Dat is het ja: haantjesgedragquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef Mabelle het volgende:
Ja ... het haantjes gedrag is zeer hoog te noemen in het Tanja topic![]()
Hoi melke, hier is allesquote:
Hai Melkequote:
Viool doet nooit wat en Anita ook niet veel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef tanna het volgende:
Hebben Bon, Fiool, Aniet en John een vrije avond?
Heb een beetje mijn twijfel over John. Effectief heeft hij alleen voor het personeel gekookt -samen met Monique- en dat eten was 1 uur te laat klaar. Zoveel werk is dat toch niet !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef frizti het volgende:
[..]
Viool doet nooit wat en Anita ook niet veel.
Bonnie heeft al genoeg gedaan en John ook.
Malloot.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:45 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding]
Owwww god pfffff waar ben ik in godsnaam aan begonnen![]()
[afbeelding]
Snikkk Jankkkk" Is het echt waar!!! zit ik echt in dit Hotel
" nog eventjes
en ik schiet zo terug in mijn depressie ow owdat kan niet!!! dan gaat Petertje
Bij me wegggg![]()
[afbeelding]
Hahahaweet je wat ik doe, ik doe gewoon mijn handen voor mijn ogen
dan zie ik niet allesen kijk dan af en toe even stiekumpjes tussen mijn vingers
door zodat ik niks mis![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Melke
Met mij wel hoor, met jou ook?
Nee maar de redactie levert steeds de ingredienten zo laat. Nu moesten ze tot na 5en op eieren wachten. Helemaal begrijpen doe ik dat ook niet je kan toch voorruit denken? Maar volgens John ligt het nooit aan hem.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb een beetje mijn twijfel over John. Effectief heeft hij alleen voor het personeel gekookt -samen met Monique- en dat eten was 1 uur te laat klaar. Zoveel werk is dat toch niet !
Ach gossie toch. Dat is minder om te horenquote:
Ja, alleen kan ik door het het niezen niet slapen. Schiet niet echt op. Gelukkig gaat het nu alweer beter. Vanmiddag ben ik zeker 100 liter aan traanvocht verloren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie toch. Dat is minder om te horen![]()
Maar lekker beetje optijd onder de wol dan, knap je het snelste op
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alle pennen verzamelen !
Een dikke welterusten en tot de ochtendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |