Er is dus aardig wat vanaf, dat is natuurlijk altijd even wennen, maar als het maar goed zitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet er wel heel erg aan wennen hoor, is echt veel meer vanaf nog als ik me vooraf had bedacht.
Zou de mens eigenlijk anders dan logisch kunnen redeneren, vraag ik me wel eens af...quote:
Je hebt het wel tegen een vrouw hèquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef demins het volgende:
[..]
Zou de mens eigenlijk anders dan logisch kunnen redeneren, vraag ik me wel eens af...![]()
Nog vreemde is dat niemand zegt: Viola houdt je smoel eens dicht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:23 schreef Mabelle het volgende:
Ze kan er maar niet over uit ... dat ze zich niet aan haar bedachte en gestylde zelfbedieningsavond hebben gehouden![]()
Viool blijft maar door zaniken
Dat verbaasd me ook, dat niemand tegen haar ingaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog vreemde is dat niemand zegt: Viola houdt je smoel eens dicht.
Niemand daar durft zijn of haar mond echt open te doen, en tegen Holt kan eigenlijk niemand opquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog vreemde is dat niemand zegt: Viola houdt je smoel eens dicht.
Dat hoop ik wel!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen een vrouw hè![]()
Dat hoeft ze bij mij niet te flikken ik zou er wel even zeggen wat ik denk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat verbaasd me ook, dat niemand tegen haar ingaat.
Ik zou denken dan maar ruzie in de tent, laat me door Viola niet in de zeik nemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niemand daar durft zijn of haar mond echt open te doen, en tegen Holt kan eigenlijk niemand op
Hé MissJ ik zag je net bij de buren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef MissJ. het volgende:
Ik verbaas me daar al vanaf het begin over. Alleen Monique en soms Ferry en John durven wel eens wat, maar vaak maken ze het dan met een grapje af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |