Er is dus aardig wat vanaf, dat is natuurlijk altijd even wennen, maar als het maar goed zitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet er wel heel erg aan wennen hoor, is echt veel meer vanaf nog als ik me vooraf had bedacht.
Zou de mens eigenlijk anders dan logisch kunnen redeneren, vraag ik me wel eens af...quote:
Je hebt het wel tegen een vrouw hèquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef demins het volgende:
[..]
Zou de mens eigenlijk anders dan logisch kunnen redeneren, vraag ik me wel eens af...![]()
Nog vreemde is dat niemand zegt: Viola houdt je smoel eens dicht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:23 schreef Mabelle het volgende:
Ze kan er maar niet over uit ... dat ze zich niet aan haar bedachte en gestylde zelfbedieningsavond hebben gehouden![]()
Viool blijft maar door zaniken
Dat verbaasd me ook, dat niemand tegen haar ingaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog vreemde is dat niemand zegt: Viola houdt je smoel eens dicht.
Niemand daar durft zijn of haar mond echt open te doen, en tegen Holt kan eigenlijk niemand opquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog vreemde is dat niemand zegt: Viola houdt je smoel eens dicht.
Dat hoop ik wel!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen een vrouw hè![]()
Dat hoeft ze bij mij niet te flikken ik zou er wel even zeggen wat ik denk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat verbaasd me ook, dat niemand tegen haar ingaat.
Ik zou denken dan maar ruzie in de tent, laat me door Viola niet in de zeik nemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niemand daar durft zijn of haar mond echt open te doen, en tegen Holt kan eigenlijk niemand op
Hé MissJ ik zag je net bij de buren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef MissJ. het volgende:
Ik verbaas me daar al vanaf het begin over. Alleen Monique en soms Ferry en John durven wel eens wat, maar vaak maken ze het dan met een grapje af.
Eetse ondertussenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 staat even in chips-stand dus tijdelijke post-stop en lurkmode aan
Niet kruimelen op je toetsenbordquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 staat even in chips-stand dus tijdelijke post-stop en lurkmode aan
Ja vaak kom ik er niet tussen daar maar Tann heeft een plaatsje in mijn hart.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé MissJ ik zag je net bij de buren.
Lekker aan het zappen ?![]()
Niet normaal zo zwaar als die zeug het heeft.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:31 schreef stil het volgende:
Ja die Viola is echt erg.
Hebben ze kadootjes gekregen, klaagt zij: Moeten we die kadootjes ook nog uitpakken zucht
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:34 schreef tanna het volgende:
Hoi allemaal, wat een dolle boel op de streams!
Zijn vreemde topics, die van Gert en Tannquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja vaak kom ik er niet tussen daar maar Tann heeft een plaatsje in mijn hart.
Hoi Tannaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:34 schreef tanna het volgende:
Hoi allemaal, wat een dolle boel op de streams!
Ik zou Violala ook wel eens verbaal willen fileren!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zou denken dan maar ruzie in de tent, laat me door Viola niet in de zeik nemen.
twee flessen rode wijn per dag naar binnen werken is heel erg zwaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Niet normaal zo zwaar als die zeug het heeft.
Ja bij Gert lees ik alleen maar, daar kom je helemaal niet tussen...en dat moet je denk ik ook niet willen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn vreemde topics, die van Gert en Tann.
Wat daar niet allemaal afgeruzied wordt...
En daar ben je heel erg goed in.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou Violala ook wel eens verbaal willen fileren!![]()
Sommigen zitten daar enkel om ergens tegen in te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja bij Gert lees ik alleen maar, daar kom je helemaal niet tussen...en dat moet je denk ik ook niet willen.![]()
Ja de mannen steigeren tegen een alleenstaand moedertje.........knappe kerels hoor.
Het is zelfs zo erg, dat ik Tann en Roel ook al heb toegezwaaidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Tanna![]()
Tis zo spannend, ik durf gewoon niet te kijken![]()
lekker toch dan hebben wij het hier lekker rustig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn vreemde topics, die van Gert en Tann.
Wat daar niet allemaal afgeruzied wordt...
Dank je wel voor het compliment!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
En daar ben je heel erg goed in.
en anders er gewoon niet op reageren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sommigen zitten daar enkel om ergens tegen in te kunnen gaan.
Maakt niet uit wie of wat. Ach, als ze dat daar doen is het hier lekker rustig![]()
En weer in één stuk teruggekomen ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:39 schreef tanna het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg, dat ik Tann en Roel ook al heb toegezwaaid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |