllllllllllllllllllllllllllllllllllloooooooooooooooooooooo schreeuw niet zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
boem boem boemquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
Jeppie.... is het nog wat geworden met de bingo vanavond... of heb ik niks gemist?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Halllllllllllllllllllllllllllllllllllloooooooooooooooooooooo schreeuw niet zo![]()
Hans Anders heeft ook hele goede hoortoestellen
![]()
WBquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie.... is het nog wat geworden met de bingo vanavond... of heb ik niks gemist?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie.... is het nog wat geworden met de bingo vanavond... of heb ik niks gemist?
The Vengaboys... in your roomquote:
Beetje moe, was erg druk op het werk, maar ben blij met het hartelijke welkom hier, doet een mens goed.quote:
Zo'n idee had ik al... de streams waren zoooooo slecht... waren geen kwaliteit caps van te maken.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou vertrouw er maar op dat ik je wel aan je jasje trek als ik ergens mee zit
![]()
Hey lieverdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
Het zij je natuurlijk allang vergevenquote:
Die van hier of die van Viool?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Beetje moe, was erg druk op het werk, maar ben blij met het hartelijke welkom hier, doet een mens goed.
Dat gedoe met peter begint me ook de strot uit te hangen
Halloooooooooooooooooo terugquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |